czy chcesz uzyskać duplikat faktury za urządzenie? W jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?michal84 pisze:czy po udaniu się do placówki plus otrzymam duplikat tej faktury
Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
michal84,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Nie bardzo rozumiem stwierdzenia `W jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?` jaki odział ? Białystok
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
michal84,
rozumiem, że umowa została zawarta podczas wizyty w punkcie a nie na odległość np. w trakcie rozmowy telefonicznej.michal84 pisze:Nie bardzo rozumiem stwierdzenia `W jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?` jaki odział ? Białystok
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Podepnę się pod temat.
Mam taki problem z moją fakturą, zwykle dostawałem rozliczenie od 09.05-08.06 taki przykład na kwotę 49,98 na co składało się
abonament 19,99zł
rata za telefon 25zł
ochrona wyświetlacza 4,99
Teraz dostałem fakturę na 55,32zł na co składa się
abonament za okres 09.06-30.06 na kwotę 29,32zł i za okres 01.07-08.07 na kwotę 21,33zł! minus rabat (abonament DwuPak) 25,32zł łącznie abonament 25,33zł
rata za telefon 25zł
i ochrona wyświetlacza 4,99
razem do zapłaty 55,32zł
Całkowicie tego nie rozumiem dlaczego abonament został tak podzielony i jest liczony po 80zł za okres 01.07-08.07 jak do tej pory płaciłem 20zł?
Umowę na telefon podpisałem 1 lipca 2017r, miałem mieć cały czas abonament 20zł na 36 miesięcy tak mnie zapewniał pan w punkcie plusa, nawet wypisał mi mazakiem co kiedy i gdzie wysłać żeby przedłużyć umowę i pozostać przy 20zł na 3 lata. Chociaż nie dostałem od Plusa smsa z informacją o tym żeby wysłać sms UMOWA36 na 2601 pkt. 8 załączonej umowy, to wysłałem go teraz 11 czerwca i od razu dostałem odpowiedź że zmiana warunków umowy została przyjęta do realizacji, ale liczyłem że dostanę powiadomienie to jedno, a drugie umowa przez cały czas była rozliczana od 09 danego miesiąca do 08 miesiąca następnego a tu taka zmiana warunków bez żadnej informacji. Jak też co wynikałoby z faktury w odniesieniu do umowy 12 okres rozliczeniowy liczony jest do 30.06 bo liczony jest po starej cenie, więc tak rozumiem że miałem jeszcze czas do końca czerwca na podjęcie decyzji o zmianie warunków umowy. O co w tym chodzi proszę mi wyjaśnić? Ile teraz będę płacił od kolejnego okresu rozliczeniowego?
Mam taki problem z moją fakturą, zwykle dostawałem rozliczenie od 09.05-08.06 taki przykład na kwotę 49,98 na co składało się
abonament 19,99zł
rata za telefon 25zł
ochrona wyświetlacza 4,99
Teraz dostałem fakturę na 55,32zł na co składa się
abonament za okres 09.06-30.06 na kwotę 29,32zł i za okres 01.07-08.07 na kwotę 21,33zł! minus rabat (abonament DwuPak) 25,32zł łącznie abonament 25,33zł
rata za telefon 25zł
i ochrona wyświetlacza 4,99
razem do zapłaty 55,32zł
Całkowicie tego nie rozumiem dlaczego abonament został tak podzielony i jest liczony po 80zł za okres 01.07-08.07 jak do tej pory płaciłem 20zł?
Umowę na telefon podpisałem 1 lipca 2017r, miałem mieć cały czas abonament 20zł na 36 miesięcy tak mnie zapewniał pan w punkcie plusa, nawet wypisał mi mazakiem co kiedy i gdzie wysłać żeby przedłużyć umowę i pozostać przy 20zł na 3 lata. Chociaż nie dostałem od Plusa smsa z informacją o tym żeby wysłać sms UMOWA36 na 2601 pkt. 8 załączonej umowy, to wysłałem go teraz 11 czerwca i od razu dostałem odpowiedź że zmiana warunków umowy została przyjęta do realizacji, ale liczyłem że dostanę powiadomienie to jedno, a drugie umowa przez cały czas była rozliczana od 09 danego miesiąca do 08 miesiąca następnego a tu taka zmiana warunków bez żadnej informacji. Jak też co wynikałoby z faktury w odniesieniu do umowy 12 okres rozliczeniowy liczony jest do 30.06 bo liczony jest po starej cenie, więc tak rozumiem że miałem jeszcze czas do końca czerwca na podjęcie decyzji o zmianie warunków umowy. O co w tym chodzi proszę mi wyjaśnić? Ile teraz będę płacił od kolejnego okresu rozliczeniowego?
Re: Faktura
Tak zgadza się, umowa została zawarta w placówce, a nie przez internet.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Kamx,
aby wyjaśnić opisaną przez Ciebie sytuację konieczny będzie wgląd do konta. Wyślij proszę numer telefonu wraz z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
michal84,
aby wyjaśnić opisaną przez Ciebie sytuację konieczny będzie wgląd do konta. Wyślij proszę numer telefonu wraz z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
michal84,
skontaktuj się proszę z punktem, w którym sprzęt został zakupiony.michal84 pisze:Tak zgadza się, umowa została zawarta w placówce, a nie przez internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
[quote="Basia_Plus"]Kamx,
aby wyjaśnić opisaną przez Ciebie sytuację konieczny będzie wgląd do konta. Wyślij proszę numer telefonu wraz z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Ogarnąłem temat tych faktur 30 czerwca mija 12 okres rozliczeniowy i od 01.07 do 08.07 jest liczone po wyższej stawce bo smsa UMOWA36 wysłałem po tym jak faktura była wystawiona. Mam tylko takie pytanie czy ta faktura zostanie jakoś skorygowana? I jak będą liczone kolejne faktury od 09 lipca?
aby wyjaśnić opisaną przez Ciebie sytuację konieczny będzie wgląd do konta. Wyślij proszę numer telefonu wraz z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Ogarnąłem temat tych faktur 30 czerwca mija 12 okres rozliczeniowy i od 01.07 do 08.07 jest liczone po wyższej stawce bo smsa UMOWA36 wysłałem po tym jak faktura była wystawiona. Mam tylko takie pytanie czy ta faktura zostanie jakoś skorygowana? I jak będą liczone kolejne faktury od 09 lipca?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Kamx,
decyzję w kwestii korekty abonamentu na wystawionej fakturze może podjąć tylko Departament Reklamacji. Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... reklamacja.
Kamx pisze:Mam tylko takie pytanie czy ta faktura zostanie jakoś skorygowana?
decyzję w kwestii korekty abonamentu na wystawionej fakturze może podjąć tylko Departament Reklamacji. Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... reklamacja.
Abonament powinien być naliczany zgodnie z Twoim zleceniem zgłoszonym przez SMS.Kamx pisze: I jak będą liczone kolejne faktury od 09 lipca?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Abonament-termin zapłat
Witam mam pytanie odnośnie abonamentu przez 6 mies mam abonament darmowy i płacę tylko ratę za telefon, i mam pytanie czy za sms premium jeśli teraz wyśle zapłacę po 6 mies juz z abonamentem czy doliczą mi już do raty sprzętu na najbliższy miesiąc ?
Ostatnio zmieniony 18 cze 2018, o 10:41 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Abonament-termin zapłat
Kwota zostanie doliczona w najbliższym rachunku za usługi. Wszystkie aktywności niewliczone w abonament będą doliczane na najbliższej fakturze.KamilSz pisze:...czy za sms premium jeśli teraz wyśle zapłacę po 6 mies juz z abonamentem czy doliczą mi już do raty sprzętu na najbliższy miesiąc ?
Faktura
Czy plus blokuje telefon po 8 dniach spóźnienia z zaplaceniem faktury?
Ostatnio zmieniony 29 cze 2018, o 10:47 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Re: Faktura
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. – Abonament
Ta 16-to dniowa zwłoka po zakończeniu okresu rozliczeniowego to nic innego jak termin płatności podany na fakturze: "Należność płatna do xx.xx.xxxx".
P.S.§ 10 Płatności
1. Abonent zobowiązany jest do zapłaty należności w terminie do 16 dnia Okresu rozliczeniowego następującego po Okresie rozliczeniowym, którego dotyczy Rachunek telefoniczny. (...)
3. W przypadku bezskutecznego upływu terminu zapłaty przez Abonenta należności wobec POLKOMTEL wynikających z Rachunku telefonicznego wystawionego w ramach jednego Konta Abonenta, POLKOMTEL ma prawo do: zablokowania możliwości korzystania z Usług przez Abonenta lub zaprzestania świadczenia wszelkich Usług świadczonych na podstawie Umów, dla których prowadzone jest jedno Konto Abonenta.
Ta 16-to dniowa zwłoka po zakończeniu okresu rozliczeniowego to nic innego jak termin płatności podany na fakturze: "Należność płatna do xx.xx.xxxx".
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Rafal1231,
zgodnie z tym co napisał sl@w_es.
zgodnie z tym co napisał sl@w_es.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nienależna faktura
Witam
Mam taki problem. Zdecydowałem się przenieść numer do PLUS-a, wg zapewnień na stronie internetowej, z informacji otrzymanych od konsultanta na chat-ie, do momentu przeniesienia numeru otrzymuję tymczasowy numer, za który nie płacę abonamentu. Obecna umowa kończy się z dniem 31.08.2018.
Cytat z rozmowy:
"Umowa z Plusem zaczyna się na numerze tymczasowym. Numer tymczasowy działa na tzw. taryfie tymczasowej, po zakończeniu umowy u obecnego operatora numer tymczasowy automatycznie zmienia się w obecny. Do tego czasu oba numery (tymczasowy oraz właściwy) są aktywne.
Do czasu przeniesienia numeru nie uiszcza się opłat abonamentowych w Plus."
No i tu zaczynają się problemy.
Już kilka dni później otrzymałem fakturę do zapłaty.
To w końcu jak to jest? Płaci się, czy się nie płaci?
Do tego dochodzi następny problem. Brak możliwości kontaktu z osobą która mogłaby wyjaśnić całą sprawę.
Konsultant na chat-ie nie ma możliwości sprawdzenia tego, dzwoniąc na infolinię nie ma możliwości kontaktu z konsultantem, pozostaje tylko zostawić numer kontaktowy na który i tak nikt nie oddzwania.
Mam taki problem. Zdecydowałem się przenieść numer do PLUS-a, wg zapewnień na stronie internetowej, z informacji otrzymanych od konsultanta na chat-ie, do momentu przeniesienia numeru otrzymuję tymczasowy numer, za który nie płacę abonamentu. Obecna umowa kończy się z dniem 31.08.2018.
Cytat z rozmowy:
"Umowa z Plusem zaczyna się na numerze tymczasowym. Numer tymczasowy działa na tzw. taryfie tymczasowej, po zakończeniu umowy u obecnego operatora numer tymczasowy automatycznie zmienia się w obecny. Do tego czasu oba numery (tymczasowy oraz właściwy) są aktywne.
Do czasu przeniesienia numeru nie uiszcza się opłat abonamentowych w Plus."
No i tu zaczynają się problemy.
Już kilka dni później otrzymałem fakturę do zapłaty.
To w końcu jak to jest? Płaci się, czy się nie płaci?
Do tego dochodzi następny problem. Brak możliwości kontaktu z osobą która mogłaby wyjaśnić całą sprawę.
Konsultant na chat-ie nie ma możliwości sprawdzenia tego, dzwoniąc na infolinię nie ma możliwości kontaktu z konsultantem, pozostaje tylko zostawić numer kontaktowy na który i tak nikt nie oddzwania.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2018, o 12:43 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj brodatyh,
aby wyjaśnić opisaną przez Ciebie sytuację konieczny będzie wgląd do konta. Wyślij proszę numer telefonu wraz z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
aby wyjaśnić opisaną przez Ciebie sytuację konieczny będzie wgląd do konta. Wyślij proszę numer telefonu wraz z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ