Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 maja 2018, o 08:46
Re: Usługa "Kto dzwonił"
tak juz ją raz dezaktywowałam i aktywowałam ponownie i nic nie pomogło
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Olcia.1,
to spróbuj teraz tak (reset funkcjonalności):
• Poczta głosowa – włączenie: *122*11#; wyłączenie: *122*00#.
• Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: wył. SMS o treści ZT na numer 8023; wł. ZN numer 8023.
• Usługa Kto dzwonił: dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023; aktywacja: SMS o treści T na nr 8023.
Wszystkie powyższe komendy są bezpłatne. Po realizacji tych czynności, proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działa nie usługi.
to spróbuj teraz tak (reset funkcjonalności):
• Poczta głosowa – włączenie: *122*11#; wyłączenie: *122*00#.
• Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: wył. SMS o treści ZT na numer 8023; wł. ZN numer 8023.
• Usługa Kto dzwonił: dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023; aktywacja: SMS o treści T na nr 8023.
Wszystkie powyższe komendy są bezpłatne. Po realizacji tych czynności, proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działa nie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Dziękuję za pomoc ☺ dwa pierwsze punkty i reset tel. Pomógł Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Olcia.1,
Cudownie to bardzo dobra, poniedziałkowa wiadomość .Olcia.1 pisze:Dziękuję za pomoc ☺ dwa pierwsze punkty i reset tel.
Ja również .Olcia.1 pisze:Pozdrawiam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 cze 2018, o 21:11
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witam
U mnie to samo. Przestały mnie sms informować a że mam często telefon poza zasięgiem lub zajęty naprawdę zrobił się problem
Co dziwne wysyłanie sms-ow na 8023 nic nie daje Na żaden nie dostaje odpowiedzi. Na pytanie czy mam włączoną pocztę to nie jestem pewny bo wpisanie *122*00# tez fiasko wyskakuje "problemy z połączeniem lub błędny kod MMI"
HELP ME
U mnie to samo. Przestały mnie sms informować a że mam często telefon poza zasięgiem lub zajęty naprawdę zrobił się problem
Co dziwne wysyłanie sms-ow na 8023 nic nie daje Na żaden nie dostaje odpowiedzi. Na pytanie czy mam włączoną pocztę to nie jestem pewny bo wpisanie *122*00# tez fiasko wyskakuje "problemy z połączeniem lub błędny kod MMI"
HELP ME
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witaj Pablo5_lca,
sprawa dotyczy numeru w usługach Plus na Kartę czy Plus Abonament?
sprawa dotyczy numeru w usługach Plus na Kartę czy Plus Abonament?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 cze 2018, o 21:11
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witam
Abonament
Abonament
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witaj Pablo5_lca,
jeśli połączenie jest przekierowywane na pocztę głosową, nie będą wysyłane wiadomości SMS w ramach usługi, „Kto dzwonił". Na numerze abonamentowym usługę wyłączysz za pomocą komendy SMS: DEAKT PS wysłanej pod bezpłatny numer 2601.Pablo5_lca pisze:Na pytanie czy mam włączoną pocztę to nie jestem pewny
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 cze 2018, o 21:11
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Nie pomogło Zadzwoniłem do obsługi klienta. Zrobiono zgłoszenie Zobaczymy
Dziękuje za pomoc
Dziękuje za pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Pablo5_lca,
Jeżeli posiadasz numer w usługach abonamentowych, to możesz w tym przypadku aktywować również usługę połączeń oczekujących. Informacje na ten temat w naszym FAQ.Pablo5_lca pisze:Przestały mnie sms informować a że mam często telefon poza zasięgiem lub zajęty
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?Pablo5_lca pisze:Zadzwoniłem do obsługi klienta. Zrobiono zgłoszenie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 cze 2018, o 21:11
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Dziekujemy za zgloszenie problemu dla ............. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001514160. Plus
Cos sie dzieje bo nagle doszly wszystkie smsy do 8023 i oczywiscie odpowiedzi. Raz wlaczone raz wylaczone
Inne ze na zajete wylaczone i tak i nie.........
Zadzwonilem gdy niemialem zasiegu z drugiego telefonu i spowrotem odzyskalem zasieg i nic nie dostalem powiadomienia
Cos sie dzieje bo nagle doszly wszystkie smsy do 8023 i oczywiscie odpowiedzi. Raz wlaczone raz wylaczone
Inne ze na zajete wylaczone i tak i nie.........
Zadzwonilem gdy niemialem zasiegu z drugiego telefonu i spowrotem odzyskalem zasieg i nic nie dostalem powiadomienia
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Pablo5_lca,
Usługa Notki SMS aktywna jest na tym numerze?
Po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) powiadomienia nadal nie docierają?Pablo5_lca pisze:Zadzwonilem gdy niemialem zasiegu z drugiego telefonu i spowrotem odzyskalem zasieg i nic nie dostalem powiadomienia
Usługa Notki SMS aktywna jest na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 cze 2018, o 21:11
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Po przelogowaniu nic nie dociera, Usługa notka chyba jest włączona. Wysłałem sms pod 2601 i dostałem info że od juta bedzie wyłączona. Mam nadzieje że dobrze zrobiłem
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Pablo5_lca,
Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.Pablo5_lca pisze:Po przelogowaniu nic nie dociera
Aby działała opcja Gdy Zajęty, usługa Notki SMS musi być wyłączona.Pablo5_lca pisze:Wysłałem sms pod 2601 i dostałem info że od juta bedzie wyłączona. Mam nadzieje że dobrze zrobiłem
Poprosiłam o przyspieszenie realizacji sprawy.Pablo5_lca pisze:C00000001514160
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 cze 2018, o 21:11
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Rewelacja
Edycja:
Super. Dziękuję. Będę informował na bieżąco
Edycja:
Super. Dziękuję. Będę informował na bieżąco
Ostatnio zmieniony 21 cze 2018, o 13:26 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.