Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 kwie 2018, o 14:32
Re: Przedłużenie umowy
A co tu weryfikować? Po kilku dniach taka odpowiedź "Informuję, że wszystkie propozycje związane z ofertą są indywidualne dla każdego Klienta. Konsultanci Zespołu Obsługi Korespondencji Elektronicznej nie mogą takich ofert przedstawiać.
W związku z tym, otrzymaną korespondencję przekazałam do odpowiedniego działu sieci.
Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na telefoniczny kontakt naszego konsultanta, który przedstawi przygotowaną ofertę." inna to "serdecznie przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie 101154 .
Odpowiemy w możliwie najbliższym terminie. ' Tydzień mija jutro. Okres rozliczeniowy za 5 dni, czekaj tatka latka. wcześniejsze propozycje z DUK to żarty ze stałego klienta. Przecież wy nic nie macie do zaproponowania co mogłoby choć trochę konkurować z ofertą różowego.
W związku z tym, otrzymaną korespondencję przekazałam do odpowiedniego działu sieci.
Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na telefoniczny kontakt naszego konsultanta, który przedstawi przygotowaną ofertę." inna to "serdecznie przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie 101154 .
Odpowiemy w możliwie najbliższym terminie. ' Tydzień mija jutro. Okres rozliczeniowy za 5 dni, czekaj tatka latka. wcześniejsze propozycje z DUK to żarty ze stałego klienta. Przecież wy nic nie macie do zaproponowania co mogłoby choć trochę konkurować z ofertą różowego.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
dariuszmatysik, przekazałem prośbę, aby ponownie został zrealizowany kontakt konsultanta, który będzie mógł przedstawić Tobie ofertę na przedłużenie umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 maja 2018, o 14:05
Re: Przedłużenie umowy
Podbijam swoje pytanie, od kilku dni znowu ktoś dzwoni do mnie z tego numeru tel. chociaż dzwonieniem tego nie można nazwać, nawet nie puszczeniem sygnału, ponieważ telefon w pracy leży obok mnie, a brak sygnały dzwonka, tylko w połączeniach nieodebranych jest info. Czy tak działa DUK Plusa? Skoro nie chcą rozmawiać, to po co dzwonią?plusfon007 pisze:Czy numer 601102699 to numer od Państwa z DUK? Ktoś przed chwilą dzwonił fakt, telefon leżał obok mnie i dosłownie po jednym sygnale rozłączył się. Nie zdążyłem odebrać, mimo, że telefon miałem tuż przy ręku. Czy takie mają Państwo standardy, że tylko jeden sygnał i dzwoniący się rozłącza?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
plusfon007
Czy podczas ostatniej rozmowy sprawa została załatwiona? Czy mam przekazać prośbę o ponowny kontakt?Ewa_Plus pisze:plusfon007,
- tak, to numer naszego DUK.
Z informacji, które posiadam wynika, że już udało się nawiązać połączenie i rozmawiałeś z konsultantką.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzwoniono do mnie z numeru 422782175 I 697610397 jak odbierałem to zazwyczaj nikt się nie odzywał. Raz udało się chwilę porozmawiać ale Pan już nie oddzwonił. Z tego co wiem to są numery DUK. Próbowałem się czegoś dowiedzieć w Bok ale wg nich jest na razie tylko standardowa oferta. Moja umowa wg Bok kończy się 11 września 2018. Jak to jest bo już nie wiem.
Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
KornelS, napisz proszę na ten formularz wpisując poniższe dane:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Ktoś do Ciebie odwoni z ofertą.
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Ktoś do Ciebie odwoni z ofertą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Po kliknięciu w link: Sorry, you visited an invalid URL.
Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu TapatalkaMichał_Plus pisze:KornelS, napisz proszę na ten formularz wpisując poniższe dane:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Ktoś do Ciebie odwoni z ofertą.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
KornelS, spróbuj teraz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Przymierzam się do przedłużenia umowy na internet LTE.
Na wstępie napiszę że mam pierwszy Smart Dom w którego skład wchodzi abonament na telefon(za 49,99 jako umowa uprawniająca), abonament na internet(za 99,99 jak drugi produkt z rabatem 50%) i telewizja cyfrowy polsat(za 59,99 jako trzeci produkt z rabatem 48zł).
Bardzo proszę o przedstawienie najtańszej możliwej oferty na Internet LTE Plus z Internet LTE bez końca i routerem Huawei B525 LTE tak abym nie stracił obecnych rabatów smart dom na internet i TV.
Przymierzam się do przedłużenia umowy na internet LTE.
Na wstępie napiszę że mam pierwszy Smart Dom w którego skład wchodzi abonament na telefon(za 49,99 jako umowa uprawniająca), abonament na internet(za 99,99 jak drugi produkt z rabatem 50%) i telewizja cyfrowy polsat(za 59,99 jako trzeci produkt z rabatem 48zł).
Bardzo proszę o przedstawienie najtańszej możliwej oferty na Internet LTE Plus z Internet LTE bez końca i routerem Huawei B525 LTE tak abym nie stracił obecnych rabatów smart dom na internet i TV.
Re: Przedłużenie umowy
Nie da się nie stracić. Tak nas urządzili, że dostaniesz teraz 10zł rabatu. Taka zmiana reguł podczas gry.
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o oficjalną informację kogoś z plusa.1pietrek1 pisze:Nie da się nie stracić. Tak nas urządzili, że dostaniesz teraz 10zł rabatu. Taka zmiana reguł podczas gry.
Jeśli rzeczywiście strace te rabaty to zrezygnuję z usług.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
lukaszko, podeślij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz nazwę użytkownika.Wszystko sprawdzimy i oddzwonimy z propozycją.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 8 kwie 2018, o 14:32
Re: Przedłużenie umowy
A co tu sprawdzać? Przedłużenie umowy na nowych warunkach z B525 i oferta LTE Internet bez końca to zmiana warunków i przejście na warunki SmartDom 4 czyli rabat 10 z na drugą usługę, pewnie będzie to T V . Jak ci się chce to przeczytaj https://www.plus.pl/documents/16/821a98 ... ffabaa469f Może ci się uda to zrozumieć. Rada dla ciebie. Jak masz parcie na Plusa to zostaw to co masz, dobre oferty już były. Te nowe to dno i metr mułu. W Plusie w ratach B525 kosztuje 432 zł więc gdzie tu zysk? Na wolnym rynku kupisz za 300-350 zł. No i najpierw to sprawdź czy działa agregacja pasm LTE Plusa u ciebie i jakie masz prędkości bo to jedyny sens wymiany routera. A jak nie masz parcia to wypróbuj konkurencję.
Re: Przedłużenie umowy
Dzień Dobry
Rozpatrzono pozytywnie moją reklamację Nr zagadnienia [#86046] już pod koniec czerwca.
Fragment odpowiedzi :
Mając na uwadze opisaną sytuację postanowiłem anulować Aneks do Umowy o Świadczenie usług telekomunikacyjnych z 2018 r. dla numeru xxxxxxxxx . Od 21.7.2018 r. zostanie przywrócona taryfa Internet POWER LTE 20 GB.
Czyli mogę znowu spróbować przedłużyć umowę ?
Pozdrawiam
Rozpatrzono pozytywnie moją reklamację Nr zagadnienia [#86046] już pod koniec czerwca.
Fragment odpowiedzi :
Mając na uwadze opisaną sytuację postanowiłem anulować Aneks do Umowy o Świadczenie usług telekomunikacyjnych z 2018 r. dla numeru xxxxxxxxx . Od 21.7.2018 r. zostanie przywrócona taryfa Internet POWER LTE 20 GB.
Czyli mogę znowu spróbować przedłużyć umowę ?
Pozdrawiam
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
386dx, prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa i numer kontaktowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz podaj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ