Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 kwie 2018, o 20:58
Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg
Witam, mi też internet strasznie ostatnimi czasy zwalnia od rana do wieczora, download to jakieś śmieszne 1,5Mb/s zaś upload to niepotrzebne 20Mb/s czasem to nawet filmu spokojnie nie mozna obejrzeć, straszne to jest.. próbowałem 800mhz, 1800mhz i 2500mhz z czego na 2500 wgl nie znajduje sieci, jak to wygląda w sprawie modernizacji bo na Pszczynie internet jest okropny..
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2018, o 10:04 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
koksik999, z jakiego urządzenia korzystasz? Podaj proszę parametry sygnału (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR) i lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu. Czy masz antenę zewnętrzną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
IDU-200 i ODU-200. Parametry:Daniel_Plus pisze:koksik999, z jakiego urządzenia korzystasz? Podaj proszę parametry sygnału (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR) i lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu. Czy masz antenę zewnętrzną?
Kod: Zaznacz cały
Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
IMEI 869983021063638
IMSI 260121001303889
RSRP -102 dBm
RSRQ -17 dB
RSSI -78 dBm
SINR 4 dB
Informacja o lokalizacji 151
Pasmo 3 (1800 MHz)
Miejscowość: Czarków, ulica Doświadczalna 17. (kod pocztowy 43-211)
Jedynie mam modem dołączony do internetu od Cyfrowego Polsatu i powiem tak, kiedyś to dało się to używać, teraz jedynie w nocy jest zadowalający transfer danych.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
koksik999, w jaka stronę masz skierowaną antenę? Stacja o którą się pytasz jest dość daleko od Ciebie. Skieruj antenę na BT24577.
W kwietniu nastąpi modernizacja sieci o LTE900 - BT24577, BT24062, BT20571.koksik999 pisze:jak to wygląda w sprawie modernizacji bo na Pszczynie internet jest okropny..
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Z tego co wiem to jest skierowana na bts24062 czyli w stronę właśnie tamtego wcześniejszego tyle że wczoraj patrząc na mapę nie widziałem tego :) spróbuje coś pomysleć i będę widział, szkoda tylko że Pan który to montował nic nie pomierzył tylko zostawił to tak jak ja sam sobie to ustawiłem :PMichał_Plus pisze:koksik999, w jaka stronę masz skierowaną antenę? Stacja o którą się pytasz jest dość daleko od Ciebie. Skieruj antenę na BT24577.W kwietniu nastąpi modernizacja sieci o LTE900 - BT24577, BT24062, BT20571.koksik999 pisze:jak to wygląda w sprawie modernizacji bo na Pszczynie internet jest okropny..
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
koksik999, skieruj na BT24577 jest najbliżej. Ale jeśli parametry będą niewystarczające, testowałbym pozostałe ustawienia. Obecna stacja, z którą się łączysz, jest mocno obciążona, szczególnie w godzinach szczytu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Dzięki wam! trochę pokombinowałem i z 1,3MB/s zrobiło się 6,9MB/s więc jest różnica ;)Michał_Plus pisze:koksik999, skieruj na BT24577 jest najbliżej. Ale jeśli parametry będą niewystarczające, testowałbym pozostałe ustawienia. Obecna stacja, z którą się łączysz, jest mocno obciążona, szczególnie w godzinach szczytu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
koksik999, dla pewności sprawdziłbym wszystkie ustawienia np. BT22144.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
mam skierowany modem tak że powinien łapać sygnał z tego i z tego bts'a ale nie wiem czy to się jakoś kumuluje ;dMichał_Plus pisze:koksik999, dla pewności sprawdziłbym wszystkie ustawienia np. BT22144.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
koksik999, nie. DL nie będzie się kumulowało z tego samego pasma.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z Routerem Huawei B315
Witam.
Mam router Huawei B315
Mam od jakiegoś czasu problem z internetem.
Niby wszystko jest dobrze ale nie dokonca jak powinno być.
Powiem tak na początku. W panelu Routera na stronie głównej przyglądam się statystykom pobierania i wysyłania i zauważyłem różnicę wielką.
Na stronie Routera taka statystyka:
Szybkość pobierania / wysłania: 57.84 Kb/s / 3.8 Mb/s
a w przeglądarce mam tak Szybkość pobierania / wysłania: 12,7 Kb/s / 388 Mb/s
Dałem statystykę jak wysyłam jakiś plik na internet
A teraz podaje statystyki jak pobieram z internetu
W panellu routera jest tak
Szybkość pobierania / wysłania: 11.72 Mb/s / 165.63 Kb/s
A gdy pobieram widzac w przegladarce
to mam tak Szybkość pobierania / wysłania: 927 kb/s / 165.63 Kb/s
Odrazu mówie że testowałem na wszystkich przeglądarkach i zawsze tak samo nawet na IE i nie ma nigdzie tak jak w panelu u routera jest.
I pytanie gdzie ta prędkość jest.
Jedynym dobrym atutem przez chwile jest że jak wstane o godzinie np 6:00 rano to wszystko jest jak nalezy ze bardzo szybko wysyla i pobiera ale to trwa do godziny 8:00 i koniec i wszystko wraca do momentu osłabienia że internet słabo zaczyna pobierac i wysyłać.
Więc pytanie czemu tak się dzieje?
Dodam jeszcze że chciałem wejść i zalogować sie do routera i jest problem że standardowe login i haslo bylo admin i teraz nie moge wejsc bo zapomnialem hasla i loginu do routera a reset nie chce zrobic bo pewnie po resecie bedzie trzeba wpisac dane do internetu a gdzieś te papiery zapodziałem i znaleść nie mogę ich.
Jak sobie z tym problemem poradzić?
Mam router Huawei B315
Mam od jakiegoś czasu problem z internetem.
Niby wszystko jest dobrze ale nie dokonca jak powinno być.
Powiem tak na początku. W panelu Routera na stronie głównej przyglądam się statystykom pobierania i wysyłania i zauważyłem różnicę wielką.
Na stronie Routera taka statystyka:
Szybkość pobierania / wysłania: 57.84 Kb/s / 3.8 Mb/s
a w przeglądarce mam tak Szybkość pobierania / wysłania: 12,7 Kb/s / 388 Mb/s
Dałem statystykę jak wysyłam jakiś plik na internet
A teraz podaje statystyki jak pobieram z internetu
W panellu routera jest tak
Szybkość pobierania / wysłania: 11.72 Mb/s / 165.63 Kb/s
A gdy pobieram widzac w przegladarce
to mam tak Szybkość pobierania / wysłania: 927 kb/s / 165.63 Kb/s
Odrazu mówie że testowałem na wszystkich przeglądarkach i zawsze tak samo nawet na IE i nie ma nigdzie tak jak w panelu u routera jest.
I pytanie gdzie ta prędkość jest.
Jedynym dobrym atutem przez chwile jest że jak wstane o godzinie np 6:00 rano to wszystko jest jak nalezy ze bardzo szybko wysyla i pobiera ale to trwa do godziny 8:00 i koniec i wszystko wraca do momentu osłabienia że internet słabo zaczyna pobierac i wysyłać.
Więc pytanie czemu tak się dzieje?
Dodam jeszcze że chciałem wejść i zalogować sie do routera i jest problem że standardowe login i haslo bylo admin i teraz nie moge wejsc bo zapomnialem hasla i loginu do routera a reset nie chce zrobic bo pewnie po resecie bedzie trzeba wpisac dane do internetu a gdzieś te papiery zapodziałem i znaleść nie mogę ich.
Jak sobie z tym problemem poradzić?
Ostatnio zmieniony 2 maja 2018, o 17:44 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: połączenie postów i przeniesienie do odpowiedniego wątku
Powód: połączenie postów i przeniesienie do odpowiedniego wątku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
FAMIX, zamieść proszę tutaj wynik testu prędkości wykonany na stronie http://www.speedtest.pl (link lub screen) oraz zrzut ekranu z panelu Admina, w którym widać prędkość łącza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z Routerem Huawei B315
Ad1 Pozostali użytkownicy nadajnika wstają po 8.00FAMIX pisze:...
Więc pytanie czemu tak się dzieje?
....
Jak sobie z tym problemem poradzić?
Ad2 Wstawać przed 5 rano.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
FAMIX, dziękuję. Prędkości, które wskazujesz są różne, ponieważ są inaczej mierzone. Speedtest mierzy prędkość chwilową zgodnie z własnym, autorskim algorytmem. Przeglądarka internetowa podaje uśrednione wartości, które wynikają z transferu z danym serwerem strony, czyli bierze pod uwagę wielkość pliku i prędkość połączenia z domeną. Z kolei aplikacja routera również uśrednia wartości i wynikają one najczęściej z całego ruchu internetowego oraz ogólnego zużycia danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ