iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

Marta_Plus pisze:Piotr z Bukowca,

na podstawie tego jednego przypadku trudno zweryfikować, czy opisana sytuacja wynika np. z błędu systemowego. A jeśli wysyłasz kolejne SMS-y w ramach opcji no-limit, to również w Plus online prezentują się jakieś kwoty? Podstawą do złożenia reklamacji są zafakturowane, ewentualne błędne naliczenia.
Wysłałem kolejne SMS i nalicza. Przeprowadziłem krótką rozmowę - naliczyło 0,09zł netto. Aplikacja Plus Online działa nieprawidłowo. Jeżeli w chwili obecnej nie mogę zareklamować naliczonych kwot, bo nie ma jeszcze faktury, to gdzie mogę zareklamować produkt aplikacja PLUS Online, który prezentuje niewłaściwe kwoty?
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Wyslij oficjalna prosbe o weryfikacje stanu aplikacji dla twojego konta i popros o korekte... meila wyslij do bok albo czekaj na fakture...
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

largo pisze:Wyslij oficjalna prosbe o weryfikacje stanu aplikacji dla twojego konta i popros o korekte... meila wyslij do bok albo czekaj na fakture...
Dziękuję.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Piotr z Bukowca,

jeżeli wyślesz maila w opisanej sprawie na adres: bok@plus.pl, podaj mi potem numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź. Po zamknięciu bieżącego okresu rozliczeniowego i złożeniu reklamacji, będzie dopiero możliwa korekta błędnych naliczeń na fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

Marta_Plus pisze:Piotr z Bukowca,

jeżeli wyślesz maila w opisanej sprawie na adres: bok@plus.pl, podaj mi potem numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź. Po zamknięciu bieżącego okresu rozliczeniowego i złożeniu reklamacji, będzie dopiero możliwa korekta błędnych naliczeń na fakturze.
Problem jest w fatalnym oprogramowaniu aplikacji Plus Online. Treść maila: " Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe. Jeżeli przesłany e-mail jest reklamacją - rozpatrzymy ją nie później niż w ustawowym terminie 30 dni. Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.

Zarządzaj sam swoim kontem w Plus online i Mobilnym Plus Online! Twoje konto umożliwia podgląd bieżących wydatków i usług, zapłacenie rachunku. Można też szybko skontaktować się z nami, wybierając odpowiedni temat rozmowy w formularzu kontaktowym.
Zaloguj się do Plus online lub pobierz wersję mobilną z Google Play, App Store lub Windows Store.
Z poważaniem
Zespół Internetowej Obsługi Klienta Plusa""""

A najlepsze to, że zachęcają do używania konta Plus Online i podglądu swoich wydatków! To żart? Moje wydatki są nie adekwatne! :lol:
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

Marta_Plus pisze:Piotr z Bukowca,

jeżeli wyślesz maila w opisanej sprawie na adres: bok@plus.pl, podaj mi potem numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź. Po zamknięciu bieżącego okresu rozliczeniowego i złożeniu reklamacji, będzie dopiero możliwa korekta błędnych naliczeń na fakturze.
Żadnego numeru zagadnienia nie mam. :-(
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Ogólnie mówiąc aplikacja Plus OnLINE jest niedopracowana i troszkę nie przemyślana / posiada róznice wyświetlanych danych miedzy app a wersja web same opłaty ponad abo są wyświetlane brutto a na drugiej netto oraz wiele inych różnic i błędów...
Ale na pocieszenie i tak jest lepiej niż było... :-D
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

largo pisze:Ogólnie mówiąc aplikacja Plus OnLINE jest niedopracowana i troszkę nie przemyślana / posiada róznice wyświetlanych danych miedzy app a wersja web same opłaty ponad abo są wyświetlane brutto a na drugiej netto oraz wiele inych różnic i błędów...
Ale na pocieszenie i tak jest lepiej niż było... :-D
Nie ma pocieszenia. PLUS ONLINE u mnie po prostu nie działa. W poprzedniej taryfie OMG działało. Przedłużyłem umowę i przestało działać prawidłowo. To jest porażka! :evil:
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Nie ma pocieszenia. PLUS ONLINE u mnie po prostu nie działa. W poprzedniej taryfie OMG działało. Przedłużyłem umowę i przestało działać prawidłowo. To jest porażka! :evil:

To jest FAKT że Plus ma problem z app po zmianie warunków umów a wyświetlaniem danych w aplikacji. Zresztą aplikacja jest na tyle "funkcjonalna" że wielu użytkownikom nie pokazuje nic poza pakietem internetu i nic poza tym i tak o dłuższego czasu i trzeba to każdorazowo zgłaszać technikom zamiast zrobić aktualizację i naprawić w końcu aplikację...
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: habish »

No zobaczymy. ;-)
A jak wygląda twój biling na www.ebok.pl?
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

Co zobaczymy? :-/
Mój biling?
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

patryk7588 pisze:No zobaczymy. ;-)
A jak wygląda twój biling na http://www.ebok.pl?
No i co widać? Mam taryfę PLUS.40. Naliczone SMSy -2szt. po 0.1zł netto, rozmowę kilkanaście sekund za 0,09 zł. netto. Tylko do jasnej ch....y dlaczego? :oops: Chyba dam sobie spokój szkoda zdrowia.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: habish »

Piotr z Bukowca pisze:Co zobaczymy? :-/
Mój biling?
Czy Mobilny Plus Online działa źle.
Długo już jestem na forum, i nie pamiętam aby aplikacja źle to pokazywała, po tym gdy sprawdziłeś www.ebok.pl mamy pewność że aplikacja pokazuje poprawne dane.
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

patryk7588 pisze:
Piotr z Bukowca pisze:Co zobaczymy? :-/
Mój biling?
Czy Mobilny Plus Online działa źle.
Długo już jestem na forum, i nie pamiętam aby aplikacja źle to pokazywała, po tym gdy sprawdziłeś http://www.ebok.pl mamy pewność że aplikacja pokazuje poprawne dane.
Hm, długo jesteś i się zasiedziałeś. Czytałeś, co wcześniej napisałem? Wszystko było ok. Miałem sobie swój abonament wiele lat. Korzystałem z Plus Online. Zmieniłem taryfę , pod namową reklamową na PLUS.40. od maja br. (no limit, 2GB i inne frajery). Pierwszy, drugi dzień nowej taryfy, a na PlusOnline naliczają mi wszystkie SMS-y i rozmowy! To, co niby mam napisać, że PLUS CACY? :evil:
Piotr z Bukowca
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 5 maja 2018, o 22:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Piotr z Bukowca »

patryk7588 pisze:
Piotr z Bukowca pisze:Co zobaczymy? :-/
Mój biling?
Czy Mobilny Plus Online działa źle.
Długo już jestem na forum, i nie pamiętam aby aplikacja źle to pokazywała, po tym gdy sprawdziłeś http://www.ebok.pl mamy pewność że aplikacja pokazuje poprawne dane.
Mam umowę na rozmowy/sms No Limits, a tu aplikacja Plus online pokazuje mi kwoty do zapłaty. Rozumiesz, o co chodzi, czy nie bardzo? Co jeszcze napisać dodatkowo? :-)
ODPOWIEDZ