Jest jakaś lista wspieranych modeli? Ewentualnie harmonogram wdrażania na kolejne modele?largo pisze:Zostaje wlaczone na wybranych modelach na moim huawei mate20 nadal brakasmon pisze:Plush abo i S8 i pojawiło się VoLTE a na abo plus na firme i S9 brak? Jak to jest?
Technologia VoLTE w Plusie.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 kwie 2017, o 23:51
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
W Plusie sie nie spotkalem z lista bo oficjalnie jest cisza.
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Na Samsungu S8 już jest od chyba 3 dni
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Hmm moze zaczynaja udostepniac usluge oby zaczeli szybciej bo jak narazie Plus to technologiczne muzeum nawet juz sladu nie ma po liderze lte
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
@largo, nie przesadzaj. Plus jest liderem w MNP, a to znaczy, że najwięcej klientów przenosi numer do Plusa i nikomu brak VoLTE nie przeszkadza. Inni mają, ale na kilku modelach telefonów i większości brandowanych.
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Kilka????? http://wificalling-volte.pl/stats
Na Samsungach od pewnego czasu działa bez brandu. Ustawienia operatorskie są wrzucane do softu XEO. Na iPhonach tym bardziej.
To, że Plus jest liderem MNP nie musi oznaczać, że ludzie wybierają go dlatego, że jest najbardziej zaawansowany technologicznie. U nas decyduje nadal w 90% cena.
Na Samsungach od pewnego czasu działa bez brandu. Ustawienia operatorskie są wrzucane do softu XEO. Na iPhonach tym bardziej.
To, że Plus jest liderem MNP nie musi oznaczać, że ludzie wybierają go dlatego, że jest najbardziej zaawansowany technologicznie. U nas decyduje nadal w 90% cena.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
O co tu chodzi skoro wczoraj app i rejestracja działała a dzis o szok taki komunikat ???
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
largo,
czy karta SIM na tym numerze nie była wymieniana?
czy karta SIM na tym numerze nie była wymieniana?
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2019, o 11:05 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: korekta zdania
Powód: korekta zdania
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Właśnie nie była wyjmowana od roku, cały czas aktywna jestBasia_Plus pisze:largo,
czy karta SIM na tym numerze nie była czasie wymieniana?
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Witam
Od paru dni jestem "szczęśliwym" użytkownikiem usługi WIFI Calling+, lecz maa pytanie czy u Was też ta apka drenuje baterię, zauważyłem szybkie zużycie, co wcześniej nie miało miejsca, i druga rzecz, która mnie trochę przeszkadza, osoba, która do mnie dzwoni mam normalny przyporządkowany dzwonek ogólny, mimo, że mam tak zrobione że bliskie mi kontakty rozpoznaję po dzwonku, a jak dzwonią gdy mam tą usługę włączoną mam normalny dzwonek. Czy u Was jest podobnie?
Od paru dni jestem "szczęśliwym" użytkownikiem usługi WIFI Calling+, lecz maa pytanie czy u Was też ta apka drenuje baterię, zauważyłem szybkie zużycie, co wcześniej nie miało miejsca, i druga rzecz, która mnie trochę przeszkadza, osoba, która do mnie dzwoni mam normalny przyporządkowany dzwonek ogólny, mimo, że mam tak zrobione że bliskie mi kontakty rozpoznaję po dzwonku, a jak dzwonią gdy mam tą usługę włączoną mam normalny dzwonek. Czy u Was jest podobnie?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
largo,
czy próbowałeś odinstalować aplikację „Wi-Fi Calling” i zainstalować ją ponownie?
czy próbowałeś odinstalować aplikację „Wi-Fi Calling” i zainstalować ją ponownie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Zweryfikowałem problem : przełączyłem internet na 2 sim i w tym momencie nie działa WiFiCALLING mimo w danej chwile wyłączonego LTE a włączone WiFi.Basia_Plus pisze:largo,
czy próbowałeś odinstalować aplikację „Wi-Fi Calling” i zainstalować ją ponownie?
Nie rozumiem dlaczego ale Wasz dzial TECHNICZNY może zweryfikować problem...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
largo,
czy karta SIM, na której masz włączoną usługę znajduje się w slocie pierwszym?
czy karta SIM, na której masz włączoną usługę znajduje się w slocie pierwszym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Dokładnie tak PLUS sim 1 a drugi sim mam awaryjnie jak neta braknie.Marta_Plus pisze:largo,
czy karta SIM, na której masz włączoną usługę znajduje się w slocie pierwszym?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
largo,
spróbuj odinstalować i zainstalować jeszcze raz aplikację. Daj znać później, czy komunikat o dezaktywacji nadal występuje.
spróbuj odinstalować i zainstalować jeszcze raz aplikację. Daj znać później, czy komunikat o dezaktywacji nadal występuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ