Zmieniający się stan pakietu/konta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Jessica95,
rozłącz proszę transmisję danych i po kilku minutach dokonaj sprawdzenia salda konta.
Jaką taryfę posiadasz aktualnie na tym numerze? Podaj proszę co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu tych kodów: *147#, *136# i *121#.
rozłącz proszę transmisję danych i po kilku minutach dokonaj sprawdzenia salda konta.
Jaką taryfę posiadasz aktualnie na tym numerze? Podaj proszę co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu tych kodów: *147#, *136# i *121#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nieprawidłowy okres ważności konta oraz wahania stanu konta.
Witam,
przyszedł dzisiaj sms o jutrzejszej utracie możliwości wykonywania połączeń, jednak wg historii doładowań okres ważności konta powinien być co najmniej do września.
Druga sprawa, to ciągłe wahania stanu konta, raz pokazuje wartości dużo niższe, raz prawidłowe. W momencie pokazania niższej wartości nie mogę np wykupić pakietu, bo niby nie ma środków, a powinny być.
Proszę o rozwiązanie tych dwóch problemów.
Pozdrawiam.
Taryfa Ja+ na kartę
nr 6xx xxx xxx
przyszedł dzisiaj sms o jutrzejszej utracie możliwości wykonywania połączeń, jednak wg historii doładowań okres ważności konta powinien być co najmniej do września.
Druga sprawa, to ciągłe wahania stanu konta, raz pokazuje wartości dużo niższe, raz prawidłowe. W momencie pokazania niższej wartości nie mogę np wykupić pakietu, bo niby nie ma środków, a powinny być.
Proszę o rozwiązanie tych dwóch problemów.
Pozdrawiam.
Taryfa Ja+ na kartę
nr 6xx xxx xxx
Ostatnio zmieniony 16 lip 2018, o 11:15 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku / ukryłam nr telefonu
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku / ukryłam nr telefonu
Re: Nieprawidłowy okres ważności konta oraz wahania stanu ko
Sprawdzenie ważności konta poprzez historię doładowań to moim zdaniem mało wiarygodny sposób.
W ofercie Plusa na kartę ważność konta po doładowaniu nie sumuje się, a liczona jest od daty doładowania przy czym jeśli ważność konta przed doładowaniem jest dłuższa niż ta wynikająca z tego doładowania to data ważności konta nie zmieni się.
Ważność konta sprawdzisz kodem: *125#, *100#.
Przed sprawdzeniem ważności konta wyłącz transmisję danych, zrestartuj telefon i dokonaj sprawdzenia.
Ponadto weryfikacji ważności konta możesz dokonać na stronie Plus online oraz w aplikacji mobilnej. Do zalogowania się potrzebny jest kod PUK, a dokładniej jego 4 ostatnie cyfry.
W ofercie Plusa na kartę ważność konta po doładowaniu nie sumuje się, a liczona jest od daty doładowania przy czym jeśli ważność konta przed doładowaniem jest dłuższa niż ta wynikająca z tego doładowania to data ważności konta nie zmieni się.
Ważność konta sprawdzisz kodem: *125#, *100#.
Przed sprawdzeniem ważności konta wyłącz transmisję danych, zrestartuj telefon i dokonaj sprawdzenia.
Ponadto weryfikacji ważności konta możesz dokonać na stronie Plus online oraz w aplikacji mobilnej. Do zalogowania się potrzebny jest kod PUK, a dokładniej jego 4 ostatnie cyfry.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Nieprawidłowy okres ważności konta oraz wahania stanu ko
Dziękuję za wyjaśnienie odnośnie daty ważności konta. Jeżeli okres ważności nie sumuje się, to oznacza, że data się zgadza.
Co ze wahaniami stanu konta? Np teraz niby pokazuje 0.00 , a powinno byc ponad 20zl. Nie mogę wykonywać połączeń. Wcześniej pokazywało inną kwotę wcześniej jeszcze inna, na zmiane faktyczny stan ze stanem mniejszym.
Co ze wahaniami stanu konta? Np teraz niby pokazuje 0.00 , a powinno byc ponad 20zl. Nie mogę wykonywać połączeń. Wcześniej pokazywało inną kwotę wcześniej jeszcze inna, na zmiane faktyczny stan ze stanem mniejszym.
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Witaj JadSie,
- spróbuj sprawdzać stan konta po rozłączeniu transmisji danych w telefonie.
- spróbuj sprawdzać stan konta po rozłączeniu transmisji danych w telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Niestety niezależnie od włączonej lub wyłączonej transmisji danych stan konta wciąż ulega wahaniu. Rano na koncie 50zł, jedno połączenie na kwotę 90gr, konto w tej chwili pokazuje ok 20zł.
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
JadSie,
- czy cały czas masz wyłączoną transmisję danych? I mimo to stan konta zamiast o 90 gr zmniejszył się o 30 zł?
- czy cały czas masz wyłączoną transmisję danych? I mimo to stan konta zamiast o 90 gr zmniejszył się o 30 zł?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Tak - Wahania stanu konta pojawiają się również przy wyłączonej transmisji danych.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
JadSie,
skontaktuj się zatem z naszym BOK poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Konsultant mający wgląd do Twojego konta, zweryfikuje sytuację. Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
skontaktuj się zatem z naszym BOK poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Konsultant mający wgląd do Twojego konta, zweryfikuje sytuację. Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Oto nr zgłoszenia #177977
Dziękuję
Dziękuję
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
JadSie,
- dziękuję za nr zgłoszenia. Wysłałam już interwencję w sprawie szybszej weryfikacji Twojej sprawy.
- dziękuję za nr zgłoszenia. Wysłałam już interwencję w sprawie szybszej weryfikacji Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Również mam problem ze stanem konta. W ciągu kilku dni straciłem ponad 100 zł, mimo że miałem włączony pakiet internetowy. Jestem w sieci Plus od prawie 9 lat i nigdy nie przydarzyła mi się taka sytuacja. Problemy zaczęły się dopiero w tym roku. Nie korzystam z GPRSa, tylko z LTE. Chociaż nawet gdy korzystałem z GPRSa to nigdy nie miałem problemu, żeby sprawdzić stan konta. Dla mnie jest to śmieszne, żeby jeden z największych operatorów w Polsce nie mógł naprawić tego problemu przez tyle lat, bo z tego co widzę pierwszy wątek został napisany 5 lat temu. Miałem po nowym roku doładować konto za 100 zł, ale teraz szczerze mówiąc się boję, bo nie wiem czy tego samego dnia nie stracę wszystkich środków.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
jasiu568,
proszę o pisanie w jednym wątku.
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ko%C5%9Bci
proszę o pisanie w jednym wątku.
Nie rozumiem, co masz na myśli?jasiu568 pisze:Nie korzystam z GPRSa, tylko z LTE.
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ko%C5%9Bci
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ