poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podane numery zgłoszeń.Kowaska pisze:[#1612888] oraz [#1612858].
Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Witaj Kowaska,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Pani Basiu, dziękuję.
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
U synów, pakiet PlusFun z dniem dzisiejszym został aktywowany a u mnie cisza...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Kowaska,
Kowaska pisze:U synów, pakiet PlusFun z dniem dzisiejszym został aktywowany
Na tym numerze zapewne pakiet również zostanie aktywowany.Kowaska pisze:a u mnie cisza...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Dzień dobry, u mnie analogiczny problem . Pakiet 10GB PlusFun został wyzerowany na wszystkich numerach. Można prosić o interwencję w sprawie zgłoszeń #1590602 (brak odpowiedzi od dwóch tygodni), a zgłoszenie #1613207 wczorajsze dla pozostałych numerów.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Witaj Hanna60,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ