Mts123 pisze:A telefon był wliczony w ceny doładowań czyli za telefon tez nie będę już płacił tak ?
Standardowo tak, ale nie wiem jakie zobowiązanie dokładnie podpisałeś. Wspominasz coś o abonamencie, ratach... może jest jeszcze umowa dodatkowa do oferty Plus Mix.
Tak jak pisałam, sugeruję kontakt z Działem Windykacji Należności. Tam pracownik mając wgląd w konto, rozwieje wszelkie Twoje wątpliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miałam konto ważne do marca. Nie doladowalam konta i przyszedł list że jeśli nie doładuje do 11 kwietnia to będzie kara umowna. 11 kwietnia w godzinach rannych już telefon zablokowany 'tylko połączenia alarmowe' ponieważ telefon nie został doładowany . Nie mogę nawet nic sprawdzić, chociażby stan konta.
Czy można jakoś cofnąć tą karę żeby telefon był aktywny?
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2020, o 10:00 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Raz można reaktywować umowę w salonie, jest bodajże 60 dni od zerwania umowy na to. Jako,że konto wygasło dzisiaj może pomoże telefon na infolinię (z innej karty oczywiście), albo mail z danymi abonenta i opisem na bok@plus.pl"target="_blank
możesz skontaktować się telefonicznie z naszym BOK, gdzie konsultant będzie mógł zweryfikować czy można to konto jeszcze zasilić lub podpisać umowę reaktywacyjną. Zasady jej zawarcia znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ