Zmiana taryfy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
sumix,
przekazałam sprawę dalej.
przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana taryfy
Reklamacja załatwiona szybko i pozytywnie.
Cieszy mnie niezmiernie, że wśród procedur, systemów i regulaminów znalazło się miejsce na zrozumienie i ludzki odruch jakże potrzebny w tych czasach gdzie każdy za czymś goni i łatwo o pomyłkę.
Serdecznie za to dziękuje!
Cieszy mnie niezmiernie, że wśród procedur, systemów i regulaminów znalazło się miejsce na zrozumienie i ludzki odruch jakże potrzebny w tych czasach gdzie każdy za czymś goni i łatwo o pomyłkę.
Serdecznie za to dziękuje!
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56
Problem po zmianie taryfy
Witam.
Jak długo będzie usuwana moja usterka?
numer zgłoszenia : C00000001501128
Problem polega na tym że po zmianie taryfy na nowy plush nie mogę wykonywać połączeń ani wysyłać smsów , dzwoniłem zgłosić problem na bok i powiedzieli mi że mają 30 dni na usunięcie usterki , to ja teraz mam nie nic kontaktów prze miesiac
Jak długo będzie usuwana moja usterka?
numer zgłoszenia : C00000001501128
Problem polega na tym że po zmianie taryfy na nowy plush nie mogę wykonywać połączeń ani wysyłać smsów , dzwoniłem zgłosić problem na bok i powiedzieli mi że mają 30 dni na usunięcie usterki , to ja teraz mam nie nic kontaktów prze miesiac
Ostatnio zmieniony 14 maja 2018, o 10:04 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
Witaj Bbbartoszzz,
Sprawę przekazałam do techników.Bbbartoszzz pisze:numer zgłoszenia : C00000001501128
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56
Re: Zmiana taryfy
I jak długo to jeszcze potrwa? jak w ciągu prawie tygodnia nic z tym nie zrobili
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
Bbbartoszzz,
jak tylko będę wiedzieć coś więcej - dam znać.
jak tylko będę wiedzieć coś więcej - dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56
Re: Zmiana taryfy
Ile to może potrwać jak dłużej niż 3 dni to uciekam do innej sieci ile można czekać na naprawę
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
Bbbartoszzz,
tak jak pisałam, jak tylko będę mieć jakieś informacje w powyższej sprawie - napiszę.
tak jak pisałam, jak tylko będę mieć jakieś informacje w powyższej sprawie - napiszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56
Re: Zmiana taryfy
Informujemy, ze zgloszenie numer C00000001501128 zostalo zamkniete. W razie pytan zadzwon pod nr 601102601 koszt polaczenia zgodny z taryfa operatora . Plus
Dlaczego dostałem takiego smsa jak nic nie zostało naprawione?
Dlaczego dostałem takiego smsa jak nic nie zostało naprawione?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
Bbbartoszzz,
i po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) sytuacja nadal występuje?
i po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) sytuacja nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56
Re: Zmiana taryfy
Dalej wystepuje
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
Bbbartoszzz,
czyli nadal nie ma możliwości wykonania połączenia/wysłania SMS-a? Karta SIM normalnie loguje się do sieci, tak? Na Twój numer również nie można się dodzwonić?
czyli nadal nie ma możliwości wykonania połączenia/wysłania SMS-a? Karta SIM normalnie loguje się do sieci, tak? Na Twój numer również nie można się dodzwonić?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56
Re: Zmiana taryfy
Nie mogę dzwonić i pisać a karta się loguje do sieci ,do mnie można się dodzwonić
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
Bbbartoszzz,
a przy próbie nawiązania połączenia/wysłania SMS-a jaki pojawia się komunikat? Po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia, sytuacja się powiela?
a przy próbie nawiązania połączenia/wysłania SMS-a jaki pojawia się komunikat? Po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia, sytuacja się powiela?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56
Re: Zmiana taryfy
Przy wysyłaniu nie udało się wysłać a przy dzwonieniu od razu rozłącza w innym telefonie to samo się dzieje