Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post autor: sedzia20 »

Witam!

Zmieniłem router mobilny Huawei na ZTE MF910 i niestety nie mogę połączyć się z Internetem, by korzystać z aplikacji na Samsung Smart TV.
Czy trzeba coś zmienić w panelu administracyjnym routera, żeby dało się podłączyć Internet? Komunikat, który pojawia się na ekranie TV wskazuje, że sieć bezprzewodowa jest, ale Internetu brak - szczegóły na screenie.
Bardzo proszę o podpowiedź, co zrobić, aby wyeliminować ten problem.

Pozdrawiam serdecznie :)
Załączniki
1.jpg
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5466
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post autor: Michał_Plus »

sedzia20, sieć jest dostępna na innym urządzeniu? Sprawdź czy MAC jest puszczony przez firewall.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post autor: sedzia20 »

Michał_Plus pisze:sedzia20, sieć jest dostępna na innym urządzeniu? Sprawdź czy MAC jest puszczony przez firewall.
Jasne, smartfon łączy się bez problemu, czasami tablet i komputer także.
Gdzie się sprawdza "czy MAC jest puszczony przez firewall"? - sorry za być może śmieszne pytanie, ale nie znam się ;) Huaweia podłączyłem bez problemu, tylko poprzez wpisania hasła.

EDIT: okey, nie wiem czy to co w załącznikach widać jest tym, o co pytałeś, ale zrobiłem na WŁĄCZ i WYŁĄCZ (za każdym razem restart routera) i nic...
Załączniki
2.jpg
1.jpg
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post autor: Ewa_Plus »

sedzia20,
- dostałam informacje, że aktualnie między routerem ZTE MF910 i telewizorami Samsung mogą występować problemy na ręcznej i automatycznej konfiguracji, z wyłączonym firewallem, z dodanym adresem IP telewizora do DMZ, na paśmie 2,4 i 5GHz.
Na razie przyczyna nie jest znana. Sprawa jest badana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post autor: sedzia20 »

Ewa_Plus pisze:sedzia20,
- dostałam informacje, że aktualnie między routerem ZTE MF910 i telewizorami Samsung mogą występować problemy na ręcznej i automatycznej konfiguracji, z wyłączonym firewallem, z dodanym adresem IP telewizora do DMZ, na paśmie 2,4 i 5GHz.
Na razie przyczyna nie jest znana. Sprawa jest badana.
Rozumiem, dziękuję za wyjaśnienia.
Czy ja mam wpływ, mam coś przestawić w panelu, aby te problemy zlikwidować?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5466
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post autor: Michał_Plus »

sedzia20, spróbuj, w ustawieniach sieci, wpisać w pole "Serwer DNS" - 8.8.8.8. Jeśli to nie pomoże, podaj nam model telewizora i wersję oprogramowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post autor: sedzia20 »

Michał_Plus pisze:sedzia20, spróbuj, w ustawieniach sieci, wpisać w pole "Serwer DNS" - 8.8.8.8. Jeśli to nie pomoże, podaj nam model telewizora i wersję oprogramowania.
Niestety nie pomogło - w załączeniu dane TV, a wersja oprogramowania to: 2870.
Załączniki
IMG_20180203_105606.jpg
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5466
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post autor: Michał_Plus »

sedzia20, przekazałem informacje do działu technicznego. Napiszę jak tylko uzyskam odpowiedz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post autor: sedzia20 »

Michał_Plus pisze:sedzia20, przekazałem informacje do działu technicznego. Napiszę jak tylko uzyskam odpowiedz.

OK, czekam na info. Pozdrawiam!
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post autor: sedzia20 »

Witam!

Już 2 miesiące czekam na odpowiedź w mojej sprawie, i nic!
Z niewiadomych mi powodów nie mam możliwości wykorzystać Internetu Plus'a do jednej ze swojej potrzeby - czy ten stan się zmieni, czy też zmuszony będę nie przedłużać umowy? Nie potrzebuję usługi, z której w pełni nie mogę korzystać!

Proszę o natychmiastową interwencję w mojej sprawie.
Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5466
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post autor: Michał_Plus »

sedzia20, błąd nie leży po stronie naszego sprzętu tylko biosu części TV z serii 6400. Zgłosiliśmy sprawę do Samsunga. aby rozwiązał ten problem przez aktualizację oprogramowania. Na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
EDIT: Dostałem sygnał z naszego laboratorium, że będziemy przygotowywać oprogramowanie dla tego routera, które powinno rozwiązać ten problem. :-) Nie znam na razie daty jego ewentualnego udostępnienia. Jak dowiem się więcej dam Wam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post autor: sedzia20 »

Michał_Plus pisze:sedzia20, błąd nie leży po stronie naszego sprzętu tylko biosu części TV z serii 6400. Zgłosiliśmy sprawę do Samsunga. aby rozwiązał ten problem przez aktualizację oprogramowania. Na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
EDIT: Dostałem sygnał z naszego laboratorium, że będziemy przygotowywać oprogramowanie dla tego routera, które powinno rozwiązać ten problem. :-) Nie znam na razie daty jego ewentualnego udostępnienia. Jak dowiem się więcej dam Wam znać.
Dziękuję za odpowiedź i bardziej optymistyczną wiadomość, bo się zastanawiałem jak miałbym zaktualizować TV, skoro Internetu "nie łapie":)
W takim razie czekam na konkrety.
Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5466
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.

Post autor: Michał_Plus »

sedzia20, tak na marginesie, można przeprowadzić aktualizację biosu w TV przez USB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ