SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
rmati1
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 mar 2014, o 17:57

Re: SmartDOM

Post autor: rmati1 »

Witajcie, jak wygląda sytuacja w której się znajduje. Mam SD1 a w nim 3 usługi. Pierwsza internet cp za 50zl, druga tv cp za 90 zł z rabatem 50 procent oraz trzecia usługa telefon plus za 49 zł z rabatem 48 zł. Za 5 mc kończy się umowa na telefon. Co dalej z tym zrobić, aby zachować sd1? Rozumiem, że jeżeli podpiszę aneks to umowa plus będzie w sd4 z rabatem 10zl a reszta usług w sd1? Czy przenieść ten numer do plush i zostaną 2 usługi w sd1? Dobrze to rozumiem? Pozdrawiam
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: SmartDOM

Post autor: torre24 »

Pozostawienie jej tak jak jest to jedyne racjonalne wyjście. Inne opcje to rabat 10 zł zamiast 48 lub całkowite rozbicie SD.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj rmati1,
rmati1 pisze: Rozumiem, że jeżeli podpiszę aneks to umowa plus będzie w sd4 z rabatem 10zl a reszta usług w sd1?
tak, jeśli przedłużysz umowę na telefon przechodzisz do Programu smartDOM 4, wówczas rabat zmieni się na kwotę 10 zł.
rmati1 pisze:Czy przenieść ten numer do plush i zostaną 2 usługi w sd1?
Rozwiązanie umowy na telefon spowoduje utratę rabatów z tytułu Programu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kerami8206
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 kwie 2018, o 13:20

Błąd pracownika salonu - umowa przedłużeniowa i smartdom

Post autor: kerami8206 »

Witam. Do niedawna mieliśmy jeden z pierwszych Smartdom. 1 - usługa internet, 2 - telefon ze zniżką 50%, 3 - telewizja ze zniżką 49 zł (chyba).
Internet i telefon na firmę. Miesiąc temu przedłużaliśmy umowę na internet. W Salonie powiedziano nam że są zmiany w programach smartdom i obecnie można wziąć pierwszą usługę internet za 39,99 netto. Spytałem kilka razy pracownika czy nie utracimy rabatu 50% na telefon i dużej zniżki na telewizję. Powiedziano nam że zniżki zostaną zachowane dopóki nie ruszymy tych umów na telefon i tv. Pracownik uruchomił nam plan dla firm internet za 40zł netto. Po miesiącu okazało się że cały Smartdom został nam zlikwidowany . Straciliśmy 50% na telefon i całą zniżkę na tv. Co my mamy zrobić w tej sytuacji? Przecież to logiczne, że nie bralibysmy pakietu na internet 10zł mniejszego w sytuacji utraty 60 czy 70zł upustów na inne usługi. Czy ustne zapewnienia pracownika salonu są wiążące? Co lepsze pracownik salonu dzwonił w momencie podpisania naszej umowy do jakiegoś ich wsparcia i potwierdzał zachowanie zniżek. Jakaś paranoja. Jesli Plus tak perfidnie nas załatwi to bedzie ostatnia umowa w życiu którą podpisaliśmy z tą firmą. Jeśli robi się ileś programów smartdom i pracownicy gubią się w tych zasadach to jak ma się w tym odnaleźć zwykły klient??
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2018, o 10:00 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Błąd pracownika salonu - umowa przedłużeniowa i smartdom

Post autor: largo »

Zapewnienia ustne to są tylko ustne... Ważne co na papierze ! zawsze POLECAM czytać regulaminy i 10 razy pytać w różnych źródłach...

Jedynie pozostaje pisać reklamację z powołaniem na zapewnienia pracownika lecz wg reklamacji zostanie odrzucona. ale jednak WARTO próbować dochodzić swojego !
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kerami8206,
kerami8206 pisze:Co my mamy zrobić w tej sytuacji?
w zaistniałej sytuacji proponuję złożenie reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: SmartDOM

Post autor: WXuser »

witam,
jako pierwsza usługa mam telefon, jako druga internet z rabatem 50% a trzecia TV z rabatem 48,90 .
Wkrótce kończy się umowa na usługę drugą - internet.
czy pozostawienie umowy na czas nieokreślony spowoduje zachowanie obecnego rabatu 50% ?
czy muszę przedłużyć z nowym rabatem 10zł aby utrzymać rabat na usługę trzecią - TV ?
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj WXuser,
WXuser pisze:czy pozostawienie umowy na czas nieokreślony spowoduje zachowanie obecnego rabatu 50% ?
tak.
WXuser pisze:czy muszę przedłużyć z nowym rabatem 10zł aby utrzymać rabat na usługę trzecią - TV ?
Możesz pozostać przy obecnej umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: SmartDOM

Post autor: lodyga »

Rozumiem że przedłużanie SMART DOM -50% nie ma sensu bo się straci te 50 % upustu tak?
Kończy mi się umowa zarówno na telefon - 1 opcja , CP - rabat 50 % - 2 opcja.
Trzeba zostawić tak jak jest zarówno telefon jak i SD?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

lodyga,

zawarcie aneksu do Umowy uprawniającej nie wiąże się ze zmianą przyznanych rabatów dla innych umów z poprzedniej odsłony Programu smartDOM, jeśli zostanie zachowana minimalna kwota zobowiązania.
Jeśli przedłużysz umowę na CP, to nastąpi zmiana wysokości przyznanych rabatów zgodnie z regulaminem http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: SmartDOM

Post autor: lodyga »

Dobrze, czyli telefon mogę przedłużyć. A czy nie przedłużając CP nie zmieni mi Plus jakiejś dodatkowej opłaty? Mam złe przeczucia z NC gdyż tam skończyła mi sie umowa i z 70 zł musiałam zapłacić 120...
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

lodyga,
lodyga pisze:czyli telefon mogę przedłużyć.
tak.
Basia_Plus pisze:zawarcie aneksu do Umowy uprawniającej nie wiąże się ze zmianą przyznanych rabatów dla innych umów z poprzedniej odsłony Programu smartDOM, jeśli zostanie zachowana minimalna kwota zobowiązania.
lodyga pisze:A czy nie przedłużając CP nie zmieni mi Plus jakiejś dodatkowej opłaty?
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marian79
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 13 maja 2018, o 13:47

SmartDom

Post autor: marian79 »

Witam, kończy mi się umowa uprawniająca w usłudze smartdom3. jeżeli ją przedłużę to będzie to wygłądało tak?

1. Abonament telefon plus (przejdzie na smartdom4) (umowa jeszcze 3 miesiące)
2. -50% za internet (zostaną rabaty smartdom3) ( umowa jeszcze 8 miesięcy)
3. -39.90 za telewizję cyfrowy polsat (zostaną rabaty smartdom3) (umowa jeszcze 22 miesiące)
4. coś innego czego nie podałem

a co jeżeli zrezygnuję z internetu który kończy się za 8 miesięcy
telewizja przejdzie:

1. na rabat 50%
2. zostanie rabat -39.90
3. przejdzie na smartdom4 i będzie rabat -10zł.
4. coś innego czego nie podałem

i trzecia kwestia jak przedłużę telefon to standardowa opłata i jak przedłużę internet to będzie

1. rabat 50% smartdom3 na internet + rabat 39.90 na tv
2. rabat 10zł smartdom4 na internet + rabat 39.90 na tv
3. rabat 10 zł na internet + rabat 10 na tv
3. coś innego czego nie podałem
Ostatnio zmieniony 14 maja 2018, o 08:21 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
ollalaola
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 17 mar 2016, o 16:34

Re: SmartDOM

Post autor: ollalaola »

To i ja sie zapytam o swoj smartdom z pierwszej edycji
A co w takim przypadku, smart dom I edycja
Umowa 1Internet Cyfrowy Polsat za 49,9
Umowa 2 Plus abonament za 69.99 juz po znizce 50%
Umowa 3 Internet ze zniżką 48,90 za 11 zł
Obecnie w ofercie na przedłużenie telefonu najwyższy abonament to 50 zł. Czy po wzieciu tego abonamentu zachowam rabaty z SD1 na internet ?
Ani umowy uprawniajacej ani na internet nie chce ruszac.
Abonament konczy sie jesienia, i tu chce zmienic. Internet tez jesienia,ale zalezy mi na utrzymaniu znizki. Na co sie zdecydowac?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj marian79,
marian79 pisze:kończy mi się umowa uprawniająca w usłudze smartdom3. jeżeli ją przedłużę
zawarcie aneksu do Umowy uprawniającej nie wiąże się ze zmianą przyznanych rabatów dla innych umów z poprzedniej odsłony Programu smartDOM, jeśli zostanie zachowana minimalna kwota zobowiązania.
marian79 pisze:a co jeżeli zrezygnuję z internetu który kończy się za 8 miesięcy
Rezygnacja z umowy na internet spowoduje utratę rabatów z tytułu Programu smartDOM.
marian79 pisze:i trzecia kwestia jak przedłużę telefon to standardowa opłata i jak przedłużę internet to będzie
Jeśli przedłużysz umowę na Internet otrzymasz rabat w kwocie 10 zł., na umowie TV rabat nie ulegnie zmianie.

ollalaola,

podeślij proszę numer telefonu, dla którego kończy się umowa poprzez ten formularz. Poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ