Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 sie 2013, o 15:59
Re: Przedłużenie umowy
Witam dzisiaj dostałem kolejną (3) ofertę po wypowiedzeniu umowy z DUK.
1. Umowa bezterminowa 25 zł. wszystko bez limitu i 8 giga netu.
2. Umowa terminowa na 15 miesięcy. 12 miesięcy po 40 zł. i 3 miesiące po 50 zł. Wszystko bez limitu 12 giga netu i 120 minut międzynarodowych.
1. Umowa bezterminowa 25 zł. wszystko bez limitu i 8 giga netu.
2. Umowa terminowa na 15 miesięcy. 12 miesięcy po 40 zł. i 3 miesiące po 50 zł. Wszystko bez limitu 12 giga netu i 120 minut międzynarodowych.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Ja wybrałem abo za 25zł i no limit i 8GB w sumie to 4zł taniej i mmsy niż do tej pory jak i skróciłem obecna umowę o 5/6miechów wiec warto.
SEWOL w porównaniu z twoich ofert na 1 chyba jest dość optymalna bo masz na czas nieoznaczony i dość taniej.
SEWOL w porównaniu z twoich ofert na 1 chyba jest dość optymalna bo masz na czas nieoznaczony i dość taniej.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Pytanie techniczne :
oferta - PLUS SPECJALNA 25 TYLKO SIM DLA STAŁYCH KLIENTÓW 4
W obecnej taryfie połączenie po przez protokół RSTP jest poza pakietem danych i rozliczane DODATKOWO. W aneksie z umowy która wchodzi od 5.04.2018 ten zapis jest pominięty - to znaczy że ten protokół łącza będzie od nowej umowy wliczany w pakiet GB czy nadal rozliczany jak do tej pory 0,40gr za 1min połączenia?
oferta - PLUS SPECJALNA 25 TYLKO SIM DLA STAŁYCH KLIENTÓW 4
W obecnej taryfie połączenie po przez protokół RSTP jest poza pakietem danych i rozliczane DODATKOWO. W aneksie z umowy która wchodzi od 5.04.2018 ten zapis jest pominięty - to znaczy że ten protokół łącza będzie od nowej umowy wliczany w pakiet GB czy nadal rozliczany jak do tej pory 0,40gr za 1min połączenia?
Re: Przedłużenie umowy
Na innym forum znalazłem info o ofercie przedłużeniowej 25 zł, no limit, 8 GB i do tego telefon. Jeśli dla mnie jest coś takiego to zapraszam do kontaktu.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
largo,
torre24,
Tak. Aktualnie transmisja videostreaming jest rozliczana jak zwykła transmisja DATA.largo pisze:to znaczy że ten protokół łącza będzie od nowej umowy wliczany w pakiet GB
torre24,
OK, weryfikujemy to.torre24 pisze:Jeśli dla mnie jest coś takiego to zapraszam do kontaktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Tak. Aktualnie transmisja videostreaming jest rozliczana jak zwykła transmisja DATAMarta_Plus pisze:largo,largo pisze:to znaczy że ten protokół łącza będzie od nowej umowy wliczany w pakiet GB
BOK w wiadomosci email stwierdzil pozniej ze jednak bedzie rozliczane bez zmian. Wiec moge prosic o weryfikacje oplat za korzystanie z takiego protokolu. Bo forum ma odmienne zdanie a nie chcial bym miec problemu jak faktura urosnie...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
largo,
zgodnie z tym co napisałam wcześniej, jeśli masz na koncie pakiet GB, to opłata za korzystanie z transmisji videostreaming (ustawienia APN: Plus) będzie naliczana w ramach dostępnego pakietu internetowego, czyli nie powinny być naliczane dodatkowe koszty.
zgodnie z tym co napisałam wcześniej, jeśli masz na koncie pakiet GB, to opłata za korzystanie z transmisji videostreaming (ustawienia APN: Plus) będzie naliczana w ramach dostępnego pakietu internetowego, czyli nie powinny być naliczane dodatkowe koszty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Mam takie pytanie odnośnie przedłużania umowy (cyfrowy polsat) mam nadzieje, że w dobrym wątku piszę.
Za miesiąc kończy mi się umowa na telewizję a za 2ms internet domowy. Z telewizją wszystko w najlepszym porządku, ale z internetem mam mieszane uczucia. Czy jest możliwość przy przedłużaniu umowy wziąć nowy sprzęt IDU ODU? (dotychczasowy 100 to jest jednak jakaś pomyłka). Myślałem aby sprawdzić tą wersję 300 i ewentualnie zostać przy nim. Pozdrawiam serdecznie :)
Za miesiąc kończy mi się umowa na telewizję a za 2ms internet domowy. Z telewizją wszystko w najlepszym porządku, ale z internetem mam mieszane uczucia. Czy jest możliwość przy przedłużaniu umowy wziąć nowy sprzęt IDU ODU? (dotychczasowy 100 to jest jednak jakaś pomyłka). Myślałem aby sprawdzić tą wersję 300 i ewentualnie zostać przy nim. Pozdrawiam serdecznie :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Jurra,
w kwestiach związanych z usługami Cyfrowego Polsatu prośba o kontakt z obsługą CP: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cpJurra pisze:Mam takie pytanie odnośnie przedłużania umowy (cyfrowy polsat)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam mam pytanie, kończy mi się w marcu umowa na telefon główny, aktualny abonament to 50zł do tego smartdom który podpisałem w sierpniu czyli trwa jeszcze 6 mc, rachunek razem to 50+25+1zł (telefon, internet, polsat)
Rozumiem, że jak nie przedłożę umowy na główny ewentualnie przeniosę do innej sieci tracę zniżki na smartdom?
I czy naprawdę dla klientów z 15 letnim stażem nie ma nic rozsądnego? Oferują 50+30+10 ...
Szczerze powiem średnio, u konkurencji wygląda to dużo lepiej
Rozumiem, że jak nie przedłożę umowy na główny ewentualnie przeniosę do innej sieci tracę zniżki na smartdom?
I czy naprawdę dla klientów z 15 letnim stażem nie ma nic rozsądnego? Oferują 50+30+10 ...
Szczerze powiem średnio, u konkurencji wygląda to dużo lepiej
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Tak zmieniajac lub rezygnujac z umowy glownej tracisz rabat SD a jezeli przedluzysz przejdziesz na kolejna nowsza promocje SD gdzie warunki moga sie zmienic.
Re: Przedłużenie umowy
Czyli przez 6mc będę musiał płacić 100% no nic nic nie zostaje jak chwile poczekać i szukać nowego operatora, szkoda że tak się traktuje starych klientów;/largo pisze:Tak zmieniajac lub rezygnujac z umowy glownej tracisz rabat SD a jezeli przedluzysz przejdziesz na kolejna nowsza promocje SD gdzie warunki moga sie zmienic.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Mozesz wypowiedziec wczesniej i zaplacic kare czasem bardziej sie oplaca zaplacic kare niz abonament i nie korzystac... ew. Wyslac wypowiedzenie w tedy DUK moze da ci cos sensowniejszego bo z doswiadczenia oferty na poczatku ja smieszne na przedluzenie.
Re: Przedłużenie umowy
Witaj DamianS82,
- jeśli dobrze rozumiem, to umową uprawniającą jest umowa na abonament 50 zł (nie mix), zgadza się?
W takim przypadku jeśli nie przedłużysz umowy, to nie stracisz rabatów ze smartDOM-u.
Utraciłbyś je za to w momencie przeniesienia numeru do innej sieci.
Jeśli podeślesz mi swój numer kontaktowy przez ten formularz wraz z numerami, dla których chciałbyś przedłużyć umowy, to poproszę konsultanta Działu Utrzymania Klienta o kontakt z Tobą. Postaramy się znaleźć dogodną ofertę.
- jeśli dobrze rozumiem, to umową uprawniającą jest umowa na abonament 50 zł (nie mix), zgadza się?
W takim przypadku jeśli nie przedłużysz umowy, to nie stracisz rabatów ze smartDOM-u.
Utraciłbyś je za to w momencie przeniesienia numeru do innej sieci.
Jeśli podeślesz mi swój numer kontaktowy przez ten formularz wraz z numerami, dla których chciałbyś przedłużyć umowy, to poproszę konsultanta Działu Utrzymania Klienta o kontakt z Tobą. Postaramy się znaleźć dogodną ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
witam, tak abonament ;)