Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

michal84,
michal84 pisze:czy po udaniu się do placówki plus otrzymam duplikat tej faktury
czy chcesz uzyskać duplikat faktury za urządzenie? W jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal84
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 7 cze 2018, o 23:49

Re: Faktura

Post autor: michal84 »

Nie bardzo rozumiem stwierdzenia `W jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?` jaki odział ? Białystok
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

michal84,
michal84 pisze:Nie bardzo rozumiem stwierdzenia `W jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?` jaki odział ? Białystok
rozumiem, że umowa została zawarta podczas wizyty w punkcie a nie na odległość np. w trakcie rozmowy telefonicznej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamx
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 30 maja 2017, o 21:36

Re: Faktura

Post autor: Kamx »

Podepnę się pod temat.

Mam taki problem z moją fakturą, zwykle dostawałem rozliczenie od 09.05-08.06 taki przykład na kwotę 49,98 na co składało się
abonament 19,99zł
rata za telefon 25zł
ochrona wyświetlacza 4,99

Teraz dostałem fakturę na 55,32zł na co składa się
abonament za okres 09.06-30.06 na kwotę 29,32zł i za okres 01.07-08.07 na kwotę 21,33zł! minus rabat (abonament DwuPak) 25,32zł łącznie abonament 25,33zł
rata za telefon 25zł
i ochrona wyświetlacza 4,99

razem do zapłaty 55,32zł

Całkowicie tego nie rozumiem dlaczego abonament został tak podzielony i jest liczony po 80zł za okres 01.07-08.07 jak do tej pory płaciłem 20zł?
Umowę na telefon podpisałem 1 lipca 2017r, miałem mieć cały czas abonament 20zł na 36 miesięcy tak mnie zapewniał pan w punkcie plusa, nawet wypisał mi mazakiem co kiedy i gdzie wysłać żeby przedłużyć umowę i pozostać przy 20zł na 3 lata. Chociaż nie dostałem od Plusa smsa z informacją o tym żeby wysłać sms UMOWA36 na 2601 pkt. 8 załączonej umowy, to wysłałem go teraz 11 czerwca i od razu dostałem odpowiedź że zmiana warunków umowy została przyjęta do realizacji, ale liczyłem że dostanę powiadomienie to jedno, a drugie umowa przez cały czas była rozliczana od 09 danego miesiąca do 08 miesiąca następnego a tu taka zmiana warunków bez żadnej informacji. Jak też co wynikałoby z faktury w odniesieniu do umowy 12 okres rozliczeniowy liczony jest do 30.06 bo liczony jest po starej cenie, więc tak rozumiem że miałem jeszcze czas do końca czerwca na podjęcie decyzji o zmianie warunków umowy. O co w tym chodzi proszę mi wyjaśnić? Ile teraz będę płacił od kolejnego okresu rozliczeniowego?
Załączniki
Umowa1.jpg
michal84
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 7 cze 2018, o 23:49

Re: Faktura

Post autor: michal84 »

Tak zgadza się, umowa została zawarta w placówce, a nie przez internet.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Kamx,

aby wyjaśnić opisaną przez Ciebie sytuację konieczny będzie wgląd do konta. Wyślij proszę numer telefonu wraz z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

michal84,
michal84 pisze:Tak zgadza się, umowa została zawarta w placówce, a nie przez internet.
skontaktuj się proszę z punktem, w którym sprzęt został zakupiony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamx
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 30 maja 2017, o 21:36

Re: Faktura

Post autor: Kamx »

[quote="Basia_Plus"]Kamx,

aby wyjaśnić opisaną przez Ciebie sytuację konieczny będzie wgląd do konta. Wyślij proszę numer telefonu wraz z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.


Ogarnąłem temat tych faktur 30 czerwca mija 12 okres rozliczeniowy i od 01.07 do 08.07 jest liczone po wyższej stawce bo smsa UMOWA36 wysłałem po tym jak faktura była wystawiona. Mam tylko takie pytanie czy ta faktura zostanie jakoś skorygowana? I jak będą liczone kolejne faktury od 09 lipca?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Kamx,
Kamx pisze:Mam tylko takie pytanie czy ta faktura zostanie jakoś skorygowana?

decyzję w kwestii korekty abonamentu na wystawionej fakturze może podjąć tylko Departament Reklamacji. Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... reklamacja.
Kamx pisze: I jak będą liczone kolejne faktury od 09 lipca?
Abonament powinien być naliczany zgodnie z Twoim zleceniem zgłoszonym przez SMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KamilSz
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 maja 2018, o 15:23

Abonament-termin zapłat

Post autor: KamilSz »

Witam mam pytanie odnośnie abonamentu przez 6 mies mam abonament darmowy i płacę tylko ratę za telefon, i mam pytanie czy za sms premium jeśli teraz wyśle zapłacę po 6 mies juz z abonamentem czy doliczą mi już do raty sprzętu na najbliższy miesiąc ?
Ostatnio zmieniony 18 cze 2018, o 10:41 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Abonament-termin zapłat

Post autor: Ron »

KamilSz pisze:...czy za sms premium jeśli teraz wyśle zapłacę po 6 mies juz z abonamentem czy doliczą mi już do raty sprzętu na najbliższy miesiąc ?
Kwota zostanie doliczona w najbliższym rachunku za usługi. ;-) Wszystkie aktywności niewliczone w abonament będą doliczane na najbliższej fakturze. ;-)
Rafal1231
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 28 cze 2018, o 19:00

Faktura

Post autor: Rafal1231 »

Czy plus blokuje telefon po 8 dniach spóźnienia z zaplaceniem faktury?
Ostatnio zmieniony 29 cze 2018, o 10:47 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Faktura

Post autor: sl@w_es »

Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. – Abonament
§ 10 Płatności

1. Abonent zobowiązany jest do zapłaty należności w terminie do 16 dnia Okresu rozliczeniowego następującego po Okresie rozliczeniowym, którego dotyczy Rachunek telefoniczny. (...)

3. W przypadku bezskutecznego upływu terminu zapłaty przez Abonenta należności wobec POLKOMTEL wynikających z Rachunku telefonicznego wystawionego w ramach jednego Konta Abonenta, POLKOMTEL ma prawo do: zablokowania możliwości korzystania z Usług przez Abonenta lub zaprzestania świadczenia wszelkich Usług świadczonych na podstawie Umów, dla których prowadzone jest jedno Konto Abonenta.
P.S.
Ta 16-to dniowa zwłoka po zakończeniu okresu rozliczeniowego to nic innego jak termin płatności podany na fakturze: "Należność płatna do xx.xx.xxxx".
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Rafal1231,

zgodnie z tym co napisał sl@w_es.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
brodatyh
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 lip 2018, o 10:04

Nienależna faktura

Post autor: brodatyh »

Witam
Mam taki problem. Zdecydowałem się przenieść numer do PLUS-a, wg zapewnień na stronie internetowej, z informacji otrzymanych od konsultanta na chat-ie, do momentu przeniesienia numeru otrzymuję tymczasowy numer, za który nie płacę abonamentu. Obecna umowa kończy się z dniem 31.08.2018.
Cytat z rozmowy:
"Umowa z Plusem zaczyna się na numerze tymczasowym. Numer tymczasowy działa na tzw. taryfie tymczasowej, po zakończeniu umowy u obecnego operatora numer tymczasowy automatycznie zmienia się w obecny. Do tego czasu oba numery (tymczasowy oraz właściwy) są aktywne.

Do czasu przeniesienia numeru nie uiszcza się opłat abonamentowych w Plus."

No i tu zaczynają się problemy.
Już kilka dni później otrzymałem fakturę do zapłaty.
To w końcu jak to jest? Płaci się, czy się nie płaci?
Do tego dochodzi następny problem. Brak możliwości kontaktu z osobą która mogłaby wyjaśnić całą sprawę.
Konsultant na chat-ie nie ma możliwości sprawdzenia tego, dzwoniąc na infolinię nie ma możliwości kontaktu z konsultantem, pozostaje tylko zostawić numer kontaktowy na który i tak nikt nie oddzwania.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2018, o 12:43 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj brodatyh,

aby wyjaśnić opisaną przez Ciebie sytuację konieczny będzie wgląd do konta. Wyślij proszę numer telefonu wraz z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ