W ile mniej więcej czasu obsługa sprawdzi przekazaną sprawę?Basia_Plus pisze:CoSieGapisz,
przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 mar 2018, o 12:29
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
CoSieGapisz,
napisz mi proszę, jaki model aparatu wybrałeś w zamówieniu?
napisz mi proszę, jaki model aparatu wybrałeś w zamówieniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 7 mar 2018, o 12:29
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Galaxy S9+ który będzie dostępny od jutra ale powinienem już dawno dostać jakąkolwiek wiadomość czy zostanie wysłany bo z informacji otrzymanej automatycznie to:Marta_Plus pisze:CoSieGapisz,
napisz mi proszę, jaki model aparatu wybrałeś w zamówieniu?
Kod: Zaznacz cały
Dziękujemy za wybór sieci Plus.
Twoje zamówienie wpłynęło do nas.
Kod: Zaznacz cały
Ważne informacje
Przesyłkę może odebrać wyłącznie: x x
Przygotuj kopię dowodu osobistego i wybranego na stronie dokumentu uwiarygadniającego:
aktualny wypis z CEIDG (status firmy: aktywny)
Przy odbiorze przesyłki okaż kurierowi oryginał dowodu osobistego oraz dokument uwiarygadniający.
Przekaż kopię dokumentów kurierowi.
Ciesz się swoim nowym zakupem.
Edit
Sam już sobie odpowiedziałem:
Na stronie dodali:
Kod: Zaznacz cały
Darmowa dostawa zwykle w ciągu 1-3 dni
[b]Wysyłka po 16.03[/b]
To teraz mam czekać do 16 z informacją czy go otrzymam, czy też nie?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
CoSieGapisz,
jeśli chodzi o ten model, to zamówienia są w przygotowaniu. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. O przewidywalnej dacie dostawy zostaniesz poinformowany w oddzielnej wiadomości e-mail.
jeśli chodzi o ten model, to zamówienia są w przygotowaniu. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. O przewidywalnej dacie dostawy zostaniesz poinformowany w oddzielnej wiadomości e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 mar 2018, o 08:08
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam
Pani Marto ja też chciałbym poprosić o interwencję dotyczącą zamówienia nr 201803014772150 z dnia 1 marca. Dotyczy jak wyżej S9, oprócz maila informującego o przyjęciu zamówienia do dzisiaj nic więcej - status w realizacji.
Dzięki :)
Pani Marto ja też chciałbym poprosić o interwencję dotyczącą zamówienia nr 201803014772150 z dnia 1 marca. Dotyczy jak wyżej S9, oprócz maila informującego o przyjęciu zamówienia do dzisiaj nic więcej - status w realizacji.
Dzięki :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Pierwszlepszy,
jeśli złożone zamówienie dotyczy tego modelu, to zgodnie z informacją na naszej stronie http://www.plus.pl/telefon?deviceTypeCo ... INST_FIXED, wysyłka sprzętu będzie realizowana po 16.03.2018 r.Pierwszlepszy pisze:Dotyczy jak wyżej S9,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 mar 2018, o 08:08
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Odpisała Pani Basia - DziękujęBasia_Plus pisze:Witaj Pierwszlepszy,
jeśli złożone zamówienie dotyczy tego modelu, to zgodnie z informacją na naszej stronie http://www.plus.pl/telefon?deviceTypeCo ... INST_FIXED, wysyłka sprzętu będzie realizowana po 16.03.2018 r.Pierwszlepszy pisze:Dotyczy jak wyżej S9,
Wprawdzie nie liczyłem ale taka informacja jest nadal http://www.plus.pl/s9" Odbiór do 7 dni wcześniej. Dostawa lub odbiór osobisty już od 08.03.2018." a to taki "hłyt" i teraz czekamy do 16 -ok, to pośmieszkowałem ale poważnie to pytałem o moje zamówienie bo przenoszę numer do plusa i chciałem się dowiedzieć coś więcej.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Pierwszlepszy,
Doprecyzuj proszę.Pierwszlepszy pisze:pytałem o moje zamówienie bo przenoszę numer do plusa i chciałem się dowiedzieć coś więcej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 7 mar 2018, o 12:29
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Chwyt marketingowy czy celowe wprowadzanie w błąd -informacje, że wysyłka będzie od 16 dodali dopiero wczoraj / przedwczoraj.Pierwszlepszy pisze:Odpisała Pani Basia - DziękujęBasia_Plus pisze:Witaj Pierwszlepszy,
jeśli złożone zamówienie dotyczy tego modelu, to zgodnie z informacją na naszej stronie http://www.plus.pl/telefon?deviceTypeCo ... INST_FIXED, wysyłka sprzętu będzie realizowana po 16.03.2018 r.Pierwszlepszy pisze:Dotyczy jak wyżej S9,
Wprawdzie nie liczyłem ale taka informacja jest nadal http://www.plus.pl/s9" Odbiór do 7 dni wcześniej. Dostawa lub odbiór osobisty już od 08.03.2018." a to taki "hłyt" i teraz czekamy do 16 -ok, to pośmieszkowałem ale poważnie to pytałem o moje zamówienie bo przenoszę numer do plusa i chciałem się dowiedzieć coś więcej.
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 mar 2018, o 08:08
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Huh, proszę bardzo: 1 marca br. złożyłem zamówienie w e-sklepie plus.pl na wspomniany wcześniej S9 w przedsprzedaży wraz z przeniesieniem numeru od innego operatora, nie wskazywałem aby procedura przeniesienia odbyła się jak najszybciej czyli o ile dobrze pamiętam do 14 dni. Mija 8 dzień moje zamówienie (jak rozumiem wraz z całą resztą czyli przeniesieniem numeru) czeka do co najmniej 16 marca. Jednak tego sie tylko domyślam bo na stronie statusu mam że jest w realizacji - przenosiłem numery już wiele razy - do plusa jeszcze nie za to w drugą stronę - i zawsze po kilku dniach miałem informację dotyczącą tego co się dzieje z moim zamówieniem. Tym razem nie mam i stąd moje zainteresowanie co się dzieje.Basia_Plus pisze:Pierwszlepszy,
Doprecyzuj proszę.Pierwszlepszy pisze:pytałem o moje zamówienie bo przenoszę numer do plusa i chciałem się dowiedzieć coś więcej.
Mam nadzieję że jest wyczerpująco.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Pierwszlepszy,
przesłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
przesłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 mar 2018, o 08:08
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Jeszcze jedna bardzo istotna kwestia na którą ma wpływ data 16 marca :* Przedsprzedaż trwa w okresie 25.02.2018 - 15.03.2018. Promocja "Witaj nowy S9" trwa w okresie przedsprzedaży. Dla zamówień złożonych do dnia 7.03.2018 Galaxy S9 będą dostępne od 8.03.2018.
Warunkiem skorzystania z promocji jest uruchomienie Galaxy S9 | S9+ do 20.03.2018 i odbieranie kodu promocyjnego w aplikacji Members. 16 marca to piątek a 20 to wtorek. Słabo, bardzo słabo.....
UPDATE: Są transze na Samsungi S9 z przedsprzedaży, kolejność zależy od daty zamówienia.
Warunkiem skorzystania z promocji jest uruchomienie Galaxy S9 | S9+ do 20.03.2018 i odbieranie kodu promocyjnego w aplikacji Members. 16 marca to piątek a 20 to wtorek. Słabo, bardzo słabo.....
UPDATE: Są transze na Samsungi S9 z przedsprzedaży, kolejność zależy od daty zamówienia.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zamówienie złożone 02.03. Czas oczekiwania na jakikolwiek kontakt ze strony BOK 6 dni. Wczoraj tel dotyczący potwierdzenia danych, i informacja o wysyłce oraz o tym jakie dokumenty należy przygotować dla kuriera. Dziś zmiana statusu zamówienia na wymagane dokumenty, które jeszcze wczoraj należało przekazać kurierowi. Czy to jest jakaś specjalna procedura opóźniania wysyłek? Teraz rozumiem, że weryfikacja będzie trwać kolejne 7 dni... w żadnej sieci, nie dzieją się takie cuda. Weryfikacja 3 dni, wysyłka 3 dni, rozumiem, że na tym przedsprzedaż polega? Infolinia nie wie nic, na maile nie odpisuje nikt. Czekam do przyszłego tygodnia i skorzystam z oferty innej sieci bo to już przeszło moje wyobrazenia.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 9 mar 2018, o 17:17 przez izabelalu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
izabelalu,
Podaj proszę numer referencyjny zagadnienia.izabelalu pisze:na maile nie odpisuje nikt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Moje zamówienie ma nr
201803024783406
201803024783406