Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
FutrzakUA
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 gru 2017, o 14:25

Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post autor: FutrzakUA »

Uwaga!

Zwracam wszystkim uwagę na postępowanie firmy zajmującej się obsługą usługi "Serwis wyświetlacza".

Swój telefon kupiłem na początku roku. Jakiś miesiąc temu upadł i lekko pękł wyświetlacz.

Ponieważ miałem wykupiony serwis wyświetlacza, postanowiłem z niego skorzystać.
Najpierw przez dwa tygodnie nikt nie odbierał telefonu... co prawda pierwszego dnia nie mogłem go przekazać, ale próbowałem się umówić na kolejny. Niestety musiałem odczekać tydzień.

Później przez tydzień nikt się nie odzywał.
W końcu sam zadzwoniłem i dowiedziałem się (SIC), że podęto próbę kontaktu ze mną.
Telefonu mojego nie naprawią, bo konieczna jest dopłata.
Zapytałem się z czym jest ona związana.
Dostałem odpowiedź, że producent wymaga wymiany jeszcze jednej części, czego nie pokrywa usługa.

Na moje pytanie, czy wymiana danej części jest zgodna z technologią producenta? Odpowiedziano mi twierdząco.
Na pytanie, czy jeśli się nie zgodzę na dopłatę to, czy wykonana naprawa będzie skutkowała utratą gwarancji?
Również odpowiedziano mi twierdząco.

Poprosiłem zatem o odpowiedź pisemną na dwa jasne pytania:
1. Czy naprawy wykonywane są zgodnie z zachowaniem technologii producenta?
2. Czy jeżeli nie zgodzę się na dopłatę, wykonana naprawa pozbawi mnie gwarancji?

Uzyskanie tych prostych informacji zajęło ze dwa tygodnie. Przez 5 albo 6 maili otrzymywałem odpowiedź, albo na jedno, albo na drugie pytanie.

Gdy w końcu zadzwoniłem i poprosiłem o połączenie z likwidatorem szkody, odpowiedziano mi, że jest to niemożliwe, a wszystkie połączenia przechodzą przez Call Center.

Po tej rozmowie otrzymałem odpowiedź, że dopłata wynika z paragrafu 6 pkt 11 regulaminu usługi.
Pomyślałem sobie ok... tylko, ze regulamin, który mnie dotyczy (czyli dla usługi aktywowanej do 30.09.2017 roku) w paragraf 6 ma wszystkiego ... 4 punkty!!!

Napisałem o swojej wątpliwości do Pani Joanny Zbi.... (likwidatorki szkody) informując, że najlepiej niech wątpliwości rozstrzygnie sąd na co dostałem dwie odpowiedzi.
1 Pierwszy mail, że w przypadku odmowy dopłaty zwrócą mi telefon bez naprawy i proszą o jasną deklarację
2 Drugi mail po jakimś czasie, widocznie po konsultacji z prawnikiem, że przepraszają za podanie niewłaściwych zapisów regulaminu i naprawa zostanie wykonana bezpłatnie.

Czyli:
Od początku próbowano mnie oszukać i naciągnąć na dodatkową kasę!
Liczono, że albo nie czytam regulaminów, albo sobie odpuszczę i zapłacę.

DO WSZYSTKICH KTÓRZY KORZYSTAJĄ Z TEJ USŁUGI - NOWY REGULAMIN DZIAŁA DLA TELEFONÓW PO 1.10.2017.

NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ!!!
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post autor: sl@w_es »

@ FutrzakUA,

bardzo proszę o zapoznanie się z Regulaminem Plus Forum z naciskiem na pkt 1 i 16.
Rejestrując się na FORUM zaakceptowałeś obowiązujące tu warunki, więc proszę trzymać się ustalonych zasad.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
FutrzakUA
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 gru 2017, o 14:25

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post autor: FutrzakUA »

Rozumiem, szkoda jednak, że moderator ani przedstawiciel POLKOMTEL nie odnosi się do treści posta a jedynie do powtórzenia.
Celem powtórzenia jest ochrona innych klientów PLUS GSM przed oszustwem ze strony partnera biznesowego sieci.
A to jest chyba warte naruszenia regulaminu?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post autor: sl@w_es »

FutrzakUA pisze:Rozumiem, szkoda jednak, że moderator ani przedstawiciel POLKOMTEL nie odnosi się do treści posta a jedynie do powtórzenia.
Celem powtórzenia jest ochrona innych klientów PLUS GSM przed oszustwem ze strony partnera biznesowego sieci.
A to jest chyba warte naruszenia regulaminu????
Moderator nie ma obowiązku odnosić się do wszystkich wpisów na FORUM, zresztą nie taka jest jego rola.
We wcześniejszym poście prosiłem o zapoznanie się z Regulaminem Plus Forum, ale jak widać nieskutecznie - przedstawiciel Operatora nie odniesie się do treści Twojego posta. Dlaczego? Wystarczy zapoznać się z Regulaminem.

Regulamin nie jest po to by go naruszać, a respektować. Samowola, chyba nigdzie nie jest dobrze postrzegana.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
FutrzakUA
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 gru 2017, o 14:25

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post autor: FutrzakUA »

Przecież nikt nie wymaga odnoszenia się do wszystkich postów. A skoro próba oszustwa Waszego klienta, przez Waszego partnera nie jest dla Was ważna... cóż...
Aby dalej nie naruszać regulaminu, ja kończę ten wątek.
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post autor: fox0410 »

Witajcie, mam pytanie czy jeśli jest ubezpieczony wyświetlacz i się zbił to mam szansę na wymianę na nowy ??
Rafal30031989
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 gru 2018, o 14:58

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post autor: Rafal30031989 »

Generalnie firma dziad nic wiecej.. Wlasnie przchodze przez ta sama historie o ktorej pisze kolega ... 7 grudnia odebral kurier telefon 20 grudnia zadzwonila pani ze musze 178 zl zaplacic bo modul aparatu jest uszkodzony i wejscie usb, powoedzialem krotko ze oddalem telefon gdzie byl pekniety wyswietlacz usb dzialalo a aprat robil zdjecia i nagrywal filmy przed oddaniem, uslyszalem ze serwisant stwierdzil takie uszkodzenia i ze jak chce telefon to musze zaplacic bo inaczej nic nie zrobia. Wiec poprpsilem o czesci ktore wymieniaja zeby mi wyslali z telefonem, pani stwierdzila ze to nie mozliwe bo musi byc odrazu utylizowane, nie umiala odpowiedziec na pytanie jaka ja mam pewnosc ze to jest uszodzone kto mi to udowodni.. dodam ze mamy 27 grudnia a telefoni dalej nie ma.. zwykle oszustwo nic wiecej.. telefon tak czy siak trafi do ekspertyzy gdy juz do mnie dojdzie bo z pewnoscia tak tego nie zostawie ..
Karola2412
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 lut 2019, o 14:55

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post autor: Karola2412 »

Kurcze czytam i się zastanawiam- czy miałam szczęście?Naprawa przedłużyła się do miesiąca,ale kontakt z firmą był ok,dodatkowych opłat też nie było.
Niemiła 34
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 mar 2019, o 14:19

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post autor: Niemiła 34 »

Ten serwis wyświetlacza to zwykła pomyłka i naciągacze wysłany telefon przetrzymali a potem zadzwonili ze chcą pieniędzy za naprawę bo nagle pół telefonu trzeba wymienić( gdzie dodam że telefon działał bez żadnych problemów), bo inaczej nie wymienią wyświetlacza .I teraz telefon popsuli i chcą kasy śmiechu warte nadające się do mediów i do sądu. I teraz z partaczami trzeba walczyć człowiek płaci co miesiąc pieniądze to i tak pazernoty kasę chcą naciągnąć jak dla mnie po imieniu nazwani złodzieje.
Mindu
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 28 maja 2019, o 20:13

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post autor: Mindu »

Oj tam narzekacie wszędzie tak jest z ubezpieczeniami rzeczy, to nic więcej niż naciągnięcie klienta na dodatkowe pieniądze.
Miałem to samo z robotem sprzątającym i expresem do kawy.
Po prostu więcej nie wykupuj ubezpieczeń i naprawiaj wszystko sam tak jest najlepiej. Wymiana wyświetlacza w smarfonie to około 10 minut i znalezienie i zamówienie odpowiedniej części.
To jest nauczka na przyszłość dla ciebie
lukasbiggie
Prawie PlusManiak
Posty: 46
Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post autor: lukasbiggie »

to życzę Ci teraz żeby Ci ta s10e spadła i zbił się jej wyświetlacz, oprócz wyświetlacza wymienisz jeszcze tylną klapkę, jak masz pisać takie głupoty to lepiej w ogóle nic nie pisz

10 minut? chyba w noki 3310
ODPOWIEDZ