Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 99
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:41
Re: Przedłużenie umowy
A nie powinno działać w obie strony, byłoby uczciwie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
1pietrek1,
dziękuję za sugestię.
dziękuję za sugestię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 9 lip 2018, o 11:30
Re: Przedłużenie umowy
szybkie pytanie - 2 lata temu przedłużałem umowę jako osoba fizyczna, w trakcie jej trwania fakturowanie zostało przeniesione na firmę. czy w obecnej formie mam dostęp tylko do taryf biznes (jak powiedziano mi na infolinii), czy również indywidualnych?
przy okazji wysyłam prośbę o kontakt - warunki, które by mnie interesowały zawrę w mailu.
przy okazji wysyłam prośbę o kontakt - warunki, które by mnie interesowały zawrę w mailu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
maciek1407,
powinna być dostępna oferta z taryfami dla Klientów indywidualnych jak i biznesowych.
powinna być dostępna oferta z taryfami dla Klientów indywidualnych jak i biznesowych.
Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.maciek1407 pisze:wysyłam prośbę o kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Jutro wysyłam [w imieniu żony] wypowiedzenie. Proszę o kontakt [ostatniej szansy] przedstawiciela DUK i obym trafił na kreatywnego bo mówiąc szczerze, jeśli to ma być tak jak poprzednim razem, "oferta ze strony firmowej" to potrafie przeczytać to sam i gdybym był [tą ofertą] zainteresowany to bym z niej skorzystał.
Są tylko dwie mozliwości negocjacji:
- oferta bez telefonu
- oferta z telefonem
Trzecia możliwość, to podtrzymanie woli rezygnacji, co też bierzemy pod uwagę, tym bardziej że numer którego dotyczy sprawa, jest wolny od jakichkolwiek zobowiązań typu: smartdom, raty itd.
Mail poszedł na specjalista_plus@plus.pl
Są tylko dwie mozliwości negocjacji:
- oferta bez telefonu
- oferta z telefonem
Trzecia możliwość, to podtrzymanie woli rezygnacji, co też bierzemy pod uwagę, tym bardziej że numer którego dotyczy sprawa, jest wolny od jakichkolwiek zobowiązań typu: smartdom, raty itd.
Mail poszedł na specjalista_plus@plus.pl
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Andrzej62,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus pisze:stokland,
bardzo dziękuję za numer zgłoszenia. Już przekazałam dalej sprawę do przyśpieszenia.
Do chwili obecnej brak odzewu ...chyba jednak Państwa pracownicy nie mają chęci szybkiego rozwiązania całej tej sytuacji.Szkoda.
EDIT: Umowa anulowana, w chwili obecnej oczekuje na rozpatrzenie reklamacji odnośnie niesłusznie naliczonych kosztów połączeń zagranicznych.
Swoją drogą pracownik BOK ustalając warunki przedłużenia kilkukrotnie na moje prośby potwierdzał "pakiet" 120 minut na połączenia zagraniczne - jak się później okazało (co wynika z naliczonych kosztów po obowiązywaniu już nowych warunków) nic takiego nie miałem w swoim "pakiecie", który mial obowiązywać.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2018, o 10:00 przez stokland, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Przedłużenie umowy
1pietrek1 pisze:Jakoś niektórzy płacą od razu niższy abonament. Teraz nie będę składał reklamacji bo odstąpiłem od aneksu i nie wiem czy nie zmienię operatora.
Ps. Ta sama zasada obowiązuje przy podwyższeniu abonamentu?
Jestem ciekaw ile czasu będziesz oczekiwał na anulowanie nowo wygenerowanej umowy (rozumiem, że dokumenty miały dotrzeć poprzez kuriera?) ja czekam już ponad miesiąc...nigdy więcej się nie zdecyduje na ustalanie czegokolwiek poprzez infolinie BOK, chyba ze to ja mialem takie szczęście ze PLUS wybrał współpracę z TNT gdzie opinie o nich są jednoznaczne i mówią wszystko
Re: Przedłużenie umowy
Na dokumenty czekałem tydzień. Nie zgadzało się wysłałem odstąpienie przez email i po kilku dniach zadzwoniłem się dowiedzieć, miałem już poprzednie warunki.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3130
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
stokland,
Już poprosiłam o szybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.stokland pisze:EDIT: Umowa anulowana, w chwili obecnej oczekuje na rozpatrzenie reklamacji odnośnie niesłusznie naliczonych kosztów połączeń zagranicznych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Oczywiście nikt nie zadzwonił, ale przynajmniej ja dotrzymałem słowa.Andrzej62 pisze:Jutro wysyłam [w imieniu żony] wypowiedzenie. Proszę o kontakt [ostatniej szansy] przedstawiciela DUK.../
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Andrzej62,
wysłałam w Twojej sprawie interwencję do konsultanta DUK.Andrzej62 pisze:Oczywiście nikt nie zadzwonił,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, zmieniłam taryfę na plus.40. z telefonu korzysta moja mama. Nalicza jakies opłaty i nie wiem za co? miało być wszystko bez limitu, rozmowy, sms, stacjonarne. Jest możliwośc sprawdzenia tego?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj fox0410,
informacje za jakie usługi zostały naliczone opłaty można uzyskać w Plus online: https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action jeżeli posiadasz aktywną usługę Wykaz bieżącego użycia: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... 0abonament.fox0410 pisze:Nalicza jakies opłaty i nie wiem za co? miało być wszystko bez limitu, rozmowy, sms, stacjonarne. Jest możliwośc sprawdzenia tego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
wiem. jest że polaczenia krajowe. ale miało bys wszystko nielimitowane...