Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj krzychor,
numer zostanie przeniesiony do oferty Plus na Kartę i taryfy Plus Elastyczna na Kartę.
Zanim nastąpi dezaktywacja numeru możesz wysłać bezpłatną wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać jego zasilenia.
numer zostanie przeniesiony do oferty Plus na Kartę i taryfy Plus Elastyczna na Kartę.
Zanim nastąpi dezaktywacja numeru możesz wysłać bezpłatną wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać jego zasilenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
14.08 byłem wypowiedzieć dwa numery w Plus Abo
3x tłumaczyłem, że jeden numer chcę wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a drugi z końcem okresu promocyjnego. Oba numery oczywiście z przeniesieniem na kartę. Było tam 3 panów i każdy potwierdził, że tak się stanie, ale pomijając fakt, że na potwierdzenie wypowiedzenia kazano mi czekać ok 20 min, to na otrzymanych wnioskach dot. wypowiedzenia umów mam datę rozwiązania umowy z dn. 20.09.2018 r. i o ile to się zgadza w pierwszym przypadku, to w drugim jest to 6 dni przed końcem kontraktu!
Czy pracownicy salonu wprowadzili mnie w błąd? czy te 3 osoby nie wiedzą jak prawidłowo w systemie zaznaczyć, że umowa ma się kończyć z końcem okresu promocyjnego?
Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
3x tłumaczyłem, że jeden numer chcę wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a drugi z końcem okresu promocyjnego. Oba numery oczywiście z przeniesieniem na kartę. Było tam 3 panów i każdy potwierdził, że tak się stanie, ale pomijając fakt, że na potwierdzenie wypowiedzenia kazano mi czekać ok 20 min, to na otrzymanych wnioskach dot. wypowiedzenia umów mam datę rozwiązania umowy z dn. 20.09.2018 r. i o ile to się zgadza w pierwszym przypadku, to w drugim jest to 6 dni przed końcem kontraktu!
Czy pracownicy salonu wprowadzili mnie w błąd? czy te 3 osoby nie wiedzą jak prawidłowo w systemie zaznaczyć, że umowa ma się kończyć z końcem okresu promocyjnego?
Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
dark3lf78,
aby zweryfikować wskazaną kwestię, wyślij proszę zgłoszenie w opisanej sprawie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć rozwiązanie
aby zweryfikować wskazaną kwestię, wyślij proszę zgłoszenie w opisanej sprawie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć rozwiązanie
Po złożonej rezygnacji, powinieneś otrzymać pismo z taką informacją. Pamiętaj potem o działaniach, o których pisałam tutaj: viewtopic.php?f=98&t=21913&start=90#p237802.dark3lf78 pisze:Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Marta_Plus,
czy otrzymałaś ode mnie PW? bo niestety na swoim profilu nie widzę
czy otrzymałaś ode mnie PW? bo niestety na swoim profilu nie widzę
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
dark3lf78,
nie otrzymałam wiadomości. Jeśli wysłałeś swoje zapytanie przez wskazany wcześniej formularz, podaj mi proszę numer referencyjny zgłoszenia, abym mogła przyśpieszyć sprawę.
nie otrzymałam wiadomości. Jeśli wysłałeś swoje zapytanie przez wskazany wcześniej formularz, podaj mi proszę numer referencyjny zgłoszenia, abym mogła przyśpieszyć sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Marta_Plus,
dziwne po napisaniu wiadomości pokazuje, że masz zablokowane PW i nie zostało wysłane. :/
dziwne po napisaniu wiadomości pokazuje, że masz zablokowane PW i nie zostało wysłane. :/
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
dark3lf78,
zgadza się, ale możesz mi ten numer podesłać tutaj, na forum.
Obecna forma kontaktu z nami to adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie maila należy zamieszczać dopisek FORUM i swój nick.
zgadza się, ale możesz mi ten numer podesłać tutaj, na forum.
Obecna forma kontaktu z nami to adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie maila należy zamieszczać dopisek FORUM i swój nick.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Marta_Plus,
sprawę zarejestrowano pod nr #221414
sprawę zarejestrowano pod nr #221414
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
dark3lf78,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.dark3lf78 pisze:sprawę zarejestrowano pod nr #221414
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Marta_Plus i Basia_Plus,
w dniu wczorajszym otrzymałem odpowiedź na moje zgłoszenie
dziękuję za pomoc
w dniu wczorajszym otrzymałem odpowiedź na moje zgłoszenie
dziękuję za pomoc
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witam wszystkich,
interesuje mnie przeniesienie numeru który mam obecnie na firmę (działalność gospodarcza) na osobę prywatną (syna) który jest obecnie faktycznym użytkownikiem numeru. Obecny abonament kończy się w październiku. Pytając dwa razy w punkcie dostałem dwie różne odpowiedzi. Osoba nr 1 powiedziała że nie ma problemu, robimy cesję, syn przedstawia zaświadczeni o zatrudnieniu i abonament jest przeniesiony na niego. Osoba nr 2 dziś powiedziała że nie da się teraz przenieść numeru, muszę czekać do końca abonamentu, wypowiedzieć przedłużenie umowy a jednocześnie złożyć jakiś wniosek o przejęcie tego numeru w ramach prepaid...
Która wersja jest w końcu poprawna?
interesuje mnie przeniesienie numeru który mam obecnie na firmę (działalność gospodarcza) na osobę prywatną (syna) który jest obecnie faktycznym użytkownikiem numeru. Obecny abonament kończy się w październiku. Pytając dwa razy w punkcie dostałem dwie różne odpowiedzi. Osoba nr 1 powiedziała że nie ma problemu, robimy cesję, syn przedstawia zaświadczeni o zatrudnieniu i abonament jest przeniesiony na niego. Osoba nr 2 dziś powiedziała że nie da się teraz przenieść numeru, muszę czekać do końca abonamentu, wypowiedzieć przedłużenie umowy a jednocześnie złożyć jakiś wniosek o przejęcie tego numeru w ramach prepaid...
Która wersja jest w końcu poprawna?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
dark3lf78,
cieszymy się, że mogłyśmy pomóc.
Witaj moreno,
oba sposoby są możliwe. W pierwszym przypadku od razu można dokonać płatnej cesji, w drugim - po dezaktywacji numeru - konwersji wraz ze zmianą danych właściciela numeru, co nie wiąże się z opłatą.
cieszymy się, że mogłyśmy pomóc.
Witaj moreno,
oba sposoby są możliwe. W pierwszym przypadku od razu można dokonać płatnej cesji, w drugim - po dezaktywacji numeru - konwersji wraz ze zmianą danych właściciela numeru, co nie wiąże się z opłatą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witam,
Dzisiaj w salonie Plusa (CH Serenada, Kraków) chciałem złożyć rezygnację z umowy abonamentu z zachowaniem okresu trwania tej umowy (po jej zakończeniu przejść do Plus prepaid). Umowy kończy się 22.04.2019. Niestety zostałem odprawiony z powodu "system nie pozwala na ustawienie daty końcowej później niż w marcu, proszę przyjść jeszcze raz pod koniec lutego".
W związku z tym proszę o informację jak to się ma do wcześniejszych postów w których piszą Państwo, że rezygnację można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy?
Proszę również o informację czy rezygnację z umowy można zgłosić mailowo i jeśli tak to co musi być zwarte w takim oświadczeniu i gdzie należy go przesłać.
Pozdrawiam,
Jarek
Dzisiaj w salonie Plusa (CH Serenada, Kraków) chciałem złożyć rezygnację z umowy abonamentu z zachowaniem okresu trwania tej umowy (po jej zakończeniu przejść do Plus prepaid). Umowy kończy się 22.04.2019. Niestety zostałem odprawiony z powodu "system nie pozwala na ustawienie daty końcowej później niż w marcu, proszę przyjść jeszcze raz pod koniec lutego".
W związku z tym proszę o informację jak to się ma do wcześniejszych postów w których piszą Państwo, że rezygnację można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy?
Proszę również o informację czy rezygnację z umowy można zgłosić mailowo i jeśli tak to co musi być zwarte w takim oświadczeniu i gdzie należy go przesłać.
Pozdrawiam,
Jarek
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj Jarekk,
jak pisaliśmy wcześniej, pisemne oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania kontraktu (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy). Przekazałam już interwencję do danego punktu.
Wniosek powinien zawierać:
- numer telefonu, którego dotyczy rezygnacja lub numer karty SIM,
- dane osobowe właściciela numeru (imię i nazwisko, adres zamieszkania lub PESEL) lub dane firmy (nazwa firmy, adres siedziby oraz numer NIP lub REGON)
bądź
- numer telefonu lub konta Klienta, którego dotyczy sprawa,
- aktywny Plus Kod.
Za dzień złożenia wypowiedzenia przyjmuje się dzień przesłania wiadomości e-mail.
jak pisaliśmy wcześniej, pisemne oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania kontraktu (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy). Przekazałam już interwencję do danego punktu.
Tak, wysyłając taką dyspozycję na adres: bok@plus.pl. E-mail musi być przesłany z adresu uwierzytelnionego (wpisanego na koncie).Jarekk pisze:Proszę również o informację czy rezygnację z umowy można zgłosić mailowo i jeśli tak to co musi być zwarte w takim oświadczeniu i gdzie należy go przesłać.
Wniosek powinien zawierać:
- numer telefonu, którego dotyczy rezygnacja lub numer karty SIM,
- dane osobowe właściciela numeru (imię i nazwisko, adres zamieszkania lub PESEL) lub dane firmy (nazwa firmy, adres siedziby oraz numer NIP lub REGON)
bądź
- numer telefonu lub konta Klienta, którego dotyczy sprawa,
- aktywny Plus Kod.
Za dzień złożenia wypowiedzenia przyjmuje się dzień przesłania wiadomości e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Ok, dziękuję za wyczerpującą informację.