Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
izabelalu,
dziękuję za numer zamówienia. Przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
dziękuję za numer zamówienia. Przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 mar 2018, o 08:08
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam
Prośba do specjalistów udzielajacych sie na forum w imieniu operatora sieci Plus.
Czy jest możliwość doprowadzenie do kontaktu z działem weryfikacji? dzwoniono do mnie w zeszły piątek na numer którego nie miałem przy sobie i liczyłem że dzisiaj ktoś zadzwoni ale nic. Sprawa dotyczy zamówienia w sklepie internetowym br201803014772150. Zadzwoniłbym sam ale nie wiem pod jaki numer.
Prośba do specjalistów udzielajacych sie na forum w imieniu operatora sieci Plus.
Czy jest możliwość doprowadzenie do kontaktu z działem weryfikacji? dzwoniono do mnie w zeszły piątek na numer którego nie miałem przy sobie i liczyłem że dzisiaj ktoś zadzwoni ale nic. Sprawa dotyczy zamówienia w sklepie internetowym br201803014772150. Zadzwoniłbym sam ale nie wiem pod jaki numer.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Pierwszlepszy
z infolinią sklepu internetowego skontaktujesz się telefonicznie pod numerem 601101200. Więcej info tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.Pierwszlepszy pisze:Zadzwoniłbym sam ale nie wiem pod jaki numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 mar 2018, o 08:08
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzwoniłem a jakże, miły Pan po drugiej stronie objaśnił ze dział weryfikacji jest w innym budynku i nie ma możlwości aby mógł interweniować - dodał informację w systemie i wpisał mój inny numer kontaktowy oraz objaśnił przycyzne zaiweszenia procesowania zamówienia. Jednak dzisiaj nikt nie dzwonił i postanowiłem zadziałać ja. W formularzu kontaktu jaki dostałem w mailu napisałem tez odpowiednio mam dwa potwierdzenia przekazania informacji tam gdzie trzeba - ale efektu brak. Próbuje przez forum, efekt taki że dzisiaj Pani z obsługi dodała kolejny wpis o przekazaniu informacji do weryfikacji. Nie wiem może jak niecierpliwy jestem ale tak długo to od lat nic nie załatwiałem.z infolinią sklepu internetowego skontaktujesz się telefonicznie pod numerem 601101200. Więcej info tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Pierwszlepszy,
przesłałam interwencję w Twojej sprawie.
przesłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 mar 2018, o 08:08
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam
Dziękuję, niestety ale to jest błędne koło - ciągle sprawa tkwi w tym samym miejscu. Dostałem kolejnego maila że nie można się ze mną skontaktować, telefon mam ciągle przy sobie (oba numery) żadnego nieodebranego połączenia. Naprawdę nie ma możliwości aby ja zadzwonił do tego Działu Weryfikacji? Ręce opadają
Dziękuję, niestety ale to jest błędne koło - ciągle sprawa tkwi w tym samym miejscu. Dostałem kolejnego maila że nie można się ze mną skontaktować, telefon mam ciągle przy sobie (oba numery) żadnego nieodebranego połączenia. Naprawdę nie ma możliwości aby ja zadzwonił do tego Działu Weryfikacji? Ręce opadają
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Pierwszlepszy,
konsultant będzie ponownie się z Tobą kontaktował.
konsultant będzie ponownie się z Tobą kontaktował.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 mar 2018, o 08:08
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
.........czekam
UPDATE: Zadzwonili! Mam nadzieję że dalej to już góra 2 dni robocze i finał.....
Dziękuję wszystkim którzy pomogli :)
To teraz będę odliczał:
1-szy dzień cisza, status zamówienia bez zmian....
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam,
Proszę o interwencję. Mój numer zamówienia to:201803124855318.
Strasznie opornie to wszystko działa...
Proszę o interwencję. Mój numer zamówienia to:201803124855318.
Strasznie opornie to wszystko działa...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Aquarel94,
sprawdzałeś może swoją skrzynkę? Może masz już jakiegoś maila od sklepu internetowego odnośnie złożonego zamówienia. Mógł trafić do folderu "spam".
sprawdzałeś może swoją skrzynkę? Może masz już jakiegoś maila od sklepu internetowego odnośnie złożonego zamówienia. Mógł trafić do folderu "spam".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzisiaj wysłałem dokumenty i od tamtej pory cisz. Nie chce nic mówić ale zamówienie złożyłem w poniedziałek i jest to lekka przesada, żeby tyle czekać...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Aquarel94,
wysłałam interwencję do pracowników sklepu internetowego w sprawie złożonego zamówienia.
wysłałam interwencję do pracowników sklepu internetowego w sprawie złożonego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam.
Mam problem z przeniesieniem nr do plus zamówienie 201803134865138, wyznaczona jest kaucja. Czemu tak się dzieje? Nie mam nigdzie zaległości.
Czy to na mój wiek? 55 rocznik. Proszę o wyjaśnienie sytuacji. Proszę o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam.
Mam problem z przeniesieniem nr do plus zamówienie 201803134865138, wyznaczona jest kaucja. Czemu tak się dzieje? Nie mam nigdzie zaległości.
Czy to na mój wiek? 55 rocznik. Proszę o wyjaśnienie sytuacji. Proszę o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj dana1111,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego. Pozdrawiam.
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
@Marta_Plus będą się kontaktować? Może masz jakieś informacje.