To nie moja Zielona Faktura, ale mój e-mail!

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ami
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 lis 2019, o 09:58
Lokalizacja: Berlin

To nie moja Zielona Faktura, ale mój e-mail!

Post autor: Ami »

Nie Jestem Użytkownikiem Plusa!

Witam!

Nazywam się Emila, już od jakiegoś czasu (24.08.2018) otrzymuje miesięczne faktury od jakiegoś Eugeniusza K., który najprawdopodobniej podał mój email, aby jego własny email nie spamować. Jak się zdążyłam tu zorientować, to ta 'Zielona Faktura', wcale nie jest taka 'ekologiczna', bo nadal każdy klient otrzymuje je do domu tradycyjną pocztą. Dlatego ten pan najwyraźniej jest zadowolony z 'mojego emaila', i się nie skarżył, że nie dostaje swojej Faktury na email.

Mój email jest pierwszym jaki kiedykolwiek założyłam za czasów szkolnych ponad 15 lat temu. Pomimo, że go nie używam na co dzień to nie oznacza, że o nim zapomniałam. Chciałabym, aby mój email został usunięty z bazy danych waszej firmy, gdyż na 100% nie będę waszym klientem z prostej przyczyny - nie mieszkam w Polsce. Co mogę w tej sprawie zrobić? Na pewno nie będę dzwonić, gdyż mi się nie opłaca na zagraniczny numer. Również nie jest to mój problem, że ktoś umyślnie podał mój email.

Tu podaje treść e-mail, który dostałam już po raz enty:

Bezpieczna strefa Plus - sprawdź Twoje dane identyfikacyjne
Numer konta klienta: 21510xxx
Nazwa klienta: EUGENIUSZ K.
Sprawdź zanim otworzysz załącznik, czy podane dane są poprawne i dotyczą Twojego konta!
Numer konta klienta znajdziesz na fakturze pod danymi nabywcy.
W przypadku wątpliwości zawsze możesz pobrać swoją fakturę logując się do Plus online.
Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy o wystawieniu Zielonej faktury za ostatni okres rozliczeniowy.
Szczegóły znajdują się w załączniku.

Ważne informacje o Zielonej fakturze dostępne są w tym miejscu.

Podstawowe informacje dotyczące wystawionej faktury:

Kwota wystawionej faktury: 22,99 zł
Numer faktury: 1909200537550
Data wystawienia faktury: 23.09.2019
Data płatności: 07.10.2019
Numer konta bankowego: 53 1240 6960 0601 0000 2151 0842
Suma Razem (brutto): 22,99 zł
__________________________________________________________
Również taki email:
__________________________________________________________
Witamy,

informujemy, że z powodu braku spłaty zaległości za świadczone usługi telekomunikacyjne na koncie Klienta: 21510xxx nastąpiła blokada usług.

Prosimy o pilną wpłatę kwoty: 81.01 zł
Na numer rachunku bankowego: 53 1240 6960 0601 0000 2151 0842

Szybki przelew lub karta płatnicza
Do kwoty przelewu doliczana jest opłata na rzecz Blue Media S.A. 0,75 zł za obsługę e-płatności - Regulamin płatności - Blue Media S.A.

Odblokowanie usług telekomunikacyjnych nastąpi automatycznie po zaksięgowaniu zaległej kwoty na koncie Polkomtel Sp. z o.o. Ponadto do momentu wpływu zaległych zobowiązań na wskazany rachunek bankowy będą naliczane odsetki ustawowe.

Jeśli chcesz skrócić czas oczekiwania na odblokowanie telefonu, skorzystaj z opcji "Zapłać teraz" - usługi telekomunikacyjne zostaną odblokowane niezwłocznie po otrzymaniu z Twojego banku potwierdzenia o zrealizowaniu transakcji.
Za dzień spłaty zobowiązania uważa się dzień wpływu należności na rachunek bankowy Polkomtel Sp. z o.o. Jeśli wpłata została dokonana, prosimy potraktować niniejsze wezwanie jako nieaktualne.

Szczegóły dotyczące Państwa konta abonenckiego, kwoty i daty ostatnich płatności, dostępne są w Plus online, lub w aplikacji mobilny Plus online. Zalogowanie będzie możliwe po wprowadzeniu hasła Plus Kod. Można je uzyskać w Dziale Obsługi Klienta pod numerem 601102601 z każdego telefonu (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Działem Windykacji Należności w godzinach 8:00-20:00 (od poniedziałku do soboty) pod numerem 601102607 z każdego telefonu (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

Z poważaniem,
Dział Windykacji Należności
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: To nie moja Zielona Faktura, ale mój e-mail!

Post autor: largo »

Jeżeli jesteś za granicy to dzwonić się nie opłaca faktycznie, list pisać też bez sensu.
Wyślij e-mail na bok@plus.pl i opisz sytuacje ewentualnie dołącz skan oficjalnej prośby o usunięcie adresu poczty z systemów plusa gdyż to nie twoje konto klienta.

Plus nie wysyła do domów faktur chyba że ktoś chce a jeżeli przychodzą na pocztę to nie przychodzą do domu.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: To nie moja Zielona Faktura, ale mój e-mail!

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Ami,
- przepraszam za tę sytuację. Wysłałam już interwencję w tej sprawie do Działu Windykacji Należności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ami
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 lis 2019, o 09:58
Lokalizacja: Berlin

Re: To nie moja Zielona Faktura, ale mój e-mail!

Post autor: Ami »

Dziękuję, otrzymałam właśnie potwierdzenie, że został usunięty. Dokładnie będę wiedzieć czy wiadomości nie przychodzą po 24-ym. Miejmy nadzieję, że nie przyjdą :)

Pozdrawiam :)
ODPOWIEDZ