Blokowanie łączenia z serwerem zewnętrznym (Tidal)

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
pjoter
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 mar 2020, o 01:00

Blokowanie łączenia z serwerem zewnętrznym (Tidal)

Post autor: pjoter »

Cześć! Infolinia nie daje rady, chat nie daje rady, to liczę że może chociaż tutaj ktoś ma podobny problem lub znajdzie rozwiązanie.... dla abonentów Plusha jak i Plusa są 3 miesiące dostępu do usługi Tidal za darmo. Skorzystałem więc z tej opcji i zarejestrowałem konto na swój numer telefonu. Loguję się poprawnie ale przy uruchomieniu jakiekolwiek piosenki, nie jest ona w stanie się załadować czyli przycisk "Play" ładuje się w nieskończoność (zrzut w załączniku 1). Po dłuższym ładowaniu dostaję komunikat błędu (zrzut w załączniku 2). Okej, sądziłem że to może być błąd aplikacji. Napisałem do Tidal i ich support jest zdziwiony problemem. Nikt do nich nic takiego nie zgłaszał. Przejrzeli ze mną wszystkie ustawienia, próbowaliśmy przelogowania, ponownej instalacji itp. - nie pomogło. Prosili aby skontaktować się z supportem sieci. Co lepsze, wpadłem na pomysł aby samemu przetestować to i na telefonie mojej partnerki (która jest w innej sieci) zalogowałem się na swoje dane i....muzyka gra :) Odtwarza się bez problemu, jedynie po mojej stronie nie może się załadować. No to wpadłem na pomysł że może mój telefon ma problem z tą aplikacją, wobec tego podłączyłem się do sieci WiFi (problem występował jedynie korzystając z Plusa, pakietu danych) i się okazuje że Tidal po WiFi także działa na moim telefonie.
Podsumowując, Tidal działa na innym urządzeniu (w innej sieci) po WiFi oraz na innym urządzeniu korzystając z pakietu innego operatora. Na moim telefonie w Plushu działa tylko po WiFi ale z pakietu już nie działa, utwory się nie ładują. Co lepsze nie mam limitu danych na YouTube oraz Tidal więc całkiem mind fuck :-o Nawet na chłopski rozum to oznacza że blokują na moim koncie łączenie z serwerem Tidal. Miał ktoś może podobny problem? Jest znane rozwiązanie?
Załączniki
Screenshot_2020-03-31-00-47-35-818_com.aspiro.tidal.jpg
Screenshot_2020-03-31-00-49-04-315_com.aspiro.tidal.jpg
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Blokowanie łączenia z serwerem zewnętrznym (Tidal)

Post autor: Basia_Plus »

Witaj pjoter,

w celu dokładniejszej analizy problemu, podeślij proszę na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank numer telefonu, którego sprawa dotyczy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Blokowanie łączenia z serwerem zewnętrznym (Tidal)

Post autor: Ewa_Plus »

pjoter,
- problem już nie powinien występować. Sprawdź proszę, czy już możesz normalnie streamingować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ