Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
JohnyTasak
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 cze 2018, o 14:30

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: JohnyTasak »

Ah, okej, faktycznie jest, szukałem bardziej w treści wiadomości, a nie w temacie :)
Numer: #110682
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

JohnyTasak,
JohnyTasak pisze:Numer: #110682
Dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JohnyTasak
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 11 cze 2018, o 14:30

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: JohnyTasak »

Rozumiem, dziękuję bardzo za chęć szybkiej pomocy :)
ABRAM
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 cze 2018, o 21:24

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: ABRAM »

Witam, mam problem z wyłączeniem pakietu smsy bez limitu do wszystkich, po zmianie taryfy z plusha bez limitu na nowy plush nie mogę tego zrobić a chciałbym go wyłączyć aby włączyć w najbliższym czasie pakiet bez limitu za 25zł. W plus online nie widzę tego pakietu do wyłączenia stąd prośba o pomoc. Oczywiście używałem kodu na dezaktywację *136*00*09# i za każdym razem widzę komunikat promocja jest już nieaktywna lub nie była aktywowana.
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 416
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: g-rs »

Jak zmieniłeś taryfę to promocja prawdopodobnie dezaktywowała się automatycznie. Sprawdź kodem *136#
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj ABRAM,
ABRAM pisze:Oczywiście używałem kodu na dezaktywację *136*00*09#
Jeżeli nastąpiła zmiana taryfy, to ten kod niestety już nie zadziała.
Prześlij proszę przez ten formularz numer telefonu oraz krótki opis sytuacji. Nasi pracownicy pomogą wówczas w wyłączeniu tej promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ABRAM
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 cze 2018, o 21:24

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: ABRAM »

Jeżeli nastąpiła zmiana taryfy, to ten kod niestety już nie zadziała.
Prześlij proszę przez ten formularz numer telefonu oraz krótki opis sytuacji. Nasi pracownicy pomogą wówczas w wyłączeniu tej promocji.
Rozumiem, dziękuje za rozjaśnienie sytuacji i pomoc w tej sprawie.
maciej80rsl
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11

Brak aktywacji pakietów z krótkiego kodu

Post autor: maciej80rsl »

Witam.

W dniu 18/06 zakupiłem, aktywowałem oraz doładowałem konto za 30 zł. Mając aktywną taryfę Nowy Plush chciałem skorzystać z kodu krótkiego na promocję: Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu *136*11*07#. Kod wpisałem, pieniądze z konta zostały pobrane i otrzymałem SMS z informacją o przetwarzaniu zlecenia. Dzisiaj chciałem zadzwonić (tj. 25/06), wysłać sms-a i okazuje się, że nie mam pieniędzy na koncie. Wpisując kod odnośnie aktywnych pakietów,*121#, wyskakuje informacja: aktywne pakiety: Plush 10 GB (xxxxxKB), Nowy Plush BIG (xxxxxKB, Video na maxa (xxxxxKB), 30 bezpłatnych wizytówek (30SMS), ważne do 18/07. Co to jest i skąd się wzięły takie pakiety? Gdzie się podział pakiet z krótkiego kodu i pieniądze z konta?
Proszę o wsparcie.

Pozdrawiam
Maciej
Ostatnio zmieniony 26 cze 2018, o 12:25 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjanego działu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj maciej80rsl,
maciej80rsl pisze:otrzymałem SMS z informacją o przetwarzaniu zlecenia.
A dotarło potwierdzenie włączenia pakietu? Jakie promocje widnieją pod kodem *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciej80rsl
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: maciej80rsl »

Joanna_Plus pisze:Witaj maciej80rsl,
maciej80rsl pisze:otrzymałem SMS z informacją o przetwarzaniu zlecenia.
A dotarło potwierdzenie włączenia pakietu? Jakie promocje widnieją pod kodem *136#?
Witam

Dziękuję za zainteresowanie.
Nie otrzymałem potwierdzenia sms-em mimo pobrania kwoty z konta.
Pakiety aktywne: Social Free, Rabat Video 30 dni, Plush Internet Promo BS.
Pozwoliłem sobie na wklejenie screenu z Plus Online.
Załączniki
plush121.jpg
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

maciej80rsl,
maciej80rsl pisze:Plush Internet Promo BS
maciej80rsl pisze:Plush 10 GB (xxxxxKB), Nowy Plush BIG (xxxxxKB
Przy aktywnej promocji Plush Internet Promo BS, nie ma możliwości skorzystania z promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu:
3. Promocja „Internet, rozmowy, SMS i MMS bez limitu” wyklucza się z Promocją „Plush Internet Promo BS” przyznającą bonusy po doładowaniu.
https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... db2dbb6d48
Jeżeli nie posiadasz włączonej żadnej innej promocja, a były realizowane połączenia/SMS-y czy wysyłane wiadomości MMS, to wówczas zostały one rozliczone ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
maciej80rsl pisze:Plush 10 GB (xxxxxKB)
Transmisja danych była włączona przed aktywacją tego pakietu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciej80rsl
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: maciej80rsl »

Joanna_Plus pisze:maciej80rsl,
maciej80rsl pisze:Plush Internet Promo BS
maciej80rsl pisze:Plush 10 GB (xxxxxKB), Nowy Plush BIG (xxxxxKB
Przy aktywnej promocji Plush Internet Promo BS, nie ma możliwości skorzystania z promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu:
3. Promocja „Internet, rozmowy, SMS i MMS bez limitu” wyklucza się z Promocją „Plush Internet Promo BS” przyznającą bonusy po doładowaniu.
https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... db2dbb6d48
Jeżeli nie posiadasz włączonej żadnej innej promocja, a były realizowane połączenia/SMS-y czy wysyłane wiadomości MMS, to wówczas zostały one rozliczone ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
maciej80rsl pisze:Plush 10 GB (xxxxxKB)
Transmisja danych była włączona przed aktywacją tego pakietu?
Dziękuję za szybką reakcję. Zatem, jak rozumiem, muszę ponownie doładować konto. W jaki sposób mogę wyłączyć aktywne pakiety? Czy po wyłączeniu aktywnych pakietów i doładowaniu konta będę mógł skorzystać z kodu: *136*11*07# Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

maciej80rsl,
maciej80rsl pisze:Plush Internet Promo BS
Tę promocję wyłączysz kodem: *136*00*01# (czyli po zasileniu konta, nie będą dodawane nowe pakiety internetowe).
maciej80rsl pisze:Plush 10 GB (xxxxxKB), Nowy Plush BIG (xxxxxKB
Z tego co widzę na zamieszczonym screenie, ten pakiet posiada termin ważności do 18/07. Tego dnia się wyłączy (nie ma kodu na jego dezaktywację) i wówczas będzie możliwość włączenia promocji: Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.

A nie chcesz po prostu do posiadanych 10 GB dokupić teraz Rozmowy, SMS, MMS bez limitu?
I jak pakiet 10 GB straci ważność, wyłączysz wspomnianą przeze mnie powyżej promocję i wówczas aktywujesz Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciej80rsl
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: maciej80rsl »

Joanna_Plus pisze:maciej80rsl,
maciej80rsl pisze:Plush Internet Promo BS
Tę promocję wyłączysz kodem: *136*00*01# (czyli po zasileniu konta, nie będą dodawane nowe pakiety internetowe).
maciej80rsl pisze:Plush 10 GB (xxxxxKB), Nowy Plush BIG (xxxxxKB
Z tego co widzę na zamieszczonym screenie, ten pakiet posiada termin ważności do 18/07. Tego dnia się wyłączy (nie ma kodu na jego dezaktywację) i wówczas będzie możliwość włączenia promocji: Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.

A nie chcesz po prostu do posiadanych 10 GB dokupić teraz Rozmowy, SMS, MMS bez limitu?
I jak pakiet 10 GB straci ważność, wyłączysz wspomnianą przeze mnie powyżej promocję i wówczas aktywujesz Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
Pani Joanno

Dziękuję za szybkie i sprawne wsparcie. Deaktywuję Plush Internet Promo BS kodem: *136*00*01# oraz aktywuję pakiet proponowany przez Panią*136*11*08# po doładowaniu konta.
Jaki jest okres oczekiwania na deaktywację promocji po wysłaniu SMS-a (wysłałem SMS-a 10-15 min. temu)?
Nadmienię iż odpowiedzi SMS na krótkie kody dotyczące sprawdzenia pakietów/promocji/taryfy działają "od strzału".

Ostatnie pytanie, czy pieniądze z konta zostały przeznaczone na pakiet Plush Internet promo BS?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Marta_Plus »

maciej80rsl,
maciej80rsl pisze:Jaki jest okres oczekiwania na deaktywację promocji po wysłaniu SMS-a (wysłałem SMS-a 10-15 min. temu)?
Maksymalny czas przetworzenia wiadomości to 24 godziny, ale na ogół trwa to krócej.
maciej80rsl pisze: Ostatnie pytanie, czy pieniądze z konta zostały przeznaczone na pakiet Plush Internet promo BS?
Aktywacja pakietu w ramach tej promocji jest bezpłatna, ale tak jak wcześniej pisała Joanna_Plus:
Jeżeli nie posiadasz włączonej żadnej innej promocja, a były realizowane połączenia/SMS-y czy wysyłane wiadomości MMS, to wówczas zostały one rozliczone ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
Najlepiej weryfikacji salda konta dokonać po rozłączeniu transmisji danych. Szczegółowe informacje na temat pobranych środków możesz uzyskać po zalogowaniu się do mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online.
Ważne: pamiętaj o rozłączeniu transmisji danych po tym, jak pakiet 10 GB utraci ważność.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ