Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 17:17
Re: Zakończenie umowy
Dziękuje za odpowiedz.
Czyli odwracając pytanie jeśli mam główną i dodatkowe numery, to należy z tych dodatkowych zrezygnować, same nie wygasną? Tylko jest różnica w terminach końca umów (2 tygodnie)- czy napisać z końcem głównej umowy czy tych dodatkowych?
Czyli odwracając pytanie jeśli mam główną i dodatkowe numery, to należy z tych dodatkowych zrezygnować, same nie wygasną? Tylko jest różnica w terminach końca umów (2 tygodnie)- czy napisać z końcem głównej umowy czy tych dodatkowych?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Mojee,
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
po upływie czasu oznaczonego, umowa automatycznie przedłuża się na czas nieoznaczony, o ile nie zostanie złożone oświadczenie na piśmie.Mojee pisze:to należy z tych dodatkowych zrezygnować, same nie wygasną?
Oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.Mojee pisze:Tylko jest różnica w terminach końca umów (2 tygodnie)- czy napisać z końcem głównej umowy czy tych dodatkowych?
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 cze 2018, o 21:52
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry. Mam pytanie . Ile przed końcem umowy mogę złożyć wypowiedzenie umowy o zakończeniu z końcem okresu podstawowego. Wypowiadałam w salonie Cyfrowy Polsat 6 miesięcy przed końcem umowy i nie było problemów. Natomiast jak chciałem wypowiedzieć usługi telekomunikacyjne to dostałem odpowiedź że tylko na 1miesac przed końcem umowy bo teraz jak wypowiem to zostanie naliczona kara bo to jest traktowane jak zerwanie umowy. Chociaz tłumaczyłem że z ostatnim okresem podstawowej umowy.
Pozdrawiam
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 20 cze 2018, o 10:06 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Przedłużenie umowy
Okres wypowiedzenia, to 30 dni i następuję z końcem pełnego okresu rozliczeniowego.
Re: Przedłużenie umowy
Bzdura. APS ma obowiązek przyjąć wypowiedzenie z określoną datą zakończenia świadczenia usług. A proceder, który opisujesz to norma w APS.Cieplasek1 pisze:Dzień dobry. Mam pytanie . Ile przed końcem umowy mogę złożyć wypowiedzenie umowy o zakończeniu z końcem okresu podstawowego. Wypowiadałam w salonie Cyfrowy Polsat 6 miesięcy przed końcem umowy i nie było problemów. Natomiast jak chciałem wypowiedzieć usługi telekomunikacyjne to dostałem odpowiedź że tylko na 1miesac przed końcem umowy bo teraz jak wypowiem to zostanie naliczona kara bo to jest traktowane jak zerwanie umowy. Chociaz tłumaczyłem że z ostatnim okresem podstawowej umowy.
Pozdrawiam
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Re: Zakończenie umowy
Witaj Cieplasek1 ,
zgodnie z tym, co pisała Basia_Plus:
zgodnie z tym, co pisała Basia_Plus:
Basia_Plus pisze:Oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 cze 2018, o 21:52
Re: Zakończenie umowy
Dziękuję bardzo za informację. Jestem bardzo zły bo wypowiedzenie z Cyfrowego Polsatu pan przyjął chodź zadzwonił się upewnić czy może, ale z Plusa kategorycznie powiedział że będzie kara. Nawet kierownik siedzący obok potwierdził tą wersję. Nie upierałem się bo nie sprawdziłem tego przed odwiedzeniem APS. Przy wypowiedzeniu z CP się upewniałem na forum wiec byłem tego pewien. Jutro idę z znowu do APS z pytaniem dlaczego wprowadzają mnie w błąd.
Dziękuje bardzo za szybką odpowiedz
Dziękuje bardzo za szybką odpowiedz
Re: Zakończenie umowy
Cieplasek1,
- a który to dokładnie APS? Możesz podać jego adres? Spróbuję z nimi to wyjaśnić :)
- a który to dokładnie APS? Możesz podać jego adres? Spróbuję z nimi to wyjaśnić :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 cze 2018, o 21:52
Re: Zakończenie umowy
APS w Wągrowcu ul. Jeżyka 2A. Można porozmawiać. Dziś nie dam rady alele jutro albo w sobotę będę z wypowiedzeniem .
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Cieplasek1,
sprawa w trakcie wyjaśniania.
sprawa w trakcie wyjaśniania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Niestety ale sytuacja opisywana w postach powyżej, spotkała mnie/nas dzisiaj w Centrum Handlowym ETC w Swarzędzu. Nie wiem czy punkt tam się mieszczący to tzw. APS, ale po ilości mieszczących się tam stanowisk tzw. obsługi klienta (3) to duży punkt. Żona chciała złożyć rezygnacje z usług po okresie oznaczonym i dowiedziała się że "się nie da", chyba że zamierza zapłacić karę za wcześniejsze ZERWANIE umowy. Próbowałem grzecznie wytłumaczyć pani nas "obsługującej", że umowę mogę wypowiedzieć/zrezygnować ze świadczenia usług, w dowolnym momencie trwania umowy wyraźnie zaznaczając "że z końcem okresu oznaczonego"Ewa_Plus pisze:Cieplasek1,
- a który to dokładnie APS? Możesz podać jego adres? Spróbuję z nimi to wyjaśnić :)
Pani lekko poirytowana, obstawała przy swoim a ja nie potrafiłem podać nr. "rozporządzenia" które to reguluje na naszą korzyść (to sarkazm i ironia). W takiej sytuacji nawet powoływanie się na wpisy z http://plusforum.pl , nie miało większego sensu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Andrzej62,
podaj nam adres punktu, w którym byłeś postaramy się wyjaśnić tę sytuację.
podaj nam adres punktu, w którym byłeś postaramy się wyjaśnić tę sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Wydawało mi się, że podałem adres:
A to miejsce docelowe http://www.etcswarzedz.pl/sklepy/plus-i-cyfrowy-polsat/
Naprzeciwko jest tzw. APS "fioletowych" a za winklem tzw. APS "różowych"
Istny "trójkąt bermudzki" więc łatwo się zgubić.
Tutaj oficjalna strona http://www.etcswarzedz.pl/ z pełnym adresem [to nie jest reklama]Andrzej62 pisze:/.../w Centrum Handlowym ETC w Swarzędzu/../
A to miejsce docelowe http://www.etcswarzedz.pl/sklepy/plus-i-cyfrowy-polsat/
Naprzeciwko jest tzw. APS "fioletowych" a za winklem tzw. APS "różowych"
Istny "trójkąt bermudzki" więc łatwo się zgubić.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Andrzej62,
dziękuję za dane punktu, chodziło mi o dokładny adres (ulica). Sprawa w trakcie wyjaśniania.
dziękuję za dane punktu, chodziło mi o dokładny adres (ulica). Sprawa w trakcie wyjaśniania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
WitamBasia_Plus pisze:Andrzej62,/.../ Sprawa w trakcie wyjaśniania.
I na jakim etapie jest wyjaśnianie, bo nie uśmiecha mi się ponowna jazda do tego "punktu" [mam najbliżej] i na powtórke z rozrywki?