Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Witaj pawelma,
jedno konto IPLA można powiązać tylko z jednym numerem telefonu. Nie zakładałeś konta dla innego numeru?
jedno konto IPLA można powiązać tylko z jednym numerem telefonu. Nie zakładałeś konta dla innego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Witam. Nie zakładałem ten nr tel. mam już kilka lat... Do tej pory wszystko było okMarta_Plus pisze:Witaj pawelma,
jedno konto IPLA można powiązać tylko z jednym numerem telefonu. Nie zakładałeś konta dla innego numeru?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Witaj pawelma,
może próbujesz powiązać kolejny raz konto z tym samym numerem lub powiązać nazwę konta, która jest już przypisana do innego numeru? Zaloguj się od nowa, spróbuj wykupić usługę i daj znać, jak wygląda sytuacja.
może próbujesz powiązać kolejny raz konto z tym samym numerem lub powiązać nazwę konta, która jest już przypisana do innego numeru? Zaloguj się od nowa, spróbuj wykupić usługę i daj znać, jak wygląda sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Dzień dobry. Zrobiłem jak Pani radziła niestety bez rezultatu.
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
pawelma,
- w tej sytuacji najlepiej będzie, jeśli wyślesz maila na: pomoc@ipla.tv z prośbą o weryfikację tej nazwy konta i nr telefonu w systemach, żeby sprawdzono co się tam takiego zadziało co blokuje możliwość powiązania konta z numerem.
- w tej sytuacji najlepiej będzie, jeśli wyślesz maila na: pomoc@ipla.tv z prośbą o weryfikację tej nazwy konta i nr telefonu w systemach, żeby sprawdzono co się tam takiego zadziało co blokuje możliwość powiązania konta z numerem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 60
- Rejestracja: 12 lut 2013, o 15:23
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Dzień Dobry, czy ja mogę otrzymać kod wyłączenia IPLA 1z3, w plus online mam wyłączone, a pobierają mi opłatę. Dziękuje.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Witaj Klucznikdj,
dezaktywacja usługi możliwa jest za pomocą bezpłatnej wiadomości SMS na numer 2601 o treści: DEAKT IPLA1.Klucznikdj pisze:czy ja mogę otrzymać kod wyłączenia IPLA 1z3
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 60
- Rejestracja: 12 lut 2013, o 15:23
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Dziękuje.Basia_Plus pisze:Witaj Klucznikdj,
dezaktywacja usługi możliwa jest za pomocą bezpłatnej wiadomości SMS na numer 2601 o treści: DEAKT IPLA1.Klucznikdj pisze:czy ja mogę otrzymać kod wyłączenia IPLA 1z3
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Witam.
A co zrobić, jeśli na trzech numerach dezaktywowałem pakiet Ipla 1z3 poprzez wysłanie smsa "DEAKT IPLA1" na numer 2601 a na kolejnej fakturze znów mam do zapłaty za 3 pakiety Ipla?
Dodam, że otrzymałem smsy zwrotne o treści "Usługa jest już nieaktywna"
Usługa dezaktywowana 3 kwietnia a na fakturze za okres 21.01-20.05 znów mam Iplę na rachunku
A co zrobić, jeśli na trzech numerach dezaktywowałem pakiet Ipla 1z3 poprzez wysłanie smsa "DEAKT IPLA1" na numer 2601 a na kolejnej fakturze znów mam do zapłaty za 3 pakiety Ipla?
Dodam, że otrzymałem smsy zwrotne o treści "Usługa jest już nieaktywna"
Usługa dezaktywowana 3 kwietnia a na fakturze za okres 21.01-20.05 znów mam Iplę na rachunku
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Witaj -snoop-,
wyślij proszę zgłoszenie na adres: bok@plus.pl z opisem sprawy oraz numerem telefonu. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
wyślij proszę zgłoszenie na adres: bok@plus.pl z opisem sprawy oraz numerem telefonu. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Dzień Dziecka w Ipli
Promocja "Bajkowy Dzień Dziecka" dostępna jest w okresie od 28.05.2018r. do 10.06.2018 r.
Każdy Abonent Plusa, który w okresie trwania promocji zaloguje się do IPLA swoim numerem telefonu z sieci Plus otrzyma dostęp bez dodatkowych opłat za treści do wybranych 20 tytułów bajkowych dostępnych w ramach promocji.
Abonenci Plusa korzystający z promocji w IPLA za pośrednictwem pakietowej transmisji danych w Plus nie będą ponosili opłat za transmisję danych zgodnie z regulaminem na plus.pl/ipla.
Promocja "Bajkowy Dzień Dziecka" dostępna jest w okresie od 28.05.2018r. do 10.06.2018 r.
Każdy Abonent Plusa, który w okresie trwania promocji zaloguje się do IPLA swoim numerem telefonu z sieci Plus otrzyma dostęp bez dodatkowych opłat za treści do wybranych 20 tytułów bajkowych dostępnych w ramach promocji.
Abonenci Plusa korzystający z promocji w IPLA za pośrednictwem pakietowej transmisji danych w Plus nie będą ponosili opłat za transmisję danych zgodnie z regulaminem na plus.pl/ipla.
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Liga Mistrzów UEFA i Liga Europy UEFA w specjalnych promocjach w Plusie!
Nowi, przedłużający umowę i przenoszący numer klienci będą mogli wybrać specjalny nowy Mistrzowski Abonament, w którym Pakiet IPLA POLSAT SPORT PREMIUM z meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy będzie już zawarty:
- W Plus Abonament oferta z nowym pakietem IPLA to usługi bez limitu (połączenia do wszystkich sieci, SMS-y i MMS-y, Internet Bez Końca) z pakietem roamingowym w UE oraz 120 minutami połączeń międzynarodowych wychodzących, a to wszystko za 70 zł miesięcznie. W tym abonamencie istnieje też możliwość dobrania w dowolnym momencie dodatkowej karty 50% taniej, czyli za 35 zł.
- W Plus Internet LTE nowa oferta ze sportowym pakietem to 100 GB w podstawowym pakiecie danych i Internet LTE Bez Końca za 90 zł miesięcznie.
Dla pozostałych klientów głosowych i internetowych ofert Plusa w abonamencie Pakiet IPLA POLSAT SPORT PREMIUM będzie dostępny w formie dodatkowo płatnego pakietu za 40 zł miesięcznie.
Nowi, przedłużający umowę i przenoszący numer klienci będą mogli wybrać specjalny nowy Mistrzowski Abonament, w którym Pakiet IPLA POLSAT SPORT PREMIUM z meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy będzie już zawarty:
- W Plus Abonament oferta z nowym pakietem IPLA to usługi bez limitu (połączenia do wszystkich sieci, SMS-y i MMS-y, Internet Bez Końca) z pakietem roamingowym w UE oraz 120 minutami połączeń międzynarodowych wychodzących, a to wszystko za 70 zł miesięcznie. W tym abonamencie istnieje też możliwość dobrania w dowolnym momencie dodatkowej karty 50% taniej, czyli za 35 zł.
- W Plus Internet LTE nowa oferta ze sportowym pakietem to 100 GB w podstawowym pakiecie danych i Internet LTE Bez Końca za 90 zł miesięcznie.
Dla pozostałych klientów głosowych i internetowych ofert Plusa w abonamencie Pakiet IPLA POLSAT SPORT PREMIUM będzie dostępny w formie dodatkowo płatnego pakietu za 40 zł miesięcznie.
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Jak można aktywować pakiet Ipla 3 z 3? Przedłużyłem umowę i dostałem na 2 miesiące za darmo pakiet, w Plus Online mobilnym widzę, że opcja jest aktywna, natomiast w Ipli nie mam nic. Numer telefonu powiązany.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
1pietrek1,
aby korzystać z aplikacji należy zarejestrować się na ipla.tv. i powiązać swoje konto w IPLA z numerem telefonu w Plus, na którym aktywna jest promocja. Dla poprawnego działania usługi należy mieć skonfigurowany APN PLUS w urządzeniu mobilnym. Rozumiem, że spełniłeś powyższe warunki?
aby korzystać z aplikacji należy zarejestrować się na ipla.tv. i powiązać swoje konto w IPLA z numerem telefonu w Plus, na którym aktywna jest promocja. Dla poprawnego działania usługi należy mieć skonfigurowany APN PLUS w urządzeniu mobilnym. Rozumiem, że spełniłeś powyższe warunki?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Promocje IPLI dla klientów Plusa.
Tak mam powiązane konto Ipla z numerem telefonu, na którym mam aktywną promocję. W Ipli natomiast nie mam żadnych pakietów dodatkowo.