Nielimitowany internet LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 sie 2015, o 11:34
Nielimitowany internet LTE
Witam,
Po błędnie naliczonej fakturze i złożonej reklamacji odpowiedzią było pismo gdzie napisano że plan taryfowy został zmieniony na Ja+ 79,99 (konwersja z mix).
Na kolejnej fakturze widnieje taryfa Ja+ 69,99, więc kwota abonamentu jest już w porządku jednak naliczono opłatę 10 zł za nielimitowany internet lte.
Stąd moje pytanie czy ten internet nie jest bez opłat przez pierwsze 90 dni a później zostaje automatycznie wyłączony?
Po błędnie naliczonej fakturze i złożonej reklamacji odpowiedzią było pismo gdzie napisano że plan taryfowy został zmieniony na Ja+ 79,99 (konwersja z mix).
Na kolejnej fakturze widnieje taryfa Ja+ 69,99, więc kwota abonamentu jest już w porządku jednak naliczono opłatę 10 zł za nielimitowany internet lte.
Stąd moje pytanie czy ten internet nie jest bez opłat przez pierwsze 90 dni a później zostaje automatycznie wyłączony?
Re: Nielimitowany internet LTE
Witaj LSAS,
- czy mógłbyś podać pełną nazwę promocji, w której podpisana była umowa?
- czy mógłbyś podać pełną nazwę promocji, w której podpisana była umowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nielimitowany internet LTE
W pierwszej umowie:
Plan cenowy: JA+ 89,99+ (15F3Y)
Promocja: KPR Smartfon - Taryfy JA+B (NSDBS24B06)
W odpowiedzi na reklamację:
"Z dniem 17.9.2015 zmiana planu taryfowego na promocyjny plan cenowy JA+ 79,99 ( dla Abonentow konwertujacych z oferty MIX"
Na fakturze:
JA+ 69,99 z e-fakturą.
Plan cenowy: JA+ 89,99+ (15F3Y)
Promocja: KPR Smartfon - Taryfy JA+B (NSDBS24B06)
W odpowiedzi na reklamację:
"Z dniem 17.9.2015 zmiana planu taryfowego na promocyjny plan cenowy JA+ 79,99 ( dla Abonentow konwertujacych z oferty MIX"
Na fakturze:
JA+ 69,99 z e-fakturą.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nielimitowany internet LTE
Tak, ta usługa powinna być bezpłatna przez 90 dni. Czy na tej fakturze nie ma jednocześnie naliczonego rabatu na tą usługę?LSAS pisze:Na kolejnej fakturze widnieje taryfa Ja+ 69,99, więc kwota abonamentu jest już w porządku jednak naliczono opłatę 10 zł za nielimitowany internet lte.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nielimitowany internet LTE
Faktura jest na kwotę 79,99 (69,99 abonament + 10 LTE), nie ma żadnego rabatu.
Co do rabatów (żeby nie zaśmiecać kolejnego tematu), abonament był wzięty jako drugi produkt w programie SmartDom. Najpóźniej na drugiej fakturze miał pojawić się 50% rabat, to już druga faktura a nadal jest cała kwota.
Co do rabatów (żeby nie zaśmiecać kolejnego tematu), abonament był wzięty jako drugi produkt w programie SmartDom. Najpóźniej na drugiej fakturze miał pojawić się 50% rabat, to już druga faktura a nadal jest cała kwota.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Nielimitowany internet LTE
LSAS proszę Cię o złożenie reklamacji w kwestii naliczonej opłaty za usługę nielimitowanego internetu LTE oraz brak zniżki z Programu smartDom. Po złożeniu reklamacji daj mi znać poprzez ten formularz, dla jakiego numeru została złożona lub podaj mi numer maila (jeśli wybierzesz drogę elektroniczną).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nielimitowany internet LTE
Z tego co udało się ustalić miała zostać wystawiona faktura korygująca, w związku z internetem i SmartDOM. Minął już tydzień od terminu płatności pierwotnej faktury, a nic się nie pojawiło.
Jaki jest standardowy czas załatwienia takiej sprawy?
Jaki jest standardowy czas załatwienia takiej sprawy?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nielimitowany internet LTE
LSAS,
Co masz na myśli? Czy chodzi o czas rozpatrzenia reklamacji czy też wystawienia faktury korygującej?LSAS pisze:Jaki jest standardowy czas załatwienia takiej sprawy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nielimitowany internet LTE
Chodzi o czas wystawienia faktury, jeśli miała zostać wystawiona to zakładam że reklamacja jest już rozpatrzona.Basia_Plus pisze:LSAS,
Co masz na myśli? Czy chodzi o czas rozpatrzenia reklamacji czy też wystawienia faktury korygującej?LSAS pisze:Jaki jest standardowy czas załatwienia takiej sprawy?
Re: Nielimitowany internet LTE
LSAS,
- faktury korygujące są wystawiane w najszybszym możliwym terminie.
- faktury korygujące są wystawiane w najszybszym możliwym terminie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
LTE
Co to znaczy to całe LTE? Czy jak je aktywuje, czyli uruchomie na swoim telefonie, to bede mial jakis internet na mieście za darmo. Czy to całe LTE to tylko po prostu szybsza transmisja danych, czyli tempo, z jaka surfuja po sieci. A nie ma wplywu na ilośc mojego pakietu internetowego. Jezeli mam przykładowo 2 GB Internetu, to w ramach zasiegu sieci LTE i tak bedzie mi z tego pakietu pobieralo ?
Ostatnio zmieniony 7 cze 2018, o 12:25 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty - podobny temat.
Powód: Połączono posty - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nielimitowany internet LTE
zentuk,
jest to najnowsza technologi Internetu mobilnego. Więcej info znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... mQuery=lte.zentuk pisze:Co to znaczy to całe LTE?
Jeśli aktywujesz usługę LTE oraz będziesz przebywał w zasięgu sieci LTE, wówczas korzystasz z pakietu podstawowego.zentuk pisze:Czy jak je aktywuje, czyli uruchomie na swoim telefonie, to bede mial jakis internet na mieście za darmo
Tak.zentuk pisze:Czy to całe LTE to tylko po prostu szybsza transmisja danych, czyli tempo, z jaka surfuja po sieci.
Zgadza się.zentuk pisze: Jezeli mam przykładowo 2 GB Internetu, to w ramach zasiegu sieci LTE i tak bedzie mi z tego pakietu pobieralo ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nielimitowany internet LTE
A jak kolega ma 10 GB pakietu podstawowego w swoim abonamencie, a do tego IPLA bez limitu oraz LTE bez limitu danych. Co to oznacza, ze jak jest w zasiegu sieci LTE, to nie są pobierane KB z pakietu podstawowego? Bo jak korzysta z IPLI to rozumiem, ze korzysta bez ograniczen i pakiet jest nieruszany.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nielimitowany internet LTE
zentuk,
usługa LTE bez limitu działa dopiero po wyczerpaniu pakietu podstawowego.
Więcej info tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... z%20limitu.
usługa LTE bez limitu działa dopiero po wyczerpaniu pakietu podstawowego.
Więcej info tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... z%20limitu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 sie 2018, o 18:57
Nielimitowany internet w umowie SmartDOM.
Witam,
Mam pewien problem i wolę się pierw zapytać niż robić problemy. Posiadam umowę SmartDom 50zł/mies. jeżeli chodzi o internet i oferuje mi to 60 GB pakietu danych oraz nielimitowany internet LTE. Tak samo słyszałem w punkcie, że jeżeli skończy mi się internet (to 60 GB) to powinienem mieć nielimitowany o nieco słabszej jakości i mniejszej szybkości, lecz czasami zdarza się tak, że mimo tego mój internet potrafi działać przez cały dzień abo nawet tydzień z prędkością 200 b/s. Nie jestem wstanie nawet otworzyć przeglądarki z takim internetem. I to jest ten internet nielimitowany LTE? Czy jest jakiś inny problem?
Mam pewien problem i wolę się pierw zapytać niż robić problemy. Posiadam umowę SmartDom 50zł/mies. jeżeli chodzi o internet i oferuje mi to 60 GB pakietu danych oraz nielimitowany internet LTE. Tak samo słyszałem w punkcie, że jeżeli skończy mi się internet (to 60 GB) to powinienem mieć nielimitowany o nieco słabszej jakości i mniejszej szybkości, lecz czasami zdarza się tak, że mimo tego mój internet potrafi działać przez cały dzień abo nawet tydzień z prędkością 200 b/s. Nie jestem wstanie nawet otworzyć przeglądarki z takim internetem. I to jest ten internet nielimitowany LTE? Czy jest jakiś inny problem?
Ostatnio zmieniony 27 sie 2018, o 08:01 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.