Ewa_Plus pisze:Pozerek,
- nie wiem dokładnie, w której części Trzebiatowa mieszkasz, ale podejrzewam, że łączysz się z BT43490, która znajduje się na Kościele. Być może wystarczy przełożenie routera na okno wychodzące w tym kierunku i sytuacja ulegnie poprawie.
Możliwe też, że łapiesz tylko pasmo L900, a nie uzyskujesz sygnału L1800 (czyli internet szybszy, choć zasięg słabszy). Chcąc się upewnić, możesz ściągnąć program Lte-Watch (na przykład stąd) i za jego pomocą spróbować wymusić konkretne pasmo LTE.
Dodam, że stacja BT43490 we wrześniu będzie modernizowana i zostanie dołożone jeszcze pasmo L2600.
To już szczyt chamstwa. Po co ja wam płacę za internet skoro nawet go nie mam do dyspozycji ???? Dla mnie to oszukiwanie ludzi. Po rozmowie z Konsultantem dowiedziałem się,że mój limit osiągną max. Jestem wstanie to zrozumieć,ale w takim razie gdzie jest te LTE bez końca bo ja go tu nie widzę.
Obiecujecie dużo. Nie wiem po co przedłużać mam umowę skoro konsultant po zapytaniu dlaczego internet jest tak spowolniony odpowiada,że osiągnąłem Limit,odpowiadając mu powiedziałem że nie chodzi tu o te 60GB w pakiecie tylko o LTE bez końca zamilkł i zaczął mydlić mi oczy bym zmienił router,a może jeszcze pan chce Antenę zewnętrzną. Czysta Hipokryzja
Ja też się podepnę - prędkość internetu po wykorzystaniu pakietu to... 0,15-0,20 Mb/s. Przecież przy takiej prędkości z internetu nie da się w ogóle korzystać. A ciągle jestem w zasięgu LTE, mam opcję "LTE bez limitu" i nic. Problemy z tak dużymi spadkami prędkości zaczęły się jakieś pół roku temu, wcześniejsze 1,5 roku (w końcu) było spokojne, bo miałem umowę właśnie z LTE bez końca (a wcześniej przez 6 lat mordowałem się z limitami...).
Mam na stronie Plusa już dostępną ofertę przedłużenia umowy, 10 zł mniej niż obecnie, pakiet danych podobnych, też jest ta opcja LTE bez limitu, ale jak to bez limitu ma wyglądać tak, że mam problem z korzystaniem nawet z Google'a, to chyba nie będę przedłużał umowy.
Pozerek, Lte-Watch umożliwia wymuszenie konkretnego pasma z dostępnych. Wykorzystanie pakietu podstawowego sprawdzisz w Plus Online. W zakładce "Pakiety".
Lukasz89465, "LTE bez limitu" jest usługą pozwalającą na dalsze korzystanie z usługi dostępu do internetu pomimo wykorzystania pakietu podstawowego. Prędkość jednak, po jego wykorzystaniu, może zostać ograniczona w ramach FUP.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
1. Obecna oferta z "Power LTE" też ma takie ograniczenia z FUP?
2. Czy jest jakaś minimalna prędkość gwarantowana po przekroczeniu limitu?
3. Jak można sprawdzić, ile GB się miesięcznie zużyło?
Lukasz89465, jeśli mówimy o umowach dla klientów indywidualnych, to tak. Prędkość w ramach FUP, zgodnie z § 2 pkt. 6 "Regulaminu promocji", może spaść do prędkości maksymalnej 32 kb/s. Użycie pakietu podstawowego można sprawdzić w Plus Online w zakładce "Pakiety --> Wykorzystanie pakietu podstawowego".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Michał_Plus pisze:Pozerek, Lte-Watch umożliwia wymuszenie konkretnego pasma z dostępnych. Wykorzystanie pakietu podstawowego sprawdzisz w Plus Online. W zakładce "Pakiety".
Lukasz89465, "LTE bez limitu" jest usługą pozwalającą na dalsze korzystanie z usługi dostępu do internetu pomimo wykorzystania pakietu podstawowego. Prędkość jednak, po jego wykorzystaniu, może zostać ograniczona w ramach FUP.
W takim razie proszę mi powiedzieć jedno. Mieszkałem te 2 lata w Kołobrzegu i internet po wykorzystaniu pakietu śmigał z prędkością 1-9 mb/s. Mieszkam gdzie indziej gdzie na mapie zasięgu lte też jest doskonały i prędkość sięga max 0.12mb/s.
Czy mam się opierać opinią i uznać to za fakt na temat Dostawcy Plus ??? Że pierwsze wrażenie jest najlepsze. Oferujecie i nie wywiązujecie się z danej umowy. Mamy 2020 rok.
bardzo proszę to jedna z wielu takich opinii ??? mam się tym kierować,po podpisaniu umowy nawet nie można jej normalnie rozwiązać bo trzeba płacić kolosalną sumę ???? to jest po prostu oszustwo nie da się inaczej tego nazwać ???
Pozerek, prędkość w ramach FUP jest zależna od wielu czynników. Między innymi od obciążenia BT-sów w rejonie. Informacje ograniczeniu znajdują się w regulaminie będącym integralna częścią umowy. Zgodnie z nim, po wykorzystaniu pakietu, w ramach "LTE bez Limitu" można korzystać z bezpłatnego transferu w zasięgu sieci LTE. Usługa dostępu nie jest blokowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Michał_Plus pisze:Pozerek, prędkość w ramach FUP jest zależna od wielu czynników. Między innymi od obciążenia BT-sów w rejonie. Informacje ograniczeniu znajdują się w regulaminie będącym integralna częścią umowy. Zgodnie z nim, po wykorzystaniu pakietu, w ramach "LTE bez Limitu" można korzystać z bezpłatnego transferu w zasięgu sieci LTE. Usługa dostępu nie jest blokowana.
To ja też się podepnę i odpowiem narzekającym, korzystam dużo z neta od Plusa i rzeczywiście czasem zamuli,ale na prawdę nie ma co narzekać, nigdy nie miałem FUP i nie wiem jak Wy to robicie,że go macie....
Służę pomocą
Co mam?
Sieć: PLUS, P4
Telefon: Xiaomi Mi10 lite 5g
Witam,
Przychodzę z problemem słabego internetu. Aby jedna osoba mogła normalnie korzystać z internetu w domu inne muszą wyłączyć swoje urządzenia. Obejrzeć cokolwiek ? Nie ma mowy. Proszę o jakąkolwiek pomoc
Ostatnio zmieniony 1 cze 2020, o 10:13 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Prędkość zmienia się, zazwyczaj jest to 0.05 mbps download i 0.10 upload. Maksymalnie jaka była to 0.50 / 0.45 Sytuacja zdarza się od momentu gdy wróciłem do Polski czyli od 27.05, wcześniej router był wykorzystywany tylko przez wifi lecz gdy wróciłem, podłączyłem kablowo do swojego PC.
Michał, niestety ja z siecią Plus mam pierwszy raz do czynienia i nie jestem wstanie odpowiedzieć na to. Byłbym wdzięczny za podpowiedź gdzie takową informację sprawdzę.