Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Basia_Plus »

typiarzz,

po przeniesieniu numeru do oferty na Kartę w ciągu 30 dni należy zasilić numer dowolną kwotą, aby móc z niego korzystać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
typiarzz
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 4 mar 2018, o 19:44

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: typiarzz »

Dziś po południu zostałem wylogowany z sieci zgodnie z oczekiwaniami (okres rozliczeniowy do 8.05 włącznie).
Niestety aktualnie po wejściu na stronę https://doladuj.plus.pl/ nie jestem w stanie doładować konta, gdyż otrzymuję komunikat:
"Informacja - BŁĄD Numer nie może zostać doładowany"
Dnia 1.05 wysłałem SMS o treści PRZENIES na numer 80107 i otrzymałem wiadomość potwierdzającą przyjęcie SMS.

Co zrobić w takiej sytuacji?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Ron »

@typiarzz, Podejdź do salonu i zarejestruj numer ponownie.
typiarzz
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 4 mar 2018, o 19:44

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: typiarzz »

To po co wysylalem SMS o tresci PRZENIES?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Basia_Plus »

typiarzz,

jak obecnie wygląda sytuacja, czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
typiarzz
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 4 mar 2018, o 19:44

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: typiarzz »

Basia_Plus pisze:typiarzz,

jak obecnie wygląda sytuacja, czy telefon był wyłączany i włączany?
Telefon byl wylaczany dwukrotnie, niemniej po tym komentarzu zrobilem to jeszcze raz i juz zadzialalo. Nic nie zmienialem po swojej stronie. Dziwne, ale teraz wszystko juz dziala. Bylem w stanie doladowac konto za 10 PLN na doladuj.plus.pl
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Basia_Plus »

typiarzz,
typiarzz pisze: ale teraz wszystko juz dziala
super. Cieszę się, że już wszystko działa jak trzeba. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Orzeszeq
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 maja 2018, o 14:16

Wypowiedzenie umowy - dwie różne daty...

Post autor: Orzeszeq »

Witam.

Mam pytanie odnośnie wypowiedzenia umowy abonamentowej.
Mianowicie na plus online Data wygaśnięcia umowy to: 25.07.2018, a mój okres rozliczeniowy to: 17.04.2018 - 16.05.2018.
W związku z tym od jakiej konkretnie daty będzie liczone 30 dni okresu wypowiedzenia?
Proszę o informację jakiego dnia muszę najpóźniej wysłać wypowiedzenie na adres Polkomtel i kiedy mogę zrobić to najwcześniej, żeby nie została naliczona kara za zerwanie umowy.

Moje zapytanie kieruję tutaj, gdyż w żadnym salonie Plusa nie mogłem takowej odpowiedzi uzyskać jak i złożyć oświadczenia o nie przedłużaniu umowy, gdyż dostawałem informację, że jeśli to zrobię dostanę kare umowną....

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 maja 2018, o 15:12 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Orzeszeq,

oświadczenie o rozwiązanie umowy możesz złożyć już teraz, najpóźniej 16.06.2018 r.
Aby uniknąć kary, na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: 88michal »

Czy jeżeli wypowiem umowie w trakcie okresu promocyjnego to czy po minieciu okresu wypowiedzenia numer przechodzi standardowo do prepaid czy od razu się wyłącza numer?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

88michal,
88michal pisze:Czy jeżeli wypowiem umowie w trakcie okresu promocyjnego to czy po minieciu okresu wypowiedzenia numer przechodzi standardowo do prepaid
Tak. Po złożonej rezygnacji (wypowiedzenie z dyspozycją zakończenia umowy z końcem okresu promocyjnego), Twój numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać zasilenia. Przed dezaktywacją warto też wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES pod nr 80107. Dzięki temu Twoje dane rejestracyjne zostaną przeniesione z oferty abonamentowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Focus
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 7 maja 2016, o 12:39

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Focus »

Ewa_Plus pisze:typiarzz,
- tak, to jest standardowa procedura. Nie zapomnij o tym SMS-ie, żeby dane rejestracyjne się przeniosły.
A potem to wystarczy, że zasilisz konto w ciągu 30 dni od dezaktywacji :-)

Czy dotyczy to także ofert na firmę czy takowe mają inne procedury ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Ewa_Plus »

Focus,
- tak, w przypadku ofert na firmę również będzie tak to wyglądało.
Oczywiście mowa o wypowiedzeniu umowy, która jest po kontrakcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzychor
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 7 lip 2018, o 01:10

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: krzychor »

Witam
Wysłałem pismo informujące o braku woli przedłużenia Umowy na czas nieoznaczony po upływie czasu oznaczonego Umowy i z prośbą o zawarcie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus na Kartę z wykorzystaniem dotychczasowego numeru telefonu.
W planie miałem wysłanie SMSa PRZENIES.
Dostałem jednak pismo, że moje oświadczenie (brak woli) oznacza rezygnację z usług telekomunikacyjnych. Nie ma słowa o przeniesieniu do oferty "na kartę".
Czy to pismo oznacza, że nie zachowam numeru w ofercie na kartę?
Dziękuję za pomoc
Krzychor
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: 88michal »

Ja też dostałem takie pismo od nich, też nic nie było o przejściu na kartę. Ale po wysłaniu smsa o treści przenies przyszedł SMS że dane zostaną przeniesione do usługi na karte więc myślę że jest ok.
ODPOWIEDZ