Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj weroniccka2,

przekazałam Twoją uwagę dalej i przepraszam za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
weroniccka2
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 18 sty 2018, o 14:34

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: weroniccka2 »

Mam nadzieje ze w końcu będę wiedział na czym stoję i dziękuję
robercik
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 lut 2018, o 18:02

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: robercik »

Dostałem 28.01 odpowiedź od plusa że "Aktualnie oczekujemy na indywidualne udostępnienie dla Państwa promocji. Dołożymy wszelkich starań aby niezwłocznie zrealizować zamówienie." status zamówienia Realizacja opóźniona. Szczegóły wysłane na adres e-mail podany w zamówieniu. Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi? numer zamówienia 201801234483265. Pozdrawiam..
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

robercik,

wysłałam już interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wszad
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 lut 2018, o 09:34

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: wszad »

od 28.01 status dostawy - oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Ile jeszcze mam czekac na telefon? zamowienie nr 201801284517753
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

wszad,

przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aniaJ
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 22 lut 2018, o 13:20

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: aniaJ »

Witam w dniu 20.02.2018 r. złożyłam zamówienie w sklepie internetowym na nowy numer w abonamencie wraz z telefonem. W dniu dzisiejszym otrzymałam oto taki komunikat:
Szanowni Państwo,

wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.

Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.

Po kilkunastu telefonach pod różne numery w celu uzyskania informacji jaka była przyczyna naliczenia kaucji( co jest dla mnie bez sensu: pracuje na umowę na czas nieokreślony, nie posiadam zadłużenia(kredyt spłacam regularnie))
Pewna Pani zaproponowała mi ponowne rozpatrzenie zamówienia ( wątpię że to coś zmieni)
Proszę o interwencję w mojej sprawie.
NR zamówienia 201802204692565
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj aniaJ,
aniaJ pisze:Proszę o interwencję w mojej sprawie.
NR zamówienia 201802204692565
przekazałam interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mchmielewski
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 6 mar 2018, o 11:53

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mchmielewski »

W dniu wczorajszym złożyłem zamówienie w sklepie internetowym plusa (numer zamówienia 201803054802537) na nowy numer w abonemencie z telefonem na raty, szczegóły poniżej:

• Wybrana promocja: PLUS. ELASTYCZNA Smartfon RATY Z OPŁATĄ POCZĄTKOWĄ (SKLEP INTERNETOWY)
• Rodzaj faktury: Faktura elektroniczna
• Kwota abonamentu: 40.00 zł /mies.
• Opłata za sprzęt: 88 zł brutto /mies. przez 48 mies.
• Wybrany produkt: Samsung Galaxy Note 8 w kolorze Gold
• Płatność przy odbiorze: 98,99 zł

W dniu dzisiejszym otrzymałem informację, że dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.

Nie wiem na jakiej podstawie została wyznaczona ta kaucja, skoro nie mam w ogóle na siebie wziętych żadnych kredytów w bankach, nie posiadam żadnych zaległości w płaceniu operatorom, gdyż nie jestem z żadnym związany żadną umową - to miała być moja pierwsza umowa na abonament. Posiadam stały, udokumentowany dochód (jestem zatrudniony na umowę o pracę na czas nieokreślony). Proszę powiedzieć mi zatem co jest przyczyną, że operator żąda ode mnie kaucji? Czy w tym kraju nie można dostać nic bez problemu?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

mchmielewski,

wysłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mchmielewski
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 6 mar 2018, o 11:53

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mchmielewski »

Basia_Plus

Bardzo dziękuję. Kiedy można spodziewać się odpowiedzi ze strony sklepu i czy myślisz, że zniosą tą kaucję?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: sl@w_es »

mchmielewski pisze:(...) myślisz, że zniosą tą kaucję?
Poczytaj na FORUM wątki z tytułem Kaucja i pozbądź się złudzeń - nie liczyłbym na cud.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
mchmielewski
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 6 mar 2018, o 11:53

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mchmielewski »

sl@w_es

cud się jednak stał dokładnie w tym poście.
Zastanawia mnie tylko co krauzik musiał zrobić by mu tę kaucję znieśli...
CoSieGapisz
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 mar 2018, o 12:29

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: CoSieGapisz »

Zamówienie numer:
201802284762343

Od 28 w trakcie realizacji i zero odzewu ze strony sklepu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

CoSieGapisz,

przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ