Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 13 cze 2017, o 16:44
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Nie no mamy 2018 rok, mieszkam w mieście ... nie będę instalował wzmacniacza :)
Czyli przez ostatnie lata w Polkomtelu środki wydaje się jedynie na marketing, a nie rozbudowę sieci.
Trudno wybiorę się do salonu by przeliczyli kary umowne za rozwiązanie 4 umów...
Czyli przez ostatnie lata w Polkomtelu środki wydaje się jedynie na marketing, a nie rozbudowę sieci.
Trudno wybiorę się do salonu by przeliczyli kary umowne za rozwiązanie 4 umów...
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Mniej wiecej kare sam wyliczysz :
Kwota kary z umowy ÷ miesiace = .... x pozostala ilosc miesiecy do konca umowy
Kwota kary z umowy ÷ miesiace = .... x pozostala ilosc miesiecy do konca umowy
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
pats,
- mieliśmy w planach nadajnik na szpitalu, jednak otrzymaliśmy wycofanie zgody, mimo iż obecny jest na nim inny operator. Nie mniej jednak do końca roku planujemy uruchomienie stacji BT43346 przy Akademii Pomorskiej. Pasma jakie będzie obsługiwała ta stacja to: GSM900, U900, LTE1800, LTE900.
- mieliśmy w planach nadajnik na szpitalu, jednak otrzymaliśmy wycofanie zgody, mimo iż obecny jest na nim inny operator. Nie mniej jednak do końca roku planujemy uruchomienie stacji BT43346 przy Akademii Pomorskiej. Pasma jakie będzie obsługiwała ta stacja to: GSM900, U900, LTE1800, LTE900.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Dziękuje za odpowiedź i rozumiem, że Play Was wyprzedził na szpitalu i postawił BTS'a, a na drugiego się Szpital nie chce zgodzić, ale na ten drugi planowany przy Akademi Pomorskiej to Polkomtel ma zgodę od 10 lat.
Więc mając zgodę od takiego czasu i wiedząc jak słabe jest pokrycie osiedla mieszkalnego/jednostki wojskowej/strefy ekonomicznej na której znajdują się spore firmy czemu decyzja zapada, że powstanie ten BTS do końca roku ?
Przez kolejnych 9 msc ucieknie spora ilość klientów i nie pomogą kolejne promocje od call center oraz komunikat, że Szpital odmówił budowy - gdzie notabene konkurencja po prostu zadziałała szybciej i postawiła w tym roku dwa maszty na jednej ulicy, a Wy macie w planach jeden.
Czy naprawdę Polkomtel nie może przyśpieszyć budowy tej stacji ?
Więc mając zgodę od takiego czasu i wiedząc jak słabe jest pokrycie osiedla mieszkalnego/jednostki wojskowej/strefy ekonomicznej na której znajdują się spore firmy czemu decyzja zapada, że powstanie ten BTS do końca roku ?
Przez kolejnych 9 msc ucieknie spora ilość klientów i nie pomogą kolejne promocje od call center oraz komunikat, że Szpital odmówił budowy - gdzie notabene konkurencja po prostu zadziałała szybciej i postawiła w tym roku dwa maszty na jednej ulicy, a Wy macie w planach jeden.
Czy naprawdę Polkomtel nie może przyśpieszyć budowy tej stacji ?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
pats, dziękuję za wyrażoną opinię. Oczywiście przekażę ją do odpowiedniego działu. Aktualny plan budowy stacji zakłada, że powstanie do końca roku, ale to oczywiście może jeszcze się zmienić i wtedy powstanie wcześniej
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Ok, pomęczę się jeszcze miesiąc i dam Wam szansę.
Wierzę, że ktoś zobaczy jak działa sieć na tym obszarze i po tym jak "modernizacja" jednego BTS'a kompletnie nie pomogła pójdzie po rozum do głowy i zleci szybką budowę stacji :)
ps. szkoda, że główna analiza konkurencji jest pod kątem ich ofert sprzedażowych, a nie spraw technicznych...
Wierzę, że ktoś zobaczy jak działa sieć na tym obszarze i po tym jak "modernizacja" jednego BTS'a kompletnie nie pomogła pójdzie po rozum do głowy i zleci szybką budowę stacji :)
ps. szkoda, że główna analiza konkurencji jest pod kątem ich ofert sprzedażowych, a nie spraw technicznych...
brak zasięgu
witam, zmieniłam miejsce zamieszkania i obecnie siec plus nie ma zasięgu w budynku. Dodam ze play i tmobile sa obierane normalnie. wiec to nie jest wina budynku . mam jeszcze 10 miesiecy do konca umowy ale nie moge korzystac ani z tel ani z internetu.chciałabym rozwiazac umowe najchetniej. moze macie jakies doswiadczenia w tym wzgledzie?
Ostatnio zmieniony 12 mar 2018, o 09:30 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: brak zasięgu
Mozesz rozwiazac umowe z 30to dniowym okresem wypowiedzenia lecz musisz sie liczyc z naliczeniem kary umownej.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj misiulka,
- a co to dokładnie za lokalizacja? Zgłaszałaś może już problem z zasięgiem przez Dział Obsługi Klienta?
Jak pisał largo, rozwiązanie umowy przed końcem kontraktu wiązałoby się z naliczeniem kary umownej.
Decyzję w sprawie rozwiązania umowy bez naliczania kary może podjąć tylko Departament Reklamacji.
Informacje, jak zgłosić reklamacje znajdziesz tutaj.
- a co to dokładnie za lokalizacja? Zgłaszałaś może już problem z zasięgiem przez Dział Obsługi Klienta?
Jak pisał largo, rozwiązanie umowy przed końcem kontraktu wiązałoby się z naliczeniem kary umownej.
Decyzję w sprawie rozwiązania umowy bez naliczania kary może podjąć tylko Departament Reklamacji.
Informacje, jak zgłosić reklamacje znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam. Mam nietypowy problem. Nie wiem nawet czy pisze w dobrym wątku. Otóż dzisiaj przedluzylam umowę z nowym telefonem LG G6. Wszystko ok, ale nie mogę wykonywać połączeń głosowych. Karta SIM ta sama. Rano z innego telefonu rozmawiałam i było ok. Do mnie można się dodzwonić, SMS mogę wysłać, tylko nie mogę nigdzie zadzwonić. Co robić?
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj PWojciechowska,
problem występuje zarówno w technologii 2G jak i 3G?
problem występuje zarówno w technologii 2G jak i 3G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Już wszystko ok. Trochę pogrzebałam w ustawieniach sieci i wszystko wróciło do normy. Telefon chyba na sztywno był w zasięgu LTE i stąd ten problem. Spanikowałam, bo nie mogłam zadzwonić nawet na infolinię.Basia_Plus pisze:Witaj PWojciechowska,
problem występuje zarówno w technologii 2G jak i 3G?
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
PWojciechowska,
super, cieszę się, że wszystko działa .PWojciechowska pisze:Już wszystko ok.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam.
Czy są jakieś problemy z siecią ?? od godziny mam tylko połączenia alarmowe. Restart telefonu nic nie pomógł. Gdy chcę zadzwonić wyskakuje "nie zarejestrowano w sieci"
Czy są jakieś problemy z siecią ?? od godziny mam tylko połączenia alarmowe. Restart telefonu nic nie pomógł. Gdy chcę zadzwonić wyskakuje "nie zarejestrowano w sieci"
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj andrejj,
w jakiej lokalizacji występują utrudnienia?
w jakiej lokalizacji występują utrudnienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ