Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 cze 2015, o 08:35
Re: Brak LTE
Zrobiłem tak lecz nic to nie zmieniło
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
FOX, daj ponownie dane ze screen 1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
FOX, bardzo się cieszymy, że wszystko już działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Problem rozwiązany dzięki kontaktowi z BOK. Po wymianie karty był zablokowany dostęp do LTE. Musieli odblokować technicy. Teraz jest ok.Michał_Plus pisze:poktam, gdyby były jakieś problemy, napisz.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
poktam, bardzo się cieszę że już wszystko działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Dzień dobry, witam forumowiczów. Nowa oferta Plus Internet na abonament. Nie działa LTE.
Telefon loguje się tylko do HSPA/UMTS. Po wymuszeniu 4G połączenie do masztu LTE jest obecne, ale brak internetu. Próbowałem od zera instalować konfigurację APN, próbowałem APN zmieniać z 'plus' na 'internet' oraz kilka innych wskazówek co do modyfikacji APN z internetu - bez skutku. Testowane w kilku miejscach na terenie Bydgoszczy. Obecnie jest to ul. Towarowa w Bydgoszczy. Pakiety: podstawowy i LTE bez limitu. Telefon zgodny z LTE+.
Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Telefon loguje się tylko do HSPA/UMTS. Po wymuszeniu 4G połączenie do masztu LTE jest obecne, ale brak internetu. Próbowałem od zera instalować konfigurację APN, próbowałem APN zmieniać z 'plus' na 'internet' oraz kilka innych wskazówek co do modyfikacji APN z internetu - bez skutku. Testowane w kilku miejscach na terenie Bydgoszczy. Obecnie jest to ul. Towarowa w Bydgoszczy. Pakiety: podstawowy i LTE bez limitu. Telefon zgodny z LTE+.
Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
pfo2pl, rozumiem że karta SIM jest w taryfie INTERNET. Zmień APN na internet (to czy karta jest w telefonie czy w modemie nie ma znaczenia, APN jest zależny od taryfy) i zrestartuj urządzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Dziękuję za odpowiedź, niestety, jak pisałem powyżej, ten sposób nie przyniósł żadnych rezultatów.
EDIT: PS. Tak, jest to taryfa internetowa.
EDIT: PS. Tak, jest to taryfa internetowa.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
pfo2pl, zgłoś to jak najszybciej za pomocą zakładki Zadaj Pytanie na naszej stronie internetowej. Prawdopodobnie jest to błąd w aktywacji usługi. Konieczny będzie jej restart w naszych systemach. Niestety z poziomu forum nie mamy takich możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Ok, żeby nie pozostawić tego bez słowa zakończenia z mojej strony: zgłosiłem sprawę przez formularz i dostałem odpowiedź, że nie wiedzą jeszcze o co chodzi i mam zadzwonić na infolinię. Okazało się jednak, w międzyczasie, że telefon zdołał się połączyć z LTE. Więc albo przestawienie APN z 'plus' na 'internet' (to jedyna zmiana jaką wprowadziłem) "zaskoczyło" dopiero po kilkudziesięciu minutach, albo usługa jakoś "się załączyła" akurat w tym czasie i to był zbieg okoliczności (to się stało około doby od aktywacji samej karty). Nie wiem, w każdym razie wszystko już gra. Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
pfo2pl, bardzo się cieszę. Napisz gdyby były jeszcze jakieś problemy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 mar 2018, o 20:52
Internet w sieci Plus Mix
Witam, w grudniu przedłużaliśmy umowę. Mix Plus 50, z pakietem internetu 12G. Od początku nie zdarzyło się żebym wykorzystała swój limit internetowy. Jakiś czas temu rozbił mi się ekran w telefonie i kilka dni później internet przestał działać. Opłata za internet pobrana, a internetu brak. Wyskakiwał komunikat "zaloguj się do sieci Plus" Jestem w zasięgu Lte. Byłam już kilkukrotnie w salonie sieci plus, żaden z konsultantów nie umiał odpowiedzieć mi na pytanie dlaczego tak się dzieje?? Na początku działał chociaż Facebook i Instagram. Wyczytałam na forum że przywrócenie ustawień fabrycznych może pomóc. Tak też zrobiłam i od tego momentu nie działa nawet Facebook :( dzwoniłam już na infolinie, wszystkie pakiety są włączone i w ich systemie widać że działają. Wysyłali mi konfigurację, zainstalowałam i dalej nic... Jaka może być tego przyczyna?? Czy to może być przyczyna pękniętej szybki??
Ostatnio zmieniony 21 mar 2018, o 10:32 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
paulina_pin, raczej nie. Chyba że uszkodzona jest również antena wewnętrzna. Czy z połączeniami głosowymi, również masz problemy? Przełącz internet na 3G only i wykonaj test. Proponowałbym również, o ile to możliwe, sprawdzić kartę na innym aparacie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam,też nie mam zasięgu LTE. Wcześniej miałem .....Posiadam telefon ZTE Blade A452.Robiłem konfiguracje automatyczną i nic to nie daje.Zamiast LTE wyświetla się tylko zasięg E.Proszę o pomoc