Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 cze 2018, o 15:59
Re: Problem z prędkością LTE
O godzinie 12 w nocy az do 10 rano cały czas przeciążony w weekendy .. w szytowej godzinie miałem lepsze osiągi .. zmmieniłem raz pasmo chciałem zobaczyć czy coś to zmieni w osiągach .. ale tak samo nic nie daje oryginalne automatyczne pasmo sie wlacza 2600 MZH
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
czapa2k15, automatycznie włącza się najwyższa dostępna częstotliwość. Rozumiem, że na wszystkich pasmach masz podobne wyniki?
Michał_Plus pisze:Posiadasz antenę zewnętrzną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
nie nie posaidam anteny ale wczoraj o godzinie 15 było jeszcze okej
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
czapa2k15, jeśli masz taką możliwość to sprawdź proszę prędkość oraz parametry "na zewnątrz", a najlepiej jak najbliższej stacji. Okoliczne nadajniki: BT43381 jest przy budynku Politechniki Koszalińskiej, a BT44322 przy skrzyżowaniu ul. Lange z ul. Tradycji. Możesz przełożyć kartę do telefonu i w ten sposób zrobić test.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Huawei E5573 . Miejscowość Białynin, wartości UL tzn ?Michał_Plus pisze:~Patryk, na jaki sprzęcie? Jakie są wartości UL? Podaj dokładną lokalizację.
czapa2k15, podaj dokładną lokalizację.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
~Patryk, sprawdź czy pakiet podstawowy nie jest wyczerpany Czy takie prędkości utrzymują się przez cały czas, czy są różne w rożnych godzinach?
Jaka jest wartość UPLOADu? Wykonaj test na speed-test i wklej wynik.~Patryk pisze:wartości UL tzn
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
4 kreski zasięgu, pomiar sprzed chwili. Pakiet nie jest wyczerpany, a jak przekroczę limit to i tak nie mam zwolnionej prędkości chyba, że jest sporo przekroczony.Michał_Plus pisze:~Patryk, sprawdź czy pakiet podstawowy nie jest wyczerpany Czy takie prędkości utrzymują się przez cały czas, czy są różne w rożnych godzinach?Jaka jest wartość UPLOADu? Wykonaj test na speed-test i wklej wynik.~Patryk pisze:wartości UL tzn
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
~Patryk, wynik speed testu wskazuje na przeciążoną stację w trakcie pomiaru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z prędkością LTE
Witam, od niedawna jestem posiadaczem nowego routera Huawei b525. Po podłączeniu komputera z routerem i zmierzeniu prędkości licznik pokazał 1.2 Mbps. Korzystałem dawniej z modemu huawei E3272, w którym prędkość wyniosła 6.3 Mbps (odstęp czasowy między pomiarami wyniósł maksymalnie minute). Postanowiłem więc dokupić antenę zewnętrzną do routera lecz nie jestem pewien w którą stronę ją skierować. Moja lokalizacja: Kruszewiec woj. łódzkie powiat opoczyński. Prosiłbym o doradzenie który BTS w mojej okolicy pozwoli mi korzystać w miarę komfortowo z LTE.
Chciałbym również zapytać czy w mojej miejscowości będę w stanie korzystać z LTE Advanced ?
Chciałbym również zapytać czy w mojej miejscowości będę w stanie korzystać z LTE Advanced ?
Ostatnio zmieniony 12 cze 2018, o 16:54 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
toby13072, czy wiesz, z którym pasmem i w jakiej technologii był połączony router w trakcie pomiaru? Zamieść proszę aktualny test oraz podaj parametry sygnału z panelu Admina (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR). Najbliższa stacja LTE to BT30816 - na północ, w miejscowości Dęba, z LTE800, LTE900 i LTE1800. Możesz zatem korzystać z agregacji dwóch pasm.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Daniel_Plus pisze:toby13072, czy wiesz, z którym pasmem i w jakiej technologii był połączony router w trakcie pomiaru? Zamieść proszę aktualny test oraz podaj parametry sygnału z panelu Admina (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR). Najbliższa stacja LTE to BT30816 - na północ, w miejscowości Dęba, z LTE800, LTE900 i LTE1800. Możesz zatem korzystać z agregacji dwóch pasm.
Niestety nie wiem z jakim pasem był połączony router i nie potrafię tego sprawdzić. Technologia LTE+.
Aktualny test:
Parametry sygnału:
RSRQ: -13dB
RSRP: -102dBm
RSSI: -75dBm
SINR: -2dB
Re: Problem z prędkością LTE
Czy zwiększenie liczby sektorów się odbyło jak było planowane na koniec maja ? Bo żadnej różnicy z prędkością internetu nie odczuwam.Michał_Plus pisze:DawidRos, w najbliższej okolicy znajdują się dwa BTSy. BT31031 (LTE800 i LTE1800) i BT33171 (LTE800, LTE900, LTE1800 i LTE2600). Na koniec maja na BT33171 zaplanowane zostało zwiększenie liczby sektorów dla LTE1800 i LTE2600. Powinno to polepszyć uzyskiwane osiągi.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
toby13072, parametry wskazują na pewne zakłócenie i szumy. Ustaw antenę na wskazany przez Daniela BTS i przeprowadź testy ponownie. Tryb wyboru sieci ustaw na automatyczny.
DawidRos, modernizacja się odbyła, jednak nie została jeszcze uruchomiona.
DawidRos, modernizacja się odbyła, jednak nie została jeszcze uruchomiona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
DawidRos, modernizacja się odbyła, jednak nie została jeszcze uruchomiona.[/quote]
A kiedy nastąpi uruchomienie ?
A kiedy nastąpi uruchomienie ?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
DawidRos, takich informacji nie posiadam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ