Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 551
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11
Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
Witam!
Zmieniłem router mobilny Huawei na ZTE MF910 i niestety nie mogę połączyć się z Internetem, by korzystać z aplikacji na Samsung Smart TV.
Czy trzeba coś zmienić w panelu administracyjnym routera, żeby dało się podłączyć Internet? Komunikat, który pojawia się na ekranie TV wskazuje, że sieć bezprzewodowa jest, ale Internetu brak - szczegóły na screenie.
Bardzo proszę o podpowiedź, co zrobić, aby wyeliminować ten problem.
Pozdrawiam serdecznie :)
Zmieniłem router mobilny Huawei na ZTE MF910 i niestety nie mogę połączyć się z Internetem, by korzystać z aplikacji na Samsung Smart TV.
Czy trzeba coś zmienić w panelu administracyjnym routera, żeby dało się podłączyć Internet? Komunikat, który pojawia się na ekranie TV wskazuje, że sieć bezprzewodowa jest, ale Internetu brak - szczegóły na screenie.
Bardzo proszę o podpowiedź, co zrobić, aby wyeliminować ten problem.
Pozdrawiam serdecznie :)
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
sedzia20, sieć jest dostępna na innym urządzeniu? Sprawdź czy MAC jest puszczony przez firewall.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
Jasne, smartfon łączy się bez problemu, czasami tablet i komputer także.Michał_Plus pisze:sedzia20, sieć jest dostępna na innym urządzeniu? Sprawdź czy MAC jest puszczony przez firewall.
Gdzie się sprawdza "czy MAC jest puszczony przez firewall"? - sorry za być może śmieszne pytanie, ale nie znam się ;) Huaweia podłączyłem bez problemu, tylko poprzez wpisania hasła.
EDIT: okey, nie wiem czy to co w załącznikach widać jest tym, o co pytałeś, ale zrobiłem na WŁĄCZ i WYŁĄCZ (za każdym razem restart routera) i nic...
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
sedzia20,
- dostałam informacje, że aktualnie między routerem ZTE MF910 i telewizorami Samsung mogą występować problemy na ręcznej i automatycznej konfiguracji, z wyłączonym firewallem, z dodanym adresem IP telewizora do DMZ, na paśmie 2,4 i 5GHz.
Na razie przyczyna nie jest znana. Sprawa jest badana.
- dostałam informacje, że aktualnie między routerem ZTE MF910 i telewizorami Samsung mogą występować problemy na ręcznej i automatycznej konfiguracji, z wyłączonym firewallem, z dodanym adresem IP telewizora do DMZ, na paśmie 2,4 i 5GHz.
Na razie przyczyna nie jest znana. Sprawa jest badana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
Rozumiem, dziękuję za wyjaśnienia.Ewa_Plus pisze:sedzia20,
- dostałam informacje, że aktualnie między routerem ZTE MF910 i telewizorami Samsung mogą występować problemy na ręcznej i automatycznej konfiguracji, z wyłączonym firewallem, z dodanym adresem IP telewizora do DMZ, na paśmie 2,4 i 5GHz.
Na razie przyczyna nie jest znana. Sprawa jest badana.
Czy ja mam wpływ, mam coś przestawić w panelu, aby te problemy zlikwidować?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
sedzia20, spróbuj, w ustawieniach sieci, wpisać w pole "Serwer DNS" - 8.8.8.8. Jeśli to nie pomoże, podaj nam model telewizora i wersję oprogramowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
Niestety nie pomogło - w załączeniu dane TV, a wersja oprogramowania to: 2870.Michał_Plus pisze:sedzia20, spróbuj, w ustawieniach sieci, wpisać w pole "Serwer DNS" - 8.8.8.8. Jeśli to nie pomoże, podaj nam model telewizora i wersję oprogramowania.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
sedzia20, przekazałem informacje do działu technicznego. Napiszę jak tylko uzyskam odpowiedz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
Michał_Plus pisze:sedzia20, przekazałem informacje do działu technicznego. Napiszę jak tylko uzyskam odpowiedz.
OK, czekam na info. Pozdrawiam!
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
Witam!
Już 2 miesiące czekam na odpowiedź w mojej sprawie, i nic!
Z niewiadomych mi powodów nie mam możliwości wykorzystać Internetu Plus'a do jednej ze swojej potrzeby - czy ten stan się zmieni, czy też zmuszony będę nie przedłużać umowy? Nie potrzebuję usługi, z której w pełni nie mogę korzystać!
Proszę o natychmiastową interwencję w mojej sprawie.
Pozdrawiam!
Już 2 miesiące czekam na odpowiedź w mojej sprawie, i nic!
Z niewiadomych mi powodów nie mam możliwości wykorzystać Internetu Plus'a do jednej ze swojej potrzeby - czy ten stan się zmieni, czy też zmuszony będę nie przedłużać umowy? Nie potrzebuję usługi, z której w pełni nie mogę korzystać!
Proszę o natychmiastową interwencję w mojej sprawie.
Pozdrawiam!
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
sedzia20, błąd nie leży po stronie naszego sprzętu tylko biosu części TV z serii 6400. Zgłosiliśmy sprawę do Samsunga. aby rozwiązał ten problem przez aktualizację oprogramowania. Na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
EDIT: Dostałem sygnał z naszego laboratorium, że będziemy przygotowywać oprogramowanie dla tego routera, które powinno rozwiązać ten problem. Nie znam na razie daty jego ewentualnego udostępnienia. Jak dowiem się więcej dam Wam znać.
EDIT: Dostałem sygnał z naszego laboratorium, że będziemy przygotowywać oprogramowanie dla tego routera, które powinno rozwiązać ten problem. Nie znam na razie daty jego ewentualnego udostępnienia. Jak dowiem się więcej dam Wam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
Dziękuję za odpowiedź i bardziej optymistyczną wiadomość, bo się zastanawiałem jak miałbym zaktualizować TV, skoro Internetu "nie łapie":)Michał_Plus pisze:sedzia20, błąd nie leży po stronie naszego sprzętu tylko biosu części TV z serii 6400. Zgłosiliśmy sprawę do Samsunga. aby rozwiązał ten problem przez aktualizację oprogramowania. Na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
EDIT: Dostałem sygnał z naszego laboratorium, że będziemy przygotowywać oprogramowanie dla tego routera, które powinno rozwiązać ten problem. Nie znam na razie daty jego ewentualnego udostępnienia. Jak dowiem się więcej dam Wam znać.
W takim razie czekam na konkrety.
Pozdrawiam!
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak możliwości połączenia routera z Samsung Smart TV.
sedzia20, tak na marginesie, można przeprowadzić aktualizację biosu w TV przez USB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ