Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
A co ci zaoferowali?
Re: Przedłużenie umowy
Andrzej - przeczytaj sobie post torre 24- tak ze dwa razy - przecież jesteście obaj starszymi plusmaniakami - wiadomo co trzeba zrobić aby mieć Tę wspomianą przez Ciebie ofertę
Re: Przedłużenie umowy
Ale nie muszę czytać dwa czy więcej razy. Nie jestem abonentem od sezonu czy dwóch. Dotychczas nie musiałem posiłkować się wypowiedzeniem, żeby dostać zadowalającą oferte. Ale to dwie strony, muszą chcieć się dogadać.22jurek pisze:Andrzej - przeczytaj sobie post torre 24- tak ze dwa razy - przecież jesteście obaj starszymi plusmaniakami - wiadomo co trzeba zrobić aby mieć Tę wspomianą przez Ciebie ofertę
Ostatecznie półoficjalna nazwa: Dział Utrzymania Klienta do czegoś zobowiązuje.
A tak przy okazji, w/g Pani konsultant z którą rozmawiałem, oferta opisana przez usera @gabens29, nie istnieje w abonamentowych propozycjach przedłużeniowych.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Abonament za 25zl z 8GB neta dawali w Plusie tym co mnieli abonament z karty za 29zl i ten sam pakiet bez mmsow...
Re: Przedłużenie umowy
Nie wiem, być może.
Ale taka oferta [kwota abo + zawartość] powinna być wyjściową propozycją Działu Utrzymania Klienta.
Ale taka oferta [kwota abo + zawartość] powinna być wyjściową propozycją Działu Utrzymania Klienta.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
A jaka oferte dostales porownujac z obecna
Re: Przedłużenie umowy
Basia_Plus pisze:maciek129,
przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Witam, umowa przedłużona aczkolwiek niepokoi mnie pierwsza faktura. Mianowicie wartość abonamentu miałem mieć obniżoną z tytułu programu SMARTDOM, a na fakturze widnieje pełna kwota. Czy to prawda, że dopiero do drugiego okresu rozliczeniowego naliczany jest taki rabat? I druga sprawa dotyczy usługi czasoumilacz. Również mam naliczoną opłatę, a zgodnie z nowa umową, pierwsze 30 dni jest bezpłatne. Proszę o wyjaśnienie. Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj maciek129,
tak, rabat jest z naliczany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego.maciek129 pisze:Czy to prawda, że dopiero do drugiego okresu rozliczeniowego naliczany jest taki rabat?
Jeśli została naliczona opłata za usługę za pierwszy miesiąc po przedłużeniu umowy, proszę o złożenie reklamacji. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć jego rozpatrzenie.maciek129 pisze: I druga sprawa dotyczy usługi czasoumilacz. Również mam naliczoną opłatę, a zgodnie z nowa umową, pierwsze 30 dni jest bezpłatne
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Otrzymałem w BOK ofertę niespecjalnie atrakcyjną dla wieloletniego klienta. Również spróbuję wysłać maila :)Marta_Plus pisze: prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: spacjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Czakalaka,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.Czakalaka pisze:Również spróbuję wysłać maila :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Nieprawda. Mnie to proponowano przy wypowiedzianej umowie z abo 69,99 zł (po e-fakturze).largo pisze:Abonament za 25zl z 8GB neta dawali w Plusie tym co mnieli abonament z karty za 29zl i ten sam pakiet bez mmsow...
Dziś w APS wypowiedziałem kolejny numer. Wg konsultanta, z którym łączyła Pani zza biurka, nie ma i nie było takiej oferty. Nie mogę z nimi...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
czy chcesz aby w sprawie oferty skontaktował się z Tobą jeszcze konsultant DUK?
czy chcesz aby w sprawie oferty skontaktował się z Tobą jeszcze konsultant DUK?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Może ktoś zadzwonić choć nie robię sobie żadnych nadziei.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
torre24 pisze:Dziś w APS wypowiedziałem kolejny numer.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.torre24 pisze:Może ktoś zadzwonić
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Chcę przedłużyć umowę i dodatkowo przenieść jeden numer do Plusa.
Chcę też kupić dwa tel (S9+ i P20 Pro)
Telefony proponowane są mi za wygórowane ceny, szczególnie S9+ za cenę z dnia premiery trochę mnie dziwi .
Druga dziwna sprawa, to że od tygodnia tylko raz udało mi się porozmawiać z kimś z działu lojalnościowego a informację w dziale handlowym zostawiałem wielokrotnie i już mi się to trochę znudziło tym bardziej, że T-mobile, Orange i Play wydzwaniaja do mnie bez przerwy po tym jak poprosiłem o kontakt.
Jeśli nikt z działu lojalnościowego nie zadzwoni do soboty to po 19-stu latach przejdę tam gdzie będą chcieli ze mną rozmawiać i dadzą lepsze ceny.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Chcę przedłużyć umowę i dodatkowo przenieść jeden numer do Plusa.
Chcę też kupić dwa tel (S9+ i P20 Pro)
Telefony proponowane są mi za wygórowane ceny, szczególnie S9+ za cenę z dnia premiery trochę mnie dziwi .
Druga dziwna sprawa, to że od tygodnia tylko raz udało mi się porozmawiać z kimś z działu lojalnościowego a informację w dziale handlowym zostawiałem wielokrotnie i już mi się to trochę znudziło tym bardziej, że T-mobile, Orange i Play wydzwaniaja do mnie bez przerwy po tym jak poprosiłem o kontakt.
Jeśli nikt z działu lojalnościowego nie zadzwoni do soboty to po 19-stu latach przejdę tam gdzie będą chcieli ze mną rozmawiać i dadzą lepsze ceny.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka