aktualnie platforma ma możliwość przechowania wiadomości MMS maksymalnie 7 dni. Jednakże okres, w którym jest możliwość podejrzenia jej na stronie, zależy od ustawień urządzenia nadawcy MMS-a. Tym samym wiadomość będzie można obejrzeć w terminie od kilku godzin do kilku dni (maksymalnie tygodnia), od momentu nadania, w zależności od opcji ustawionych w telefonie po stronie osoby wysyłającej.
mmm123 pisze:że wiadomość jest ważna jeszcze 4 dni.
Rozumiem, że taki czas był wyświetlony po zalogowaniu przy pozycji wygasa?
Czy dziś przy próbie logowania sytuacja się powtarza?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam, ja rownież mam ten sam problem- nie mogę odczytać Mms, który został wysłany dwa dni temu, brak w haśle o, 0 lub i oraz l. Problem pojawił się drugi raz w ciągu dwóch tygodni od tego samego nadawcy.
jeżeli hasło i numer są wpisywane prawidłowo, to zapewne upłynął okres ważności wiadomości ustawiony po stronie nadawcy. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Basia_Plus pisze:
aktualnie platforma ma możliwość przechowania wiadomości MMS maksymalnie 7 dni. Jednakże okres, w którym jest możliwość podejrzenia jej na stronie, zależy od ustawień urządzenia nadawcy MMS-a. Tym samym wiadomość będzie można obejrzeć w terminie od kilku godzin do kilku dni (maksymalnie tygodnia), od momentu nadania, w zależności od opcji ustawionych w telefonie po stronie osoby wysyłającej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przepraszam za moją dociekliwość, ale wychodzi na to, że nadawca wiadomości ma ustawiony czas ważności wiadomości MMS mniej niż 4 godziny i nie będzie możliwe odczytanie wiadomości? To przez to ustawienie mam problem z tym nadawcą, od innych osób MMS dochodzą normalnie, mam cały czas włączona transmisję danych.
Dziwi mnie to ponieważ ja nie mam takich ustawień w telefonie.
Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi na moje posty.
tak, teraz w przypadku platformy foto.plus.pl istotny jest czas ważności wiadomości ustawiony po stronie nadawcy. W przypadku mojego telefonu wygląda to tak:
Ustawienia mogą się różnić w zależności od modelu, wersji oprogramowania etc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam
Mam ten sam problem co wszyscy, uwzględniłam wcześniejsze odpowiedzi, we wpisywanym haśle na pewno nie ma błedu, a mimo to nadal nie działa i pokazuje niepoprawny numer lub hasło. Co mam zrobić żeby zobaczyć tego MMS? Proszę o pomoc ;)
w sytuacji gdy hasło i numer są wpisywane prawidłowo, a strona uniemożliwia logowanie na te dane, to zapewne upłynął okres ważności wiadomości, ustawiony po stronie nadawcy. Więcej informacji na ten temat tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mam problem z foto plusem. Od pewnego czasu nie jestem w stanie odebrać wiadomości MMS przez stronę fotoplusa. Podaję właściwy numer telefonu, hasło wpisuje na każdy możliwy sposób, żeby mieć pewność, że nie używam np capslocka albo, że kopiując coś poszło nie tak, loguję się z różnych sprzętów, jednak ciągle dostaję informację, że podany numer jest nieprawidłowy ewentualnie hasło, ostatnio nawet pojawił się komunikat, że wiadomość wygasła, pomimo że minęła dopiero godzina od przyjścia powiadomienia o MMSie. Dzwoniłam na infolinię, pani z call center usiłowała pomóc, zgłosiła mój problem, otrzymałam smsa, że dział techniczny zajmuje się problemem - minęło 5 dni - problem jak był, tak jest. A w międzyczasie przyszedł kolejny MMS i również nie mogę go otworzyć poprzez Waszą stronę. Problem nigdy wcześniej nie występował. Posiadam iphone'a, od początku nie jestem w stanie odbierać MMSów zwyczajnie na telefonie. Zmieniałam ustawienia (wiem, że wpisywałam poprawnie, bo pomagał mi człowiek z Waszego call center), problem nie znika. Znalazłam informacje na forach, że obecnie nowe oprogramowanie iphone'a ma problemy z MMSami, więc nie liczę nawet, że jak normalny użytkownik telefonu, będę mogła je odbierać. Tylko co ma problem oprogramowania do błędów na Waszej stronie? Proszę o pomoc i zlikwidowanie problemu.
Witam, mam ten sam problem.
MMS wysłany wczoraj o 14, mój numer wpisywany na różne sposoby. Hasło trywialne także nie ma szans na pomyłkę, mimo to przesłałem wiadomość na komputer i przekopiowałem je do przeglądarki na wszelki wypadek.
"Nieprawidłowy numer, hasło lub wiadomość wygasła."
Testowane na różnych urządzeniach i przeglądarkach
Joanna_Plus pisze:
w sytuacji gdy hasło i numer są wpisywane prawidłowo, a strona uniemożliwia logowanie na te dane, to zapewne upłynął okres ważności wiadomości, ustawiony po stronie nadawcy. Więcej informacji na ten temat tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ