opłata naliczana jest za usługi wykonane w roamingu. Jeśli będziesz miał no-limit na połączenia, SMS-y i MMS-y, to wówczas opłaty za te usługi w UE nie będą pobierane.
Franek_Kimono,
Franek_Kimono pisze:Czy mogę prosić o przyśpieszenie odpowiedzi na zgłoszenie 180302-000664
poprosiłam już o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
No to jeszcze pytanie o PlusOnline. Oczywiście jak większość pisze faktycznie nie można się zalogować. Komunikat Błędne dane logowania - mimo, że wszystko wpisane prawidłowo numer tel i 4 ostatnie cyfry PUK. I nic... tutaj spory minus. Ale co ciekawe podobnie nie mogę się zalogować na mój tymczasowy numer na stronie Plusa na kompie i tutaj drugi minus.
Franek_Kimono pisze:(...) Oczywiście jak większość pisze faktycznie nie można się zalogować. Komunikat Błędne dane logowania - mimo, że wszystko wpisane prawidłowo numer tel i 4 ostatnie cyfry PUK. I nic... tutaj spory minus. (...)
Ten sposób logowania dotyczy ofert na kartę i Mix. W abonamencie do logowania potrzebny jest Plus kod 5 lub e-hasło.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Czesio pisze:Tak, rozmawiałem z UKE i proponują zacząć od tego, że każdy kto ma tego typu problem proszony jest o wypełnienie formularza: https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
Im więcej wniosków wpłynie tym lepiej, dlatego proszę o dotarcie do jak największej ilości abonentów, którzy dostają zawyżone rachunki. Należy tam opisać problem i najlepiej załączyć w pliku taką fakturę.
Proszę, żeby Wam się chciało.
Za kilka dni bede miał nowy rachunek. Jezeli nie przyjdą korekty i nadal bedzie problem zaczynam działać. Na reklamację czekam od 26.02 NABRALI WODY W USTA
"abyś mógł przejść do oferty Plush ABO, zachowując swój dotychczasowy numer, należy złożyć rezygnację z obecnej umowy,
...
Po złożonej rezygnacji, Twój numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać zasilenia.
Pamiętaj też, by jeszcze przed dezaktywacją wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES pod nr 80107
...
Następnie zachowując dotychczasowy numer możesz śmiało przejść do oferty Plush ABO, na przykład realizując zamówienie poprzez stronę: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/z-karty-abo. ""
Witam, rowniez chce przejsc z abonamentu Plus, ktory konczy mi sie 21.04, na Plush ABO.
Dzis zamierzam zlozyc rezygnacje w salonie. Wobec tego od 22.04 numer przeszedlby do oferty na karte. Oczywiscie wysle sms PRZENIES, aby nie stracic przypisania numeru do moich danych.
PYTANIE:
Czy musze robic zasilenie karty (pogrubiony fragment cytatu), jezeli od 22.04 zaczynalaby sie umowa podpisana z PlushABO?
kiziormizior,
- jeśli podasz numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć rozpatrzenie Twojej reklamacji.
Ps. prośba o nie zamieszczanie we wpisach obrazów nie mających związku z poruszanymi sprawami.
Witaj typiarzz,
- po dezaktywacji numeru w abonamencie konieczne będzie zasilenie konta. Numer w momencie konwersji musi mieć dodatnie saldo i znajdować się w okresie ważności dla usług wychodzacych.
Jeśli dezaktywacja numeru nastąpi 21 kwietnia - czyli w sobotę - to przejście na Plush ABO na pewno nie będzie na drugi dzień 22 kwietnia (niedziela).
Najbezpieczniej będzie więc zasilić konto za 10 zł, wtedy ważność konta będziesz miał na 10 dni. W tym czasie powinno udać się zrealizować zamówienie i aktywować numer w Plush ABO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
@Ewa_Plus
Dziekuje za szybka odpowiedz.
Myslalem, ze jesli podpisze umowe o PlushABO w terminie od dzis do 21.04 (zakonczenie umowy Plus) to PlushABO "zazebi" sie i usluga bedzie dostepna od razu od dnia nastepujacego po zakonczeniu umowy w Plusie. Skad wynika przerwa (na czas ktorej musialbym dokupic zasilenie konta), o ktorej Pani mowi?
typiarzz,
- nie uda złożyć Ci się zamówienia wcześniej, ponieważ jak numer będzie jeszcze działał w abonamencie, to nie będzie możliwe wybranie opcji konwersji (przejścia z karty na abonament). Dlatego też zamówienie w sklepie internetowym będziesz mógł złożyć dopiero wtedy, gdy numer będzie już aktywny w ofercie na kartę.
Termin w jakim przyjeżdża kurier to zwykle ok. 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Aktywacja numeru w ofercie abonamentowej następuje ok. 3-4 dni od momentu podpisania umowy u kuriera (jest to czas na powrót dokumentów do Polkomtel).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzień dobry.
Mam pytanie odnośnie abonamentu Abo. Mam obecnie numer w innej sieci i chciałbym przejść do Plusha z przeniesieniem numeru. Problem jest taki, że w godzinach pracy kurierów pracuję i to także nie zawsze pod jednym adresem, stąd chciałbym się dowiedzieć czy w punktach stacjonarnych (np. inMedio) lub salonach Plusa jest możliwość przeniesienia numeru na ww. abonament?
Oraz jak sprawa wygląda, gdybym chciał taką umowę podpisać na firmę?
Shlizer pisze:chciałbym się dowiedzieć czy w punktach stacjonarnych (np. inMedio) lub salonach Plusa jest możliwość przeniesienia numeru na ww. abonament?
Oferta Plush ABO nie jest dostępna w salonach Plusa, ale przeniesienie numeru możesz właśnie zrealizować w punktach partnerskich Relay, 1minute, Inmedio. Informacje na temat najbliższego punktu znajdziesz na tej stronie: http://www.plushbezlimitu.pl/mapa-salonow#.
Shlizer pisze:Oraz jak sprawa wygląda, gdybym chciał taką umowę podpisać na firmę?
Jeśli chodzi o realizację umowy na firmę w powyższych kioskach, to dla stuprocentowej pewności potwierdzę to info i dam Ci znać. EDYCJA: będzie taka możliwość.
Ipo,
Ipo pisze:Czy środki mogę przelać na obecne konto w Plushu?
Tak. Informacje na temat sposobu zlecenia takiej nadpłaty znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mam w tej chwili 2 numery zarejestrowane na siebie w Plusie na kartę, chcę przejść na Plush Abo i skorzystać z rabatu dla Duetu, po przejściu do Plush Abo chciałbym także 2 numery będące w tej chwili oddzielnymi kontami abonenckimi połączyć w jedno konto, aby otrzymywać jedną fakturę za 2 numery i tu pytanie, czy po połączeniu kont abonenckich w jedno nadal będę mógł skorzystać z rabatu dla Duetu w Plush Abo?
Czy po zmianie numeru z tymczasowego, na docelowy przenoszony z Orange aplikacja mobilna i plus online zachowa hasło które ustaliłem przy logowaniu na numerze tymczasowym? Wszystko odbędzie się automatycznie, czy będzie potrzebna jeszcze jakaś dodatkowa weryfikacja i zmiana hasła.
Franek_Kimono pisze:Czy po zmianie numeru z tymczasowego, na docelowy przenoszony z Orange aplikacja mobilna i plus online zachowa hasło które ustaliłem przy logowaniu na numerze tymczasowym?
tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ