Wymiana karty SIM.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Sylwia1112,

proponuję rozwiązanie problemu w następujących krokach:

• Przełóż proszę kartę SIM od innego działającego operatora i aktywuj urządzenie, a następnie sprawdź, czy zadziała karta Plusa.
• Wybierz ustawienia -> ogólne -> wyzeruj -> wymaż zawartość i ustawienia. Pamiętaj, że przy tej operacji wszystkie dane z telefonu zostaną bezpowrotnie wykasowane.
• Podłącz telefon kablem USB do komputera z zainstalowaną aplikacją iTunes. Komputer musi mieć połączenie z Internetem. Gdy iPhone zostanie wykryty w aplikacji iTunes, na górnym pasku aplikacji po lewej stronie powinna się pokazać ikona przedstawiająca urządzenie. Kliknij wtedy w ikonę urządzenia, powinien być widoczny przycisk: aktywuj iPhone, kliknij go i spróbuj aktywować urządzenie. Aktywacja powinna przebiec pomyślnie, jeśli iPhone nie ma blokady SIM lock.

Daj znać, jaki będzie rezultat powyższych działań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: PWojciechowska »

Witam. Wczoraj mąż wymienił kartę SIM. Owa karta miała zostać aktywowana w przeciagu 2-3 godzin. Wymiana była ok 16. Około 21 zadzwoniłam na infolinię. Zapewniono, że sprawa jest w toku i najpóźniej do północy nowa karta zacznie działać. Niestety do chwili obecnej tak nie jest. Stara karta działa, a nowa nie. Dziś rano konsultant mówił, że do 24 godzin trzeba czekać, lub znowu wymienić w punkcie obsługi. Telefon włączany i wyłączany wielokrotnie, zarówno z nową, jak i starą kartą SIM. Dodam, że była również jednocześnie zmiana nr telefonu. To przeszło bez problemu i o północy numer został zmieniony. Czy można coś temu zaradzić, czy tylko czekać?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Sylwia1112
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 kwie 2018, o 20:13

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Sylwia1112 »

Witam,
Jest szansa na jakoś odpowiedź z Państwa strony.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Marta_Plus »

Witaj PWojciechowska,

prześlij mi proszę poprzez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM.

Witaj Sylwia1112,

tak, moja odpowiedź powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sylwia1112
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 kwie 2018, o 20:13

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Sylwia1112 »

Witam,
Przesłałam na formularz swój nr telefonu wraz z numerami kart (starej i nowej). Przełożenie karty sim do innego działającego operatora jest w tej chwili nie możliwe. Jak wrócę z pracy z spróbuje zdobyć jakiś telefon, aby móc to wykonać. Niestety nie każdy dysponuje kilkoma aparatami, albo takimi aparatami, które obsługiwana są przez kartę nano sim.
Z góry dziękuję.
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: PWojciechowska »

Marta_Plus pisze:Witaj PWojciechowska,

prześlij mi proszę poprzez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM.

Witaj Sylwia1112,

tak, moja odpowiedź powyżej.
Przesłałam dane meza, nowy nr karty SIM i nowy nr telefonu przez formularz. Proszę o pomoc.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Sylwia1112, PWojciechowska,
PWojciechowska pisze:Przesłałam dane meza, nowy nr karty SIM i nowy nr telefonu przez formularz.
Sylwia1112 pisze:Przesłałam na formularz swój nr telefonu wraz z numerami kart (starej i nowej).
Dziękuję Wam, wiadomości dotarły - sprawdźcie pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: PWojciechowska »

Marta_Plus pisze:Witaj Sylwia1112, PWojciechowska,
PWojciechowska pisze:Przesłałam dane meza, nowy nr karty SIM i nowy nr telefonu przez formularz.
Sylwia1112 pisze:Przesłałam na formularz swój nr telefonu wraz z numerami kart (starej i nowej).
Dziękuję Wam, wiadomości dotarły - sprawdźcie pocztę.
Niestety nie mam dostępu do starego nr seryjnego karty SIM. Nie dałoby rady bez niego?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Marta_Plus »

PWojciechowska,

podaj mi proszę stary numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: PWojciechowska »

Marta_Plus pisze:PWojciechowska,

podaj mi proszę stary numer telefonu poprzez ten formularz.
Podałam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Marta_Plus »

PWojciechowska,

dziękuję za numer. Spróbuj za jakiś czas przelogować telefon (wył./wł.) i sprawdź, czy już jest OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: PWojciechowska »

Marta_Plus pisze:PWojciechowska,

dziękuję za numer. Spróbuj za jakiś czas przelogować telefon (wył./wł.) i sprawdź, czy już jest OK.
Właśnie przed chwilą zaczęła działać nowa karta. Dziękuję bardzo za pomoc! Na Was zawsze można liczyć! Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Basia_Plus »

PWojciechowska,
PWojciechowska pisze:Właśnie przed chwilą zaczęła działać nowa karta.
cieszę się, że wszystko działa. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukas30z
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 6 gru 2015, o 13:58

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: lukas30z »

Witam.
Mam taki problem ze w poniedzialek odebralem od kuriera i podpisalem nowa umowe wraz z telefonem. Dostalem takze nowa karte sim nano gdyz w starym telefonie mialem jeszcze mikro. Wraz z dokumentami byla informacja jak aktywowac nowa karte sim smsem i ze moge to zrobic gdy dokumenty przezemnie podpisane dotra spowrotem do Was czyli ok 4 dni roboczych. Wiec jeszcze jej nie aktywowalem ale rano jak wstalem okazalo sie ze stara karta sim juz nie dziala i nowa takze nie. Czemu tak sie stalo i jak teraz aktywowac nowa karte sim?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Basia_Plus »

Witaj lukas30z,

jak obecnie wygląda sytuacja, czy stara karta SIM loguje się do sieci? Czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ