Dziwna jest ta postawa Plusa- zamiast przedłużyć (jeśli nie stać już Plusa aby dać na stałe) promocję więcej o 6 GB internetu, to ją kończy i nic nowego, gdzie inne sieci w tym samym czasie dają swoim abonentom nawet za darmo dodatkowo po 6 lub 20 GB.
Czy z wiosną (dzisiaj 21.03) można wreszcie liczyć na poprawę oferty w JA+ Plusie na kartę?
Obecnie nowy "klient z ulicy" https://www.plus.pl/documents/16/0e6cfb ... i-15GB.pdf dostaje więcej niż inni którzy pozyskali dla Plusa dodatkowych klientów (np z DUETU). Klienci z dłuższym stażem bądź przenoszący numery też mogą się czuć poszkodowani...
czy posiadając włączoną promocję „Ja+ Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6GB" mogę włączyć pakiet internetowy - promocję „Ja + 2 GB na 30 dni” (kod *136*11*16#)? Czy po takiej operacji nadal będę miał aktywną promocję „Ja+ Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6GB"?
Taryfa JA + NA KARTĘ I
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 25 maja 2018, o 09:36 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Tak przy okazji zapytam dlaczego po wprowadzeniu nowych taryf z głównej strony internetowej Plusa (i Plusha) usuwane są (nie po raz pierwszy) wszelkie informacje i zakładki dotyczące starszych taryf? Żeby sprawdzić szczegóły trzeba przekopywać się przez różne podstrony, co wymaga wiele czasu i cierpliwości. Na głównej stronie umieszczone są jedynie linki do regulaminów napisanych urzędniczym, mało przystępnym językiem.
Do 2 czerwca miałem aktywny RWK. Jednocześnie kończyła mi się wtedy ważność konta. 1 czerwca wieczorem chciałem zdezaktywować promocję Rozmowy i SMS bez limitu w Plusie ważną do wczoraj, . Użyłem kodu *136*00*17# Dostałem smsa o treści:Promocja jest już nieaktywna lub nie była aktywowana. Myślę sobie że OK. Dzisiaj około 11:00 załadowałem konto i jakie było moje zdziwienie? Okazało się że zapłaciłem 10 zł za promocję Rozmowy i SMS bez limitu w Plusie.Wybieram *136# i w Aktywnych promocjach nadal widnieją Rozmowy i smsy bez limitu w sieci. Kod dezaktywujący nie działa.Chciałem aktywować również promocje Zawsze bez limitu w Plus. Również nie mogę.Proszę o interwencję.Nie chodzi o te 10 zł,ale o to by "uwolnić się" z promocji Rozmowy i SMS bez limitu w Plusie i aktywować Zawsze bez limitu w Plus.
Teraz po wybraniu *136# wszystko się zgadza. SMSy przychodzą z dużym opóźnieniem.Przed chwilą otrzymałem smsa ,że promocja została wyłączona(po 90 minutach) Teraz czekam na aktywację promocji Zawsze bez limitu w Plus. Pewnie zadziała za jakiś czas.
Coś było jednak nie tak, ponieważ gdy dzień przed zablokowaniem konta użyłem kodu *136*00*17# Dostałem smsa o treści:Promocja jest już nieaktywna lub nie była aktywowana. W tym samym czasie gdy użyłem *136# , promocja była widoczna. Nie było szans by dezaktywować promocję przed zablokowaniem konta, a później już pobrało opłatę z automatu.
slamer,
- w tej sytuacji najlepiej będzie zgłosić reklamację. Konsultant sprawdzi wówczas, kiedy i jakie promocje były aktywne. Możesz to zrobić wysyłając maila z opisem sprawy na adres bok@plus.pl. Pamiętaj aby w treści zgłoszenia poza numerem telefonu podać też swoje dane: imię i nazwisko oraz adres.
Jeśli podałbyś nam tutaj później nr zgłoszenia, to mogłybyśmy zainterweniować, aby szybciej zajęto się weryfikacją tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam.Moze mi ktoś wytłumaczyć te pakiety
Ja+rozmowy na komórkowe i 0.5gb(limit 0.4gb w tym limit ue 0.4gb) 04.07.2018
Ja+rok ważności konta 04.07.2018
Ja+rok ważności konta-znacznik 24.08.2018