Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 200
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50
Re: Faktura
Wiem co to jest umowa terminowa. Nie mam wątpliwości do samej umowy. Zastanawia mnie tylko po co dodatki z których zaraz na początku umowy zrezygnuję.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
amaryl556,
Promocje są włączane wraz z nowym aneksem. Decyzja o rezygnacji z usług dodatkowych należy do Ciebie.amaryl556 pisze:Nie mam wątpliwości do samej umowy. Zastanawia mnie tylko po co dodatki z których zaraz na początku umowy zrezygnuję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Aby zrezygnować z serwisu ZAPLIUM wyślij SMS o treści STOP ZAPLIUM na numer 80615 lub skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem email: pl@pomocdcb.com"target="_blank w celu uzyskania szczegółów i zgłoszenia reklamacji.
Niesłuszne naliczenie opłat
Witam!
W dniu 21.05.2020r. moja żona podpisała umowę z Plusem na abonament dla dwojga a dokładniej przeszliśmy z Mixa. Numer, z którego ja korzystam jest numerem dodatkowym. Do dnia 26.05 wszystko było w porządku jednak od wczoraj tj. 27.05 zaczęło mi naliczać opłaty za połączenia i smsy do innych sieci. Dlaczego, skoro powinienem mieć wszystko za darmo zgodnie z zapisem w umowie?
W dniu 21.05.2020r. moja żona podpisała umowę z Plusem na abonament dla dwojga a dokładniej przeszliśmy z Mixa. Numer, z którego ja korzystam jest numerem dodatkowym. Do dnia 26.05 wszystko było w porządku jednak od wczoraj tj. 27.05 zaczęło mi naliczać opłaty za połączenia i smsy do innych sieci. Dlaczego, skoro powinienem mieć wszystko za darmo zgodnie z zapisem w umowie?
Ostatnio zmieniony 29 maja 2020, o 09:47 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków.
Powód: połączenie wątków.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
Witaj Rasht,
W jaki sposób to weryfikujesz? Nie wykonywałeś połączeń/SMS-ów na numery międzynarodowe/Premium?Rasht pisze:Do dnia 26.05 wszystko było w porządku jednak od wczoraj tj. 27.05 zaczęło mi naliczać opłaty za połączenia i smsy do innych sieci. Dlaczego, skoro powinienem mieć wszystko za darmo zgodnie z zapisem w umowie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Sprawdzam na bieżąco poprzez aplikacje Plus Online. Nie dzwonię na numery międzynarodowe/premium. Wystarczy, że napiszę smsa lub zadzwonię poza sieć Plus, i w aplikacji zwiększa się kwota "przekroczono".Marta_Plus pisze:Witaj Rasht,
W jaki sposób to weryfikujesz? Nie wykonywałeś połączeń/SMS-ów na numery międzynarodowe/Premium?Rasht pisze:Do dnia 26.05 wszystko było w porządku jednak od wczoraj tj. 27.05 zaczęło mi naliczać opłaty za połączenia i smsy do innych sieci. Dlaczego, skoro powinienem mieć wszystko za darmo zgodnie z zapisem w umowie?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
Rasht,
Możliwe, że usługa współdzielenia nie włączyła się prawidłowo. Z pozycji forum nie mam jednak możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Opisz proszę sprawę i wraz z numerem telefonu prześlij przez ten formularz. Jeśli podasz mi numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.Rasht pisze:Sprawdzam na bieżąco poprzez aplikacje Plus Online. Nie dzwonię na numery międzynarodowe/premium. Wystarczy, że napiszę smsa lub zadzwonię poza sieć Plus, i w aplikacji zwiększa się kwota "przekroczono".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Wysłałem, opisałem sprawę tak jak tutaj oraz dołączyłem screen z aplikacji Plus online gdzie dokładnie widać naliczanie dodatkowych opłat. Numer zgłoszenia to: #1525721
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
Rasht,
Dziękuję za numer, poprosiłam o przyspieszenie odpowiedzi na tę korespondencję.Rasht pisze:Numer zgłoszenia to: #1525721
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jakie są "daty" okresu abonamentu?
Świeży temat, dzisiaj przyszła pierwsza faktura.
Jest sytuacja przejścia z karty w Plusie na abonament.
Jest zakup przez Internet i zielona e-faktura.
Ten PIERWSZY papier jaki przyszedł kurierem ("Umowa o świadczenie usług...") ma datę 24.05.
Ale wymiana SMS-ów z potwierdzaniem "TAK" i potwierdzenie aktywacji "e-faktury" jest z 28.05.
Nie było żadnego komunikatu typu "Tak, dokładnie od teraz, wszelkie rozmowy, które wykonujesz są już naliczane na konto nowej umowy, którą zawarłeś". NIE BYŁO, żadnego takiego komunikatu. Po prostu 'na małpę' były prowadzone testowe połączenia, żeby zobaczyć czy będzie wyskakiwał komunikat mówiący o stanie konta "na karcie".
To chciałem zapytać NA KTÓRĄ DATĘ JEST OFICJALNIE ZAWARTA UMOWA?
A drugie, bardziej niepokojące zagadnienie.
Nawet jeśli założymy, że to data z tej pierwszej, papierowej umowy jaka przyszła (24.05), to skąd na pierwszej fakturze, pojawia się, tak zupełnie od czapy okres rozliczeniowy... od 5.05 - 4.06 ?
Jest sytuacja przejścia z karty w Plusie na abonament.
Jest zakup przez Internet i zielona e-faktura.
Ten PIERWSZY papier jaki przyszedł kurierem ("Umowa o świadczenie usług...") ma datę 24.05.
Ale wymiana SMS-ów z potwierdzaniem "TAK" i potwierdzenie aktywacji "e-faktury" jest z 28.05.
Nie było żadnego komunikatu typu "Tak, dokładnie od teraz, wszelkie rozmowy, które wykonujesz są już naliczane na konto nowej umowy, którą zawarłeś". NIE BYŁO, żadnego takiego komunikatu. Po prostu 'na małpę' były prowadzone testowe połączenia, żeby zobaczyć czy będzie wyskakiwał komunikat mówiący o stanie konta "na karcie".
To chciałem zapytać NA KTÓRĄ DATĘ JEST OFICJALNIE ZAWARTA UMOWA?
A drugie, bardziej niepokojące zagadnienie.
Nawet jeśli założymy, że to data z tej pierwszej, papierowej umowy jaka przyszła (24.05), to skąd na pierwszej fakturze, pojawia się, tak zupełnie od czapy okres rozliczeniowy... od 5.05 - 4.06 ?
Ostatnio zmieniony 12 cze 2020, o 12:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?
Umowa jest podpisana 24.05. Okres rozliczeniowy od 5 dnia miesiąca, czyli 5.05 - 4.06, to okres (przedział czasowy) ustalony przez operatora za który będą naliczane opłaty abonamentowe.
Pierwszy rachunek obejmuje czas od momentu aktywacji w abonamencie, do końca pierwszego okresu rozliczeniowego oraz cały następny okres rozliczeniowy.
Informacje - Jak czytać rachunek za telefon?
Informacje - Jakie są okresy rozliczeniowe w sieci Plus?
Pierwszy rachunek obejmuje czas od momentu aktywacji w abonamencie, do końca pierwszego okresu rozliczeniowego oraz cały następny okres rozliczeniowy.
Informacje - Jak czytać rachunek za telefon?
Informacje - Jakie są okresy rozliczeniowe w sieci Plus?
Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?
Ja... czytałem te stwierdzenia/cytaty.
Chodzi o to, że jakoś one... dla mnie... nic nie znaczą :) Jakieś takie "masło-maślane". I nie odpowiada na pytania "dlaczego?"
1. Jeśli umowa jest od 24.05, to dlaczego wybrali okres od 05.05 (wstecz i to jeszcze TAK ODLEGLE WSTECZ), skoro w tych swoich okresach mają np. okres od 25 (który jest bliżej 24.04)?
2. Bo to zdanie "Pierwszy rachunek obejmuje czas od momentu aktywacji w abonamencie, do końca pierwszego okresu rozliczeniowego oraz cały następny okres rozliczeniowy." to już dla mnie jest totalnie o niczym :D
To jaki był mój czas aktywacji? Który to moment?
Z tego zdania wynika, że na rachunku będą - dwa okresy?
Chodzi o to, że jakoś one... dla mnie... nic nie znaczą :) Jakieś takie "masło-maślane". I nie odpowiada na pytania "dlaczego?"
1. Jeśli umowa jest od 24.05, to dlaczego wybrali okres od 05.05 (wstecz i to jeszcze TAK ODLEGLE WSTECZ), skoro w tych swoich okresach mają np. okres od 25 (który jest bliżej 24.04)?
2. Bo to zdanie "Pierwszy rachunek obejmuje czas od momentu aktywacji w abonamencie, do końca pierwszego okresu rozliczeniowego oraz cały następny okres rozliczeniowy." to już dla mnie jest totalnie o niczym :D
To jaki był mój czas aktywacji? Który to moment?
Z tego zdania wynika, że na rachunku będą - dwa okresy?
Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?
Ustalony okres rozliczeniowy od 5 do 4 dnia każdego miesiąca
I Faktura:
Od 5.05 do 4.06 abonament jest naliczony proporcjonalnie od dnia aktywacji w abonamencie + abonament z góry za kolejny pełny okres rozliczeniowy od 5.06 do 4.07.
Najczęściej aktywacja abonamentu, następuje po zwrocie podpisanej umowy. Powinien być SMS z informacją.
I Faktura:
Od 5.05 do 4.06 abonament jest naliczony proporcjonalnie od dnia aktywacji w abonamencie + abonament z góry za kolejny pełny okres rozliczeniowy od 5.06 do 4.07.
Najczęściej aktywacja abonamentu, następuje po zwrocie podpisanej umowy. Powinien być SMS z informacją.
Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?
Dobra, może przejdę do puenty :)
Jeśli jest oferta, która mówi, że pierwsze 3 miesiące są za darmo (każdy normalnie po 30 zł).
To czy oni ten skrawek, te kilka dni, traktują i zaliczają jako PIERWSZY MIESIĄC darmowy?
Czyli potem faktycznie darmowe mam tylko 2 pełne miesiące?
Jeśli jest oferta, która mówi, że pierwsze 3 miesiące są za darmo (każdy normalnie po 30 zł).
To czy oni ten skrawek, te kilka dni, traktują i zaliczają jako PIERWSZY MIESIĄC darmowy?
Czyli potem faktycznie darmowe mam tylko 2 pełne miesiące?
Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?
Rabat jest na 3 pierwsze pełne okresy rozliczeniowe (3 miesiące) Ten niepełny okres rozliczeniowy też jest darmowy.