Czy dysponujesz numerem tego zgłoszenia?Rafał13 pisze:dzisiaj tj 21.05 dzwoniłem ponownie na infolinie w celu zgłoszenia reklamacji, która została przyjęta i przekazana do BOK
Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj Rafał13,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Czy w plushabo L SMS i mms są darmowe do wszystkich sieci w Pl?
Re: Plush Abonament
diamondvp,
- tak, SMS-y i MMS-y są darmowe do wszystkich krajowych sieci.
- tak, SMS-y i MMS-y są darmowe do wszystkich krajowych sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Niestety konsultant nie podał mi tego numeru podczas rozmowy.Marta_Plus pisze: Czy dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Re: Plush Abonament
Rafał13,
- prześlij proszę przez ten formularz https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us? swój numer telefonu wraz z nickiem forumowym oraz linkiem do tego wpisu. Następnie podaj mi tutaj numer sprawy, to poproszę o przyśpieszenie.
- prześlij proszę przez ten formularz https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us? swój numer telefonu wraz z nickiem forumowym oraz linkiem do tego wpisu. Następnie podaj mi tutaj numer sprawy, to poproszę o przyśpieszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Podaję numer zgłoszenia [#78984]
Re: Plush Abonament
Rafał13,
- dziękuję za numer. Już poprosiłam Departament Reklamacji o przyśpieszenie zgłoszenia.
- dziękuję za numer. Już poprosiłam Departament Reklamacji o przyśpieszenie zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Ewa_Plus
Bardzo dziękuję za szybką reakcję, będę oczekiwał na rozpatrzenie mojej reklamacji.
Bardzo dziękuję za szybką reakcję, będę oczekiwał na rozpatrzenie mojej reklamacji.
Re: Plush Abonament
Ewa_Plus
Bardzo dziękuję za przyspieszenie mojej reklamacji, dzisiaj do południa miałem telefon od Pani z działu reklamacyjnego, że moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Przy okazji umówiła kontakt z działem abonamentowym żebym mógł dokonać konwersji numeru do oferty Plush ABO.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc.
Bardzo dziękuję za przyspieszenie mojej reklamacji, dzisiaj do południa miałem telefon od Pani z działu reklamacyjnego, że moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Przy okazji umówiła kontakt z działem abonamentowym żebym mógł dokonać konwersji numeru do oferty Plush ABO.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc.
Re: Plush Abonament
Rafał13,
- cieszę się, że tak szybko udało się "odkręcić" tę sytuację i wierzę, że dalej będzie już tylko lepiej
- cieszę się, że tak szybko udało się "odkręcić" tę sytuację i wierzę, że dalej będzie już tylko lepiej
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam.
Mam obecnie umowę w Orange, umowa do 17.08.2018, ale okres rozliczeniowy jest do 28.08.2018. Chciałbym przenieść numer do Plush Abo (z umową na 24 miesiące, aby dostać 3 miesiące gratis), jak rozumiem przeniesienie numeru powinno nastąpić 29.08.2018. I teraz pytanie, jak to zrobić, aby jak najkrócej mieć niepotrzebny numer tymczasowy ? Mam taki pomysł:
1. Odpowiednio wcześniej (teraz) wypowiadam umowę w Orange, na wszelki wypadek z przejśceim na kartę, aby w razie problemów numeru nie stracić.
2. Około 18.08 (z 10 dni przed końcem okresu w Orange) dzwonię do Plush-a aby przenieść numer
3. Kilka dni później jest kurier, podpisuję umowę, dostaję zbędny numer tymczasowy
4. 29.08.2018 numer tymczasowy staje się właściwym, więc niepotrzebny numer mam około tygodnia.
Czy dobrze kombinuję ? Czy te 10 dni wystarczą na przeniesienie numeru ? Jeżeli nie, to kiedy (najpóźniej) należy zgłosić w Plush przeniesienie ? I czy mogę/powinienem sam wypowiedzieć umowę o Orange ? Może w Plush powiedzą, że gratisowe miesiące się nie należą, jeżeli w Orange będzie zgłoszenie przejścia na kartę ?
Mam obecnie umowę w Orange, umowa do 17.08.2018, ale okres rozliczeniowy jest do 28.08.2018. Chciałbym przenieść numer do Plush Abo (z umową na 24 miesiące, aby dostać 3 miesiące gratis), jak rozumiem przeniesienie numeru powinno nastąpić 29.08.2018. I teraz pytanie, jak to zrobić, aby jak najkrócej mieć niepotrzebny numer tymczasowy ? Mam taki pomysł:
1. Odpowiednio wcześniej (teraz) wypowiadam umowę w Orange, na wszelki wypadek z przejśceim na kartę, aby w razie problemów numeru nie stracić.
2. Około 18.08 (z 10 dni przed końcem okresu w Orange) dzwonię do Plush-a aby przenieść numer
3. Kilka dni później jest kurier, podpisuję umowę, dostaję zbędny numer tymczasowy
4. 29.08.2018 numer tymczasowy staje się właściwym, więc niepotrzebny numer mam około tygodnia.
Czy dobrze kombinuję ? Czy te 10 dni wystarczą na przeniesienie numeru ? Jeżeli nie, to kiedy (najpóźniej) należy zgłosić w Plush przeniesienie ? I czy mogę/powinienem sam wypowiedzieć umowę o Orange ? Może w Plush powiedzą, że gratisowe miesiące się nie należą, jeżeli w Orange będzie zgłoszenie przejścia na kartę ?
Re: Plush Abonament
Witaj MarekWoj,
- na termin przeniesienia numeru wpływ ma wiele czynników, np. tryb przeniesienia (czy z okresem wypowiedzenia, czy z końcem kontraktu), data końca kontraktu, okres rozliczeniowy, dzień złożenia zamówienia, dzień doręczenia przesyłki przez kuriera, data aktywacji nr tymczasowego. Ostateczną decyzję podejmuje zawsze obecny operator.
ad. 1)
Rabat w postaci 3 abonamentów gratis przysługuje tylko przy przeniesieniu numeru z abonamentu lub usługi mix do oferty na 24 miesiące.
ad. 2-3)
To nie zadziała, bo przez sklep internetowy dostępne są tylko te dwa tryby, które podałam wyżej.
ad. 4)
29.08.2018 r. - ten termin jest realny na podmianę nr tymczasowego na docelowy. Będzie on możliwy jeśli podczas składania zamówienia wybierzesz tryb "zgodnie z okresem wypowiedzenia". Obecny operator liczy okres wypowiedzenia (30 dni) od pierwszego dnia cyklu. Czyli przed 28.07.2018 r. musiałby od nas otrzymać prośbę o wydanie numeru, a to oznacza, że nr tymczasowy musiałby zostać aktywowany u nas przed 28.07.2018 r. Dlatego najbezpieczniej będzie złożyć zamówienie co najmniej tydzień do 10 dni wcześniej, aby wziąć poprawkę na rożne przypadki losowe.
Pamiętaj też, aby podczas składania zamówienia wyrazić zgodę na szybszą aktywację (bo jest też możliwość opóźnienia jej o 14 dni, ale wtedy cały proces się wydłuży).
Podane przeze mnie terminy są orientacyjne, ostateczną datę przeniesienia numeru wyznaczy Orange.
- na termin przeniesienia numeru wpływ ma wiele czynników, np. tryb przeniesienia (czy z okresem wypowiedzenia, czy z końcem kontraktu), data końca kontraktu, okres rozliczeniowy, dzień złożenia zamówienia, dzień doręczenia przesyłki przez kuriera, data aktywacji nr tymczasowego. Ostateczną decyzję podejmuje zawsze obecny operator.
ad. 1)
Rabat w postaci 3 abonamentów gratis przysługuje tylko przy przeniesieniu numeru z abonamentu lub usługi mix do oferty na 24 miesiące.
ad. 2-3)
To nie zadziała, bo przez sklep internetowy dostępne są tylko te dwa tryby, które podałam wyżej.
ad. 4)
29.08.2018 r. - ten termin jest realny na podmianę nr tymczasowego na docelowy. Będzie on możliwy jeśli podczas składania zamówienia wybierzesz tryb "zgodnie z okresem wypowiedzenia". Obecny operator liczy okres wypowiedzenia (30 dni) od pierwszego dnia cyklu. Czyli przed 28.07.2018 r. musiałby od nas otrzymać prośbę o wydanie numeru, a to oznacza, że nr tymczasowy musiałby zostać aktywowany u nas przed 28.07.2018 r. Dlatego najbezpieczniej będzie złożyć zamówienie co najmniej tydzień do 10 dni wcześniej, aby wziąć poprawkę na rożne przypadki losowe.
Pamiętaj też, aby podczas składania zamówienia wyrazić zgodę na szybszą aktywację (bo jest też możliwość opóźnienia jej o 14 dni, ale wtedy cały proces się wydłuży).
Podane przeze mnie terminy są orientacyjne, ostateczną datę przeniesienia numeru wyznaczy Orange.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 maja 2018, o 17:06
Re: Plush Abonament
Kilkanaście dni temu zdecydowałem się przenieść numer z sieci Orange do Plusha. Wybrałem umowę na czas nieokreślony z e-fakturą i abonamentem w wysokści 35 zł - 10 zł za e-fakturę, czyli 25 zł brutto.
Tymczasem dziś dostałem pierwszą fakturę pocztą tradycyjną, opiewającą na kwotę 41,99 zł. Na kwotę tą składa się bieżący okres rozliczeniowy, jak i fragment poprzedniego. Dziś od razu opłaciłem otrzymaną fakturę, jednak chciałbym tę sytuację wyjaśnić. Dlaczego przyszła mi faktura tradycyjna, a nie elektroniczna i dlaczego wyjściową kwotą abonamentową jest 34,99, a nie 25 zł. Umowa była zawierana przez telefon, konsultant poinformował mnie, że będzie aktywowana e-faktura. Liczę na szybkie i profesjonalne załatwienie sprawy.
Tymczasem dziś dostałem pierwszą fakturę pocztą tradycyjną, opiewającą na kwotę 41,99 zł. Na kwotę tą składa się bieżący okres rozliczeniowy, jak i fragment poprzedniego. Dziś od razu opłaciłem otrzymaną fakturę, jednak chciałbym tę sytuację wyjaśnić. Dlaczego przyszła mi faktura tradycyjna, a nie elektroniczna i dlaczego wyjściową kwotą abonamentową jest 34,99, a nie 25 zł. Umowa była zawierana przez telefon, konsultant poinformował mnie, że będzie aktywowana e-faktura. Liczę na szybkie i profesjonalne załatwienie sprawy.
Re: Plush Abonament
Witaj mariuszziolek,
- dlaczego kwotą wyjściową jest 34,99 zł zamiast 25 zł? To akurat wiadomo - ponieważ faktura przyszła w wersji papierowej.
Pytanie tylko dlaczego tak się stało mimo zgłoszenia chęci otrzymywania e-faktur od samego początku. W tej sytuacji najlepiej będzie jeśli złożysz reklamację (np. wysyłając maila na bok@plus.pl). Pamiętaj tylko, żeby w wiadomości, poza opisem sytuacji (może być tak jak tutaj) podać też swoje dane (imię i nazwisko, adres) oraz nr telefonu, którego to dotyczy.
Jeśli podeślesz mi tu później numer zagadnienia (będzie to numer poprzedzony znakiem #), to poproszę Departament Reklamacji o jak najszybsze wyjaśnienie tej sprawy.
- dlaczego kwotą wyjściową jest 34,99 zł zamiast 25 zł? To akurat wiadomo - ponieważ faktura przyszła w wersji papierowej.
Pytanie tylko dlaczego tak się stało mimo zgłoszenia chęci otrzymywania e-faktur od samego początku. W tej sytuacji najlepiej będzie jeśli złożysz reklamację (np. wysyłając maila na bok@plus.pl). Pamiętaj tylko, żeby w wiadomości, poza opisem sytuacji (może być tak jak tutaj) podać też swoje dane (imię i nazwisko, adres) oraz nr telefonu, którego to dotyczy.
Jeśli podeślesz mi tu później numer zagadnienia (będzie to numer poprzedzony znakiem #), to poproszę Departament Reklamacji o jak najszybsze wyjaśnienie tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Czyli jeżeli nie zgodzę się na szybszą aktywację, to dopiero po aktywacji numeru tymczasowego (po 14 dniach) pójdzie do obecnego operatora prośba o wydanie numeru ? Sądzilem, że od razu po podpisaniu umowy zacznie się proces przenoszenia numeru :(Ewa_Plus pisze:Pamiętaj też, aby podczas składania zamówienia wyrazić zgodę na szybszą aktywację (bo jest też możliwość opóźnienia jej o 14 dni, ale wtedy cały proces się wydłuży).