Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 28
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 lut 2018, o 13:02
Re: Plush Abonament
Ok dzwonię na infolinię zobaczymy co powiedzą
Re: Plush Abonament
Kolsuntant na infolini stwierdził że mają jakiś problem i są w trakcie rozwiązywania owego problemu i że naliczone koszty zostaną anulowane i nie pojawią się na fakturze.
Tak przy okazji zapytam posiadam 10gb do wykorzystania na YouTube jak sprawdzić pozostałą ilość GB do wykorzystania bo w moich pakietach widzę tylko podstawowe 10gb
Tak przy okazji zapytam posiadam 10gb do wykorzystania na YouTube jak sprawdzić pozostałą ilość GB do wykorzystania bo w moich pakietach widzę tylko podstawowe 10gb
Re: Plush Abonament
Jak zauważyłem po obejrzeniu kolejnego filmiku na YT doleciała znowu złotówka do przekroczonego limitu i dodatkowo 2 grosze do kosztów za smsy
Re: Plush Abonament
Pewnie to transmisja danych jest błędnie rozliczana, nie tylko YouTube, całość.
U mnie już 3,86zł netto a YouTube nie włączyłem.
U mnie już 3,86zł netto a YouTube nie włączyłem.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 cze 2018, o 12:56
Re: Plush Abonament
Mam dokładnie to samo na jednym z dwóch abonamentów PLUSH ABO L. Wg Plus Online opłaty naliczane są za roaming (nie byłem i nie jestem za granicą) i rosną z każdą odebraną rozmową. Nie korzystałem w tym czasie z YouTube'a. Jednocześnie wg aplikacji Plus rozmowy i wiadomości przestały być nielimitowane. Infolinia (dziś około 9.00) nie potrafiła nic więcej powiedzieć - poinformowano mnie jedynie o możliwości reklamacji najbliższej faktury (okres rozliczeniowy do 17 każdego miesiąca).
Re: Plush Abonament
Ostatnio zmieniony 3 lip 2018, o 06:16 przez diamondvp, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 cze 2018, o 12:56
Re: Plush Abonament
Od dziś czyli 29.06.2018r. w ofertach na kartę Plus będzie pobierał dopłaty w roamingu w Unii Europejskiej https://businessinsider.com.pl/twoje-pi ... ue/lpknf4d Przypadek? Dostaliśmy rykoszetem? Czemu tylko naliczają je od połączeń w kraju?
P.S. Wyłączyłem roaming przez panel Plus Online. Ciekawe czy to pomoże?
P.S. Wyłączyłem roaming przez panel Plus Online. Ciekawe czy to pomoże?
Re: Plush Abonament
Nie pomoże ja też wyłączyłem i nigdzie nie dzwoniłem nie wysyłałem SMS ani MMS jedynie korzystałem z internetu a dodatkowe opłaty są nadal naliczane. No ale trzeba ufać plusów że wszystko naprawi w końcu to najlepsza sieć :)
Ostatnio zmieniony 29 cze 2018, o 17:53 przez diamondvp, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
patryk7588, diamondvp, _TommyLee_,
problem jest nam znany, już nad tym pracujemy. Bardzo przepraszamy za napotkane niedogodności.
problem jest nam znany, już nad tym pracujemy. Bardzo przepraszamy za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
Re: Plush Abonament
Napisałem o przekroczeniu limitu z tytułu roamingu w wątku pt. Plus online / Mobilne Plus online, ale rozumiem że nie ma co reklamować, tylko czekać. Widocznie Plush Abo też jest na karcianej platformie bilingowej i stąd podobne problemy jak z brakiem rabatów za duet.
EDYCJA:
Czy coś się wysypało z systemem bilingowym Plush Abo lub z informacjami na Plus Online? Na trzech numerach mam przekroczenie limitu z tytułu roamingu, a co ciekawe wszystkie trzy numery są w Warszawie i nikt nawet nie zbliżał się do granic Polski, a w wykazie bieżącego zużycia wszystkie połączenia od początku okresu rozliczeniowego opiewają na 0zł i nie ma żadnego w roamingu.
EDYCJA:
Czy coś się wysypało z systemem bilingowym Plush Abo lub z informacjami na Plus Online? Na trzech numerach mam przekroczenie limitu z tytułu roamingu, a co ciekawe wszystkie trzy numery są w Warszawie i nikt nawet nie zbliżał się do granic Polski, a w wykazie bieżącego zużycia wszystkie połączenia od początku okresu rozliczeniowego opiewają na 0zł i nie ma żadnego w roamingu.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2018, o 16:55 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Tomasz_z_Wawy,
tak jak pisałam wyżej - sprawa jest w trakcie pilnej weryfikacji.
tak jak pisałam wyżej - sprawa jest w trakcie pilnej weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plush Abonament
PLUS ABONAMENT
Witam, ku mojemu zdziwieniu na dwóch numerach abonamentowych wychodzi przekroczenie połączeń głosowych w szczegółach roamingowych - że niby były połączenia. W wykazie połączeń brak takich rozmów. Dodam że moje dwa numery znajdują się ciągle w jednej miejscowości i tu moje pytanie czy to błąd systemu Państwa czy trzeba zgłaszać to jako reklamacja.
Witam, ku mojemu zdziwieniu na dwóch numerach abonamentowych wychodzi przekroczenie połączeń głosowych w szczegółach roamingowych - że niby były połączenia. W wykazie połączeń brak takich rozmów. Dodam że moje dwa numery znajdują się ciągle w jednej miejscowości i tu moje pytanie czy to błąd systemu Państwa czy trzeba zgłaszać to jako reklamacja.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj largo,
Marta_Plus pisze: problem jest nam znany, już nad tym pracujemy. Bardzo przepraszamy za napotkane niedogodności.
Na tę chwilę proszę o niedokonywanie żadnych dodatkowych czynności. Sprawa w toku.largo pisze:i tu moje pytanie czy to błąd systemu Państwa czy trzeba zgłaszać to jako reklamacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plush Abonament
Moja rada :
Może obsługę infolinii BOK poinformujcie o problemach/awariach i ogarnijcie ich. Ich wiedza jest na poziomie "gościa" z ulicy i jedno i to samo klepie jak maszyna. A o "problemach" powinni wiedzieć w pierwszej kolejności.
co do problemu :
Info na plus online wróciło do normy.
Może obsługę infolinii BOK poinformujcie o problemach/awariach i ogarnijcie ich. Ich wiedza jest na poziomie "gościa" z ulicy i jedno i to samo klepie jak maszyna. A o "problemach" powinni wiedzieć w pierwszej kolejności.
co do problemu :
Info na plus online wróciło do normy.
Re: Plush Abonament
U mnie też już wszystko ok.