Cześć! Infolinia nie daje rady, chat nie daje rady, to liczę że może chociaż tutaj ktoś ma podobny problem lub znajdzie rozwiązanie.... dla abonentów Plusha jak i Plusa są 3 miesiące dostępu do usługi Tidal za darmo. Skorzystałem więc z tej opcji i zarejestrowałem konto na swój numer telefonu. Loguję się poprawnie ale przy uruchomieniu jakiekolwiek piosenki, nie jest ona w stanie się załadować czyli przycisk "Play" ładuje się w nieskończoność (zrzut w załączniku 1). Po dłuższym ładowaniu dostaję komunikat błędu (zrzut w załączniku 2). Okej, sądziłem że to może być błąd aplikacji. Napisałem do Tidal i ich support jest zdziwiony problemem. Nikt do nich nic takiego nie zgłaszał. Przejrzeli ze mną wszystkie ustawienia, próbowaliśmy przelogowania, ponownej instalacji itp. - nie pomogło. Prosili aby skontaktować się z supportem sieci. Co lepsze, wpadłem na pomysł aby samemu przetestować to i na telefonie mojej partnerki (która jest w innej sieci) zalogowałem się na swoje dane i....muzyka gra :) Odtwarza się bez problemu, jedynie po mojej stronie nie może się załadować. No to wpadłem na pomysł że może mój telefon ma problem z tą aplikacją, wobec tego podłączyłem się do sieci WiFi (problem występował jedynie korzystając z Plusa, pakietu danych) i się okazuje że Tidal po WiFi także działa na moim telefonie.
Podsumowując, Tidal działa na innym urządzeniu (w innej sieci) po WiFi oraz na innym urządzeniu korzystając z pakietu innego operatora. Na moim telefonie w Plushu działa tylko po WiFi ale z pakietu już nie działa, utwory się nie ładują. Co lepsze nie mam limitu danych na YouTube oraz Tidal więc całkiem mind fuck Nawet na chłopski rozum to oznacza że blokują na moim koncie łączenie z serwerem Tidal. Miał ktoś może podobny problem? Jest znane rozwiązanie?
Blokowanie łączenia z serwerem zewnętrznym (Tidal)
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 31 mar 2020, o 01:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Blokowanie łączenia z serwerem zewnętrznym (Tidal)
Witaj pjoter,
w celu dokładniejszej analizy problemu, podeślij proszę na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank numer telefonu, którego sprawa dotyczy.
w celu dokładniejszej analizy problemu, podeślij proszę na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank numer telefonu, którego sprawa dotyczy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokowanie łączenia z serwerem zewnętrznym (Tidal)
pjoter,
- problem już nie powinien występować. Sprawdź proszę, czy już możesz normalnie streamingować.
- problem już nie powinien występować. Sprawdź proszę, czy już możesz normalnie streamingować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ