MEGA pakiet internetu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
MEGA pakiet internetu
z jakiej okazji sieć PLUS mnie obdarowała mega bogatym pakietem internetu przy końcu miesiąca jakieś zasługi
Re: MEGA pakiet internetu
largo,
- to już pytanie do Działu Obsługi Klienta. Napisz na bok@plus.pl - konsultant mający wgląd na konto sprawdzi :)
- to już pytanie do Działu Obsługi Klienta. Napisz na bok@plus.pl - konsultant mający wgląd na konto sprawdzi :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MEGA pakiet internetu
a reakcja BOK ile trwa 30dni kolejny "nowy" miesiąc a na aplikacji pisze że mam 2020GB do wykorzystania więc wprowadzacie klientów w błąd... co na dzień dzisiejszy utrwala myśl że Wasza aplikacja jest nadal "upośledzona" (nie obrażając nikogo)Ewa_Plus pisze:largo,
- to już pytanie do Działu Obsługi Klienta. Napisz na bok@plus.pl - konsultant mający wgląd na konto sprawdzi :)
Plus zamiast doganiać rozwój technologiczny nadal trwa w ... ... a konkurencja odjechała w każdej możliwej dziedzinie....
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: MEGA pakiet internetu
largo,
BOK obsługuje wiadomości od Klientów w kolejności napływających zgłoszeń.largo pisze:a reakcja BOK ile trwa 30dni kolejny "nowy" miesiąc a na aplikacji pisze że mam 2020GB do wykorzystania więc wprowadzacie klientów w błąd...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MEGA pakiet internetu
U mnie na 2 posiadanych numerach w sieci to samo pokazuje aplikacja. Za to po zalogowaniu do Plus Online jest normalnie.
Jakoś błąd w aplikacji chyba.
Śledzenie transferu internetu poprzez aplikację jest w tym momencie niemożliwe.
Jakoś błąd w aplikacji chyba.
Śledzenie transferu internetu poprzez aplikację jest w tym momencie niemożliwe.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: MEGA pakiet internetu
tical,
również zgodnie z sugestią Ewy_Plus:
również zgodnie z sugestią Ewy_Plus:
Ewa_Plus pisze:Napisz na bok@plus.pl"target="_blank" - konsultant mający wgląd na konto sprawdzi :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MEGA pakiet internetu
Tez pisałem i cisza apka zyje swoim zyciem w ogole nie zintegrowana z wersja webowaMarta_Plus pisze:tical,
również zgodnie z sugestią Ewy_Plus:Ewa_Plus pisze:Napisz na bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank"target="_blank"target="_blank - konsultant mający wgląd na konto sprawdzi :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: MEGA pakiet internetu
largo,
podeślij numer zagadnienia, przyśpieszę odpowiedź.
podeślij numer zagadnienia, przyśpieszę odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ