Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Lukaszelek
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 08:54

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Lukaszelek »

A takie pytanie... a to jest pewne że powstanie taka stacja? i w jakiej miejscowości?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5466
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Michał_Plus »

Lukaszelek, takie są obecne plany. Nie mogę jednak zagwarantować, że nic się nie zmieni.
Lukaszelek pisze:w jakiej miejscowości?
Gościeradów Folwark.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szymon84
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 13 lut 2018, o 10:57

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: szymon84 »

Daniel_Plus pisze:szymon84, podaj proszę parametry sygnału (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR).
Załączniki
zrzut.jpg
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Daniel_Plus »

szymon84, niestety są to słabe parametry sygnału. Poszukaj miejsca w domu, w którym parametry będą możliwie najlepsze np. przy którymś z okien. W ocenie pomocna będzie poniższa tabelka: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=48& ... RP#p204530
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
megadzik
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 kwie 2018, o 20:00

Re: "Nie zarejestrowano w sieci"

Post autor: megadzik »

Mam komunikat "nie zarejestrowano w sieci"
Mam zasięg na telefonie. Nie moge nic zrobić (np wejsc na pluskonto, zadzwonić na bok itp) - bo telefon jest nieaktywny... Wcześniej wszystko działało...
Co dalej?
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2018, o 15:18 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: "Nie zarejestrowano w sieci"

Post autor: Joanna_Plus »

megadzik,

sprawa dotyczy numeru w ofercie Plus Mix czy Plus na Kartę? Kiedy konto ostatni raz było zasilane? Jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
megadzik
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 kwie 2018, o 20:00

Re: "Nie zarejestrowano w sieci"

Post autor: megadzik »

Ja rozumiem te wszystkie pytania - taki standard z Waszej strony
Taryfa - jest napisana. Abonament. Rano działało - dziś tez jest jest ok.
Pewno wasz system miał zawiechę - ale do tego się nie przyznacie. Jak czytam internet to często jest tak u was. Co jakis czas dostaje informację, ze rodzina i znajomi - nie mogą się do mnie dodzwonić.
Ale co się pół dnia namęczyłem - to moje. Gdyby telefon miał być na firmę - na pewno nie w plusie
Dziś już ok. "Samo" się naprawiło.

Zróbcie coś z waszą infrastrukturą. Szczycicie się zasięgiem - ale używanie telefonu z waszym zasięgu - to masakra...

Takie mam - niestety - doświadczenia
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Joanna_Plus »

megadzik,
megadzik pisze:Ja rozumiem te wszystkie pytania - taki standard z Waszej strony
Taryfa - jest napisana. Abonament.
Zatem proszę o pisanie we właściwych działach.
O jaką lokalizację chodzi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MNO
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 kwie 2018, o 19:38

iPhone 7 lte problem

Post autor: MNO »

Witam,
od około tygodnia mam problem z iPhonem 7 (iOS 11.3) z polskiej dystrybucji.
Kiedy telefon jest w zasięgu LTE cyklicznie zdarza się że nikt nie może się do mnie dodzwonić, po przełączeniu na 3G wszystko jest ok.
Czasami w ogóle podczas logu w LTE nie działa internet, wszystkie ustawienia transmisji danych i APN'y ustawione jak niżej.
APN: plus
LTE: plus
Resetowałem ustawienia sieciowe, wszystkie ustawienia i odtworzyłem iPhone'a bez przywracania kopii.
Proszę o info co może być przyczyną, do iOS 11.2.6 wszystko było ok.

Pozdrawiam
Marcin
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2018, o 09:53 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Marta_Plus »

Witaj MNO,
MNO pisze:Kiedy telefon jest w zasięgu LTE cyklicznie zdarza się że nikt nie może się do mnie dodzwonić, po przełączeniu na 3G wszystko jest ok.
Połączenia głosowe realizowane są w trybie 3G. Urządzenie powinno mieć możliwość automatycznego przełączania się między trybami sieci 3G, LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szymon84
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 13 lut 2018, o 10:57

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: szymon84 »

Witam
Kiedy jakaś rozbudowa nadajnika Rydułtowy Leon 2 bo jest bardzo przeciążony? router musiałem przełączyć na 3g 2100mhz bo inaczej klapa totalna . Na stronie z nadajnikami widnieje nadajnik na ul. Raciborskiej 260 Rybnik a nadajnik juz dawno zlikwidowany. Czy będzie jego ponowna instalacja ? bo widziałem ,że koncesja jest przedłużona.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5466
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Michał_Plus »

szymon84, BT20959 i BT22111 - LTE900 w czerwcu. Rybnik bez planów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szymon84
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 13 lut 2018, o 10:57

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: szymon84 »

jaka sytuacja z BT22637 ? bedzie na nowo zabudowany? koncesję macie przedłużoną a nadajnika nie ma?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Ewa_Plus »

szymon84,
- szkoła niestety wypowiedziała nam umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gumis190
Prawie PlusManiak
Posty: 41
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 11:52

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Gumis190 »

Proszè o sprawdzenie dzialania nadajnika znajdujacego sie w Nowym Targu 34-471 w okolicach ulicy Szaflarskiej 141. W ostatnim czasie bardxo czesto przerywa połaczenia i bardzo często podczas polaczenia traci zasieg. Nic nie slychac lub pojawiaja sie trzaski. W pracy mamy 4 telefony w plusie i na kazdym sytuacja sie powtarza. Dziekuje

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ