SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
keisyzrk,
przedłużając umowy na obie usługi, migrujesz do nowej odsłony programu SmartDOM4.5, co wiąże się z zamianą rabatu 50% na 10 zł. Jeśli sobie życzysz, mogę zlecić kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia nowych warunków umowy. W tym celu prześlij proszę numery telefonów, których dotyczy sprawa na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
przedłużając umowy na obie usługi, migrujesz do nowej odsłony programu SmartDOM4.5, co wiąże się z zamianą rabatu 50% na 10 zł. Jeśli sobie życzysz, mogę zlecić kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia nowych warunków umowy. W tym celu prześlij proszę numery telefonów, których dotyczy sprawa na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
A jeżeli obecne umowy zostaną na czas nieokreślony i dokupię kolejny abonament to w jakiej musi być kwocie, żeby był rabataowany 10 zł?
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 mar 2019, o 09:35
Brak rabatu na abonament po przedłużeniu umowy
Poniżej przedstawiam treść swojego zgłoszenia jakie wysłałem na adres bok@plus.pl
Dnia 28.02.2019 r. o godz. 12.06 zadzwonił do mnie z nr 800 060 XXX pan (jak się przedstawił) Paweł W............ i zaproponował mi przedłużenie umowy dla mojego nr 607 XXX XXX.
Jako, że mam przypisany do siebie drugi nr Plusie - 667 XXX XXX - poinformował mi, że w ramach promocji PLUS GSM przy przedłużeniu Umowy na abonament na ten pierwszy nr otrzymam 50 % rabatu - czyli będę płacił 25 PLN (można to zapewne odsłuchać - bo rozmowy jak się domyślam są rejestrowane).
Ten miły Pan (zanim potwierdziłem zawarcie aneksu) powtórzył wszystkie proponowane warunki - w tym i WYRAŹNIE rabat na abonament. Nie mniej jednak powiedział, że ten rabat nie będzie opisany w Umowie - lecz pojawi się dopiero na fakturze VAT.
Wydawało mi się trochę to dziwne - ale pomyślałem, że takie macie procedury.
Otrzymana faktura o nr 190320002XXXX która w sobie zawiera i kwotę abonamentu na nowy miesiąc - tego rabatu nie uwzględnia.
Jako długoletni użytkownik sieci PLUS czuję się delikatnie pisząc lekko zawiedziony. Tym bardziej, że zawsze miałem o Państwa sieci dobre zdanie.
Liczę tylko na to, że to drobna pomyłka i kwota abonamentu zostanie poddana korekcie w kolejnym miesiącu.
Nadmieniam, że takie podejście spowodowało, że zostało mi bardzo mało czasu do wykorzystania przysługującego mi prawa do możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Co przy braku szybkiej odpowiedzi będę zmuszony uczynić.
Liczę jednak, że to tylko nieporozumienie
[/color]
Pozdrawiam
Marek Kowalski
Dnia 28.02.2019 r. o godz. 12.06 zadzwonił do mnie z nr 800 060 XXX pan (jak się przedstawił) Paweł W............ i zaproponował mi przedłużenie umowy dla mojego nr 607 XXX XXX.
Jako, że mam przypisany do siebie drugi nr Plusie - 667 XXX XXX - poinformował mi, że w ramach promocji PLUS GSM przy przedłużeniu Umowy na abonament na ten pierwszy nr otrzymam 50 % rabatu - czyli będę płacił 25 PLN (można to zapewne odsłuchać - bo rozmowy jak się domyślam są rejestrowane).
Ten miły Pan (zanim potwierdziłem zawarcie aneksu) powtórzył wszystkie proponowane warunki - w tym i WYRAŹNIE rabat na abonament. Nie mniej jednak powiedział, że ten rabat nie będzie opisany w Umowie - lecz pojawi się dopiero na fakturze VAT.
Wydawało mi się trochę to dziwne - ale pomyślałem, że takie macie procedury.
Otrzymana faktura o nr 190320002XXXX która w sobie zawiera i kwotę abonamentu na nowy miesiąc - tego rabatu nie uwzględnia.
Jako długoletni użytkownik sieci PLUS czuję się delikatnie pisząc lekko zawiedziony. Tym bardziej, że zawsze miałem o Państwa sieci dobre zdanie.
Liczę tylko na to, że to drobna pomyłka i kwota abonamentu zostanie poddana korekcie w kolejnym miesiącu.
Nadmieniam, że takie podejście spowodowało, że zostało mi bardzo mało czasu do wykorzystania przysługującego mi prawa do możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Co przy braku szybkiej odpowiedzi będę zmuszony uczynić.
Liczę jednak, że to tylko nieporozumienie
[/color]
Pozdrawiam
Marek Kowalski
Ostatnio zmieniony 25 mar 2019, o 11:12 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Re: Brak rabatu na abonament po przedłużeniu umowy
Żeby dostać rabat z smartdom 4.5 którego nie ma na żadnej umowie to trzeba mieć
jeden abonament telefoniczny musi być ponad 29.90 zł drugi czyli nowy/przedłużany min 50zł wtedy ten drugi jest rabatowany 50%
Rabat mogą przyznać od drugiej faktury.
Ja też miałam straszny dylemat bo każdy mówił co innego ;) Lecz rabat pojawił się na pierwszej fakturze.
jeden abonament telefoniczny musi być ponad 29.90 zł drugi czyli nowy/przedłużany min 50zł wtedy ten drugi jest rabatowany 50%
Rabat mogą przyznać od drugiej faktury.
Ja też miałam straszny dylemat bo każdy mówił co innego ;) Lecz rabat pojawił się na pierwszej fakturze.
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 mar 2019, o 09:35
Re: Brak rabatu na abonament po przedłużeniu umowy
Mam drugi telefon z abonamentem 50 PLN.
Konsultant mówił, że rabat pojawi się przy pierwszej fv.
@pitupitu sugerujesz, że potrzeba mi cierpliwości?
Pozdr
Konsultant mówił, że rabat pojawi się przy pierwszej fv.
@pitupitu sugerujesz, że potrzeba mi cierpliwości?
Pozdr
Re: Brak rabatu na abonament po przedłużeniu umowy
Sugeruje, żebyś napisał do obsługi maila zawsze to jakaś podkładka na pismie ;)
Ja tak zrobiłam i dopiero tam odpisano mi co i jak i czy otrzymam rabat. Podaj swoje dane, opisz problem i tyle.
Mi odpisali w 1 dzień.
Obsługa telefoniczna, czat, facebook tam nic nie wiedzą ;)
Wiem, że rabat mogą zastosować póżniej.
Ja tak zrobiłam i dopiero tam odpisano mi co i jak i czy otrzymam rabat. Podaj swoje dane, opisz problem i tyle.
Mi odpisali w 1 dzień.
Obsługa telefoniczna, czat, facebook tam nic nie wiedzą ;)
Wiem, że rabat mogą zastosować póżniej.
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 mar 2019, o 09:35
Re: Brak rabatu na abonament po przedłużeniu umowy
@pitupitu
W pierwszym poście zacytowałem treść maila jaki napisałem do bok Plusa.
Myślisz, że jeszcze gdzieś powinienem go jeszcze wysłać? Masz jakieś sugestie?
Z góry dziękuję
W pierwszym poście zacytowałem treść maila jaki napisałem do bok Plusa.
Myślisz, że jeszcze gdzieś powinienem go jeszcze wysłać? Masz jakieś sugestie?
Z góry dziękuję
Re: Brak rabatu na abonament po przedłużeniu umowy
To dziś dostaniesz odpowiedz jak nie dziđ to jutro i nic to nie zmienia. Przedłużenia umowy nie można zwrócić na zwrot 14 dni, to jest aneks.
W ostateczności złożysz reklamacje z odsłuchem rozmowy. Bądz dobrej mysli i poczekaj na odpisa z plusa :)
W ostateczności złożysz reklamacje z odsłuchem rozmowy. Bądz dobrej mysli i poczekaj na odpisa z plusa :)
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 mar 2019, o 09:35
Re: SmartDOM
@pitupitu
Jak przypuszczałaś odpowiedzieli mi, że nie mogę odstąpić od umowy ze względu na przekroczenie terminu. Jak miałem go nie przekroczyć jak dopiero na fakturze okazało się, ze nie ma naliczonego rabatu. A ta wystawiona była prawie miesiąc po podpisaniu aneksu.
Ani słowa w tym, że odsłuchają moją rozmowę i rozpatrzą zgłoszenie. Tak jakby panna która czytała mojego maila nie przeczytała go ze zrozumieniem.
Swoją drogą to nadaje się to na skargę do UOKIKu.
Nic tak mnie nie wkurza w życiu jak takie traktowanie Klienta.
Myślisz, że muszę jeszcze raz złożyć reklamację? Jeśli tak - to do kogo (adres?).
pozdr
Jak przypuszczałaś odpowiedzieli mi, że nie mogę odstąpić od umowy ze względu na przekroczenie terminu. Jak miałem go nie przekroczyć jak dopiero na fakturze okazało się, ze nie ma naliczonego rabatu. A ta wystawiona była prawie miesiąc po podpisaniu aneksu.
Ani słowa w tym, że odsłuchają moją rozmowę i rozpatrzą zgłoszenie. Tak jakby panna która czytała mojego maila nie przeczytała go ze zrozumieniem.
Swoją drogą to nadaje się to na skargę do UOKIKu.
Nic tak mnie nie wkurza w życiu jak takie traktowanie Klienta.
Myślisz, że muszę jeszcze raz złożyć reklamację? Jeśli tak - to do kogo (adres?).
pozdr
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
keisyzrk,
w przypadku zawarcia kolejnej umowy Plus Abonament, istnieje możliwość otrzymania 50% rabatu na opłatę abonamentową. Wartość miesięcznego zobowiązania powinna wynosić 50 złotych. A umowę należy zawrzeć na 24 miesiące i nie może być ona podpisana w jednej z promocji wykluczonych.
Marek Kowalski,
jeśli umowa została zawarta w dniu 28.02.2019 r na podstawie rozmowy telefonicznej, to wchodzi ona w życie z nowym okresem rozliczeniowym, czyli z tego, co piszesz od 21.03.2019 r.
Rabat jest naliczany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego po uruchomieniu nowych warunków z Aneksu.
w przypadku zawarcia kolejnej umowy Plus Abonament, istnieje możliwość otrzymania 50% rabatu na opłatę abonamentową. Wartość miesięcznego zobowiązania powinna wynosić 50 złotych. A umowę należy zawrzeć na 24 miesiące i nie może być ona podpisana w jednej z promocji wykluczonych.
Marek Kowalski,
jeśli umowa została zawarta w dniu 28.02.2019 r na podstawie rozmowy telefonicznej, to wchodzi ona w życie z nowym okresem rozliczeniowym, czyli z tego, co piszesz od 21.03.2019 r.
Rabat jest naliczany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego po uruchomieniu nowych warunków z Aneksu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 mar 2019, o 09:35
Re: SmartDOM
@Basia Plus
Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem zatem, ze muszę poczekać do kolejnej faktury.
Szkoda tylko, że konsultant podczas rozmowy tego nie powiedział.
Dziękuję i pozdrawiam
Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem zatem, ze muszę poczekać do kolejnej faktury.
Szkoda tylko, że konsultant podczas rozmowy tego nie powiedział.
Dziękuję i pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Marek Kowalski,
tak.Marek Kowalski pisze:Rozumiem zatem, ze muszę poczekać do kolejnej faktury.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Czy jeżeli przedłużę umowę na telefon(produktu uprawniający to tv) na 24 miesiące i kwota abonamentu będzie wynosiła 25zl to będzie mi przysługiwał rabat 10zł? W chwili obecnej telefon jest rabatowany 50%.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
keisyzrk,
rabat w kwocie 10 zł zostanie naliczony. Aneks do umowy nie może być zawarty w ofertach wykluczonych.keisyzrk pisze:Czy jeżeli przedłużę umowę na telefon(produktu uprawniający to tv) na 24 miesiące i kwota abonamentu będzie wynosiła 25zl to będzie mi przysługiwał rabat 10zł?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Oferta smart dom
Witam.
chciałem skorzystać z oferty internetu mobilnego w ofercie ponieważ mam już abonament na telefon.
dlatego tez mam drobne pytanie:
Jeśli posiadam już abonament od 6 miesięcy i chce skorzystać ze zniżki wynikającej z oferty ale internet jest na 2 lata to co się dzieje w sytuacji gdy abonament na telefon skończy się w regulaminowym czasie i nie będę chciał go z jakiegoś względu przedłożyć a do końca oferty internetu będzie 6 miesięcy,
czy abonament internetowy podrożeje ? co w takiej sytuacji
chciałem skorzystać z oferty internetu mobilnego w ofercie ponieważ mam już abonament na telefon.
dlatego tez mam drobne pytanie:
Jeśli posiadam już abonament od 6 miesięcy i chce skorzystać ze zniżki wynikającej z oferty ale internet jest na 2 lata to co się dzieje w sytuacji gdy abonament na telefon skończy się w regulaminowym czasie i nie będę chciał go z jakiegoś względu przedłożyć a do końca oferty internetu będzie 6 miesięcy,
czy abonament internetowy podrożeje ? co w takiej sytuacji
Ostatnio zmieniony 5 cze 2019, o 15:59 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.