Nie dziwią mnie problemy z firmą kurierską. Dlatego unikam e-sklepów, gdzie z góry narzucana jest jakaś firma kurierska. Ja rozumiem, że dany sklep może mieć podpisaną umowę z jedną firmą kurierską. Ale nie powinno to wykluczać możliwości wysłania przesyłki poprzez inną firmę (za wyższą opłatą oczywiście). Ja najczęściej korzystam z serwisu xxxxx, gdzie porównuję sobie na bieżąco oferty różnych firm kurierskich wybieram tę, która jest dla mnie najkorzystniejsza.Tomasz_z_Wawy pisze:Kurier po wielu trudach dotarł dopiero dzisiaj po ponad 2 tygodniach. Działanie firmy kurierskiej można nazwać bardzo delikatnie niefrasobliwością. Kurier dzwoni na nr przenoszony zamiast kontaktowy podawany kilkukrotnie przeze mnie oraz Polkomtela firmie kurierskiej. Przenoszony numer jest użytkowany przez dziecko, które w szkole wyłącza lub wycisza telefon i w czasie zajęć nie używa. Kurier po takim telefonie na niewłaściwy numer odhacza w systemie, że klient nieobecny zamiast pofatygować się na miejsce gdzie ja naiwny czekam i się nigdzie nie ruszam. Obecny operator naliczy zapewne sporo wyższy abonament przez dwa kolejne okresy rozliczeniowe, bo okres promocyjny niedługo się skończy i termin ustala sobie dotychczasowy operator, a umowa powinna być wypowiedziana co najmniej na 30 dni przed jej końcem.
Kurier
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- chwalina
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 maja 2017, o 16:46
- Lokalizacja: Głogów
Re: Kurier
Ostatnio zmieniony 29 maja 2017, o 10:11 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięcie adresu www
Powód: Usunięcie adresu www
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
Re: Kurier
Jedna przesyłka była dostarczona przez K-Ex jak należy, a druga przez TNT Express Worldwide, gdzie dostarczenie trwało ponad dwa tygodnie, mimo że magazyn mają oddalony ode mnie o kilka kilometrów. Nie wiem czy Plus bezpośrednio ma podpisane umowy z kilkoma firmami, czy tylko z K-Ex, która ma podwykonawców. W każdym razie dwie firmy w największym mieście w Polsce mają różne podejście do swojej działalności. W Orange jest DPD i nigdy nie miałem problemów, bo przesyłka docierała zazwyczaj w przeciągu 2 dni roboczych od zamówienia i zawsze był sms z nr. telefonu do kuriera, w razie gdyby coś się zmieniło.
Co do skorzystania z e-sklepu, to tu była najlepsza oferta, bo w salonach jak wiadomo nie są już tak atrakcyjne.
Co do skorzystania z e-sklepu, to tu była najlepsza oferta, bo w salonach jak wiadomo nie są już tak atrakcyjne.
Kurier Geis
Witam nie wiem jak wy macie podpisaną umowę z tymi partaczami, debilami itd. Miała do mnie dotrzeć umowa + sprzęt, w terminie 1-2.06.2017 kurierowi godzina nie pasowała, w terminie 5.06.2017, odezwał się kurier ale z innego rejonu, ten przekazał paczkę do przekazania na 6.06.2017 na mój rejon. Dzwoniła pani ze sklepu internetowego za pierwszym razem czy rezygnuje, mówię że nie więc zapytała się o godziny podałem po 15, podobno poinformowała firmę Geis, i chyba to prawda bo dzisiaj czyli 6.06.2017 według systemu o 18.19 byłem według nich nieosiągalny, chociaż od godziny 13,30 byłem w domu i czekałem jak ten debil na jaśnie pana kuriera. Dołączam wam screena ze śledzenia paczki
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 cze 2017, o 08:11
Re: Kurier Geis
Cześć. Mam nadzieję YO2U, że to lokalne "problemy" z doręczycielem, i nie są wykładnią firmy K-Ex Geis czy jak zwał wykonawca się nazywa. Powiem Ci YO2U że moja paczka ma nadejść planowo jutro, mieszkam obok sortowni na Wawę i zobaczymy jak długo im to zajmie :) Jutro może ja będę chciał się wyżyć bo wziąłem dzień wolny w pracy= moja strata finansowa. Miejmy nadzieję, że Ewa z Plusa Tobie jutro pomoże jak i mi pomogła.
Pozdrawiam
przenoszę#numer
Pozdrawiam
przenoszę#numer
Ostatnio zmieniony 7 cze 2017, o 09:25 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Kurier
Witaj YO2U,
czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365&.
czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365&.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Geis Global Logistic
Geis wchłonęło K-ex'a, ale Plus chyba zapomniał zweryfikować umowy z kurierem.
SMS'em od Plusa dostałem informacje żeby spodziewać się kuriera między 10 a 12 godziną. 10 min temu dzowniłem do nich na infolinie i dowiedziałem się, że oni wg. ich regulaminu nie gwarantują dostawy wg tego co przychodzi w wiadomości od wysyłającego paczkę. Także, jak zwykle, Polkomtel pokazuje jak dba o klientów, skoro nawet nie potrafi się dogadać z firmą kurierską. Chciałbym zaznaczyć że na 7 przedłużanych umów przez internet/infolinie tylko raz paczka przyszła bez problemu. Jedna na siedem...
SMS'em od Plusa dostałem informacje żeby spodziewać się kuriera między 10 a 12 godziną. 10 min temu dzowniłem do nich na infolinie i dowiedziałem się, że oni wg. ich regulaminu nie gwarantują dostawy wg tego co przychodzi w wiadomości od wysyłającego paczkę. Także, jak zwykle, Polkomtel pokazuje jak dba o klientów, skoro nawet nie potrafi się dogadać z firmą kurierską. Chciałbym zaznaczyć że na 7 przedłużanych umów przez internet/infolinie tylko raz paczka przyszła bez problemu. Jedna na siedem...
Ostatnio zmieniony 6 lis 2017, o 16:33 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Kurier
tokarq,
przepraszam za napotkane niedogodności.
przepraszam za napotkane niedogodności.
Czy przesyłka została dostarczona?tokarq pisze:żeby spodziewać się kuriera między 10 a 12 godziną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kurier
Tak została dostarczona.Basia_Plus pisze:tokarq,
Czy przesyłka została dostarczona?
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 7 lis 2017, o 11:53
Re: Kurier
Dzień dobry mam problem z kurierem Geis to chyba jakis kurier widmo. Dwa razy wystawił nieuzasadnione awizo. W piątek 3 listopada Pani z infolinii Geis zapewniala ze w poniedziałek po 15 bedzie kurier. Dzis mamy wtorek kurier sie nie zjawil a w śledzeniu paczki jest ze nie zastał nikogo. Nr zamowienia to 201710283803837 nr listu przewozowego 31501297991*. Proszę o jakąś reakcje. Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Kurier
tokarq,
dziękuję za informację i cieszę się, że przesyłka jest już u Ciebie.
Witaj Arkadius00,
przepraszam za napotkane komplikacje. Wysłałam już interwencję w sprawie ponowienia dostawy Twojej przesyłki.
dziękuję za informację i cieszę się, że przesyłka jest już u Ciebie.
Witaj Arkadius00,
przepraszam za napotkane komplikacje. Wysłałam już interwencję w sprawie ponowienia dostawy Twojej przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
Re: Kurier
A ja muszę tym razem pochwalić Polkomtel za bardzo szybkie nadanie przesyłki i to z wyznaczoną datą oraz godzinami dostarczenia, a Panią kurierkę z Geis za nadzwyczajne zaangażowanie, ponieważ dostarczyła dokumenty z kartą sim do mnie do pracy, chociaż miała wskazany adres domowy. Po przejściach z kurierem w maju, teraz Polkomtel potraktował mnie jak VIPa. Jestem pod wrażeniem.
Re: Kurier
Witam,
jestem wściekły...postanowiłem przejść z plus mix na abonament z zachowaniem numeru poprzez cesję umowy z mamy na mnie.
Kontaktowano się ze mną z nr 222127188, 5.04.2018 zostały dogadane warunki, 6.04.2018 został nadany kurier z telefonem i umową. Firma kurierska (TNT) zawaliła sprawę bo dostawa miała być na 9.04, a z nieznanych przyczyn paczka zalegała na magazynie TNT w Szczecinie przez kolejne trzy dni czyli do 12.04.18r., oczywiście 9.04 moja mama dostała smsa o tym, że operator Plus GSM nadał przesyłkę wyznaczył termin itd. zero info o kwocie pobrania. Pani konsultantka dzwoniąca z 222127188 wprowadziła mnie (i mamę z resztą też) w błąd, informując, że przy odbiorze sprzętu od kuriera nie płacę nic, natomiast kwota opłaty wstępnej będzie płatna w pierwszej fakturze. Niestety dziś 16.04 kurier dotarł żądając kwoty wstępnej tj. 549zł gotówki do ręki. W zeszłym tygodniu telefony do TNT jak i plusa pochłonęły 30 zł z mojego konta, dziś straciłem już 10 zł, Pani opiekun nie jest skłonna oddzwonić mimo wielu próśb, a ja chcę to jedynie to wyjaśnić. MASAKRA
jestem wściekły...postanowiłem przejść z plus mix na abonament z zachowaniem numeru poprzez cesję umowy z mamy na mnie.
Kontaktowano się ze mną z nr 222127188, 5.04.2018 zostały dogadane warunki, 6.04.2018 został nadany kurier z telefonem i umową. Firma kurierska (TNT) zawaliła sprawę bo dostawa miała być na 9.04, a z nieznanych przyczyn paczka zalegała na magazynie TNT w Szczecinie przez kolejne trzy dni czyli do 12.04.18r., oczywiście 9.04 moja mama dostała smsa o tym, że operator Plus GSM nadał przesyłkę wyznaczył termin itd. zero info o kwocie pobrania. Pani konsultantka dzwoniąca z 222127188 wprowadziła mnie (i mamę z resztą też) w błąd, informując, że przy odbiorze sprzętu od kuriera nie płacę nic, natomiast kwota opłaty wstępnej będzie płatna w pierwszej fakturze. Niestety dziś 16.04 kurier dotarł żądając kwoty wstępnej tj. 549zł gotówki do ręki. W zeszłym tygodniu telefony do TNT jak i plusa pochłonęły 30 zł z mojego konta, dziś straciłem już 10 zł, Pani opiekun nie jest skłonna oddzwonić mimo wielu próśb, a ja chcę to jedynie to wyjaśnić. MASAKRA
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Kurier
Witaj Emperour,
aby wyjaśnić opisaną sytuację, prześlij mi proszę poprzez ten formularz numer telefonu, którego dotyczy umowa oraz numer PESEL.
aby wyjaśnić opisaną sytuację, prześlij mi proszę poprzez ten formularz numer telefonu, którego dotyczy umowa oraz numer PESEL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kurier
Szanowni Państwo,
Dokładnie 20 dni temu (7 grudnia) została nadana pierwsza przesyłka z umową Plush wraz z kartami sim. Mimo licznych osobistych prób kontaktu z TNT oraz infolinią Plusz oraz kilku kolejnych nadań (próbowałem nawet zmienić adres dostawy, aby łatwiej było kurierowi trafić) nie było próby kontaktu telefonicznego ze strony kuriera. Ostatnio otrzymałem tel. z Plusa z zapytaniem "jaki był powód odmowy przyjęcia przesyłki?", podczas gdy nie nadesłano mi nawet informacji sms o przekazaniu przesyłki do doręczenia (jak to poprzednio robiono). Być może problem polega na tym, że w okolicy mojej pracy jest strefa płatnego parkowania i kurierzy wolą wpisać "odmowa przyjęcia".
Uprzejmie proszę o pilną interwencję.
Obawiam się, że ze względu na fatalną jakość obsługi będę musiał znaleźć inną ofertę.
Dokładnie 20 dni temu (7 grudnia) została nadana pierwsza przesyłka z umową Plush wraz z kartami sim. Mimo licznych osobistych prób kontaktu z TNT oraz infolinią Plusz oraz kilku kolejnych nadań (próbowałem nawet zmienić adres dostawy, aby łatwiej było kurierowi trafić) nie było próby kontaktu telefonicznego ze strony kuriera. Ostatnio otrzymałem tel. z Plusa z zapytaniem "jaki był powód odmowy przyjęcia przesyłki?", podczas gdy nie nadesłano mi nawet informacji sms o przekazaniu przesyłki do doręczenia (jak to poprzednio robiono). Być może problem polega na tym, że w okolicy mojej pracy jest strefa płatnego parkowania i kurierzy wolą wpisać "odmowa przyjęcia".
Uprzejmie proszę o pilną interwencję.
Obawiam się, że ze względu na fatalną jakość obsługi będę musiał znaleźć inną ofertę.
Re: Kurier
Witaj kubotos,
- czy mógłbyś podać numer swojego zamówienia?
- czy mógłbyś podać numer swojego zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ