Problem z transmisją danych

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
wiewiora
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 mar 2018, o 14:43

Problem z transmisją danych

Post autor: wiewiora »

Dzień dobry.

Mam pytanie o transmisję danych w Huawei P10. Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? Z wifi nie ma problemu, ale przy ustawieniu transmisji danych internetu nie ma. Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: sl@w_es »

wiewiora pisze:(...) Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? (...) Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.

Pozdrawiam.
Nieskonfigurowany telefon.

https://ustaw.plus.pl/
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
wiewiora
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 3 mar 2018, o 14:43

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: wiewiora »

sl@w_es pisze:
wiewiora pisze:(...) Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? (...) Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.

Pozdrawiam.
Nieskonfigurowany telefon.

https://ustaw.plus.pl/
Telefon skonfigurowałam według tej instrukcji, wyłączyłam i włączyłam podobnie, ale nie pomogło. Karta jest nowa, była wymieniona wczoraj.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: sl@w_es »

Karta odnajduje sieć tzn. możesz wykonywać połączenia?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
wiewiora
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 3 mar 2018, o 14:43

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: wiewiora »

sl@w_es pisze:Karta odnajduje sieć tzn. możesz wykonywać połączenia?
Tak, połączenia działają, wszystkie inne funkcje telefonu też (przynajmniej te, które do tej pory sprawdzałam :-) ).
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: sl@w_es »

Transmisję danych w telefonie masz włączoną? GPRS również?
Rozumiem, że telefon jest w abonamencie?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
wiewiora
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 3 mar 2018, o 14:43

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: wiewiora »

sl@w_es pisze:Transmisję danych w telefonie masz włączoną? GPRS również?
Rozumiem, że telefon jest w abonamencie?
Tak, w abonamencie.

Transmisję danych mam włączoną. Jak mogę sprawdzić, czy GPRS jest włączone?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: sl@w_es »

Aktywne usługi sprawdzisz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcąc samodzielnie aktywować GPRS potrzebny będzie aktywny Plus Kod 5; usługę aktywujesz wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści: dodaj PlusKod5 gprs na numer 2601.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
wiewiora
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 3 mar 2018, o 14:43

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: wiewiora »

sl@w_es pisze:Aktywne usługi sprawdzisz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcąc samodzielnie aktywować GPRS potrzebny będzie aktywny Plus Kod 5; usługę aktywujesz wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści: dodaj PlusKod5 gprs na numer 2601.
Pomogło, dziękuję! :)
IzabelaR88
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44

Re: Cesja

Post autor: IzabelaR88 »

Witam,
W dniu dzisiejszym rozpoczęłam cesję w salonie Plusa, umowa jeszcze żadna nie została podpisana. Od tamtego momentu przestała mi działać transmisja danych w telefonie. Co jest przyczyną?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 mar 2018, o 16:58 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj IzabelaR88,
- to na początek prośba o sprawdzenie jak wygląda sytuacja po rozłączeniu i włączeniu transmisji danych w telefonie. Możesz też go całkiem wyłączyć i włączyć. Spróbuj jeszcze przełożyć kartę SIM do innego telefonu i sprawdzić, czy tam Internet działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
IzabelaR88
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44

Re: Cesja

Post autor: IzabelaR88 »

Po wyłączeniu i włączeniu dalej jest to samo. W ustawieniach pokazuje 'brak pakietu transmisji danych'.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

IzabelaR88,
- mówisz o tym komunikacie, jak na obrazku niżej?
Obrazek

Ja mam identyczny komunikat, ale Internet działa.
Czy próbowałaś otworzyć jakąkolwiek stronę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
IzabelaR88
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44

Re: Cesja

Post autor: IzabelaR88 »

Tak, dokładnie o tym mówię. Żadna strona się nie otwiera.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Ewa_Plus »

IzabelaR88,
- a jaki komunikat masz, gdy próbujesz wejść na jakąś stronę?
Sprawdź też proszę działanie Internetu po przełożeniu karty SIM do innego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ