Cześć...
Właśnie uruchomiłem dwa nowe abonamenty na moim koncie... i znów ( :( ) coś poszło nie tak... prosiłem o 24 raty na telefony... co, jak mnie zapewniono jest opcją domyślną... a w EBOK widzę 36 rat... z umowy, którą mam nigdzie nie wynika ile będzie rat, więc gdzieś mnie wkręcono.
Istnieje możliwość przeliczenia tych telefonów na 24 raty (jeszcze przed pierwszą fakturą) ???
Pozdrawiam...
Zmiana ilości rat
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Andrzej.K
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 28
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 kwie 2014, o 14:55
Zmiana ilości rat
Andrzej.K
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana ilości rat
Witaj Andrzej.K,
Jeżeli ustalenia były inne, prześlij proszę w tej sprawie reklamację. Opisz sytuację i wraz z numerami telefonów i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w korespondencji zwrotnej.Andrzej.K pisze:prosiłem o 24 raty na telefony... co, jak mnie zapewniono jest opcją domyślną... a w EBOK widzę 36 rat
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana ilości rat
Cześć...
Wysłałem zgłoszenie: Zmiana ilości rat [#1927293]
Czekam co dalej :)
Wysłałem zgłoszenie: Zmiana ilości rat [#1927293]
Czekam co dalej :)
Andrzej.K
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana ilości rat
Andrzej.K,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.Andrzej.K pisze:Wysłałem zgłoszenie: Zmiana ilości rat [#1927293]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana ilości rat
No i lipa...
Napisano do mnie:
(...)
Termin płatności każdej z rat oraz ich wysokość podany jest w Harmonogramie, który Abonent otrzymuje przy zawarciu Umowy lub z pierwszym rachunkiem za usługi telekomunikacyjne po dniu zawarcia Umowy.
Umowa oraz faktura ratalna są dla nas dokumentem wiążącym i świadczą o akceptacji warunków w nich zawartych.
Wyjaśniam, że nie ma możliwości zmiany Harmonogramu spłaty rat.
Biorąc pod uwagę powyższe Pana roszczenie zostało odrzucone.
(...)
Zatem... ustne oświadczenie przedstawiciela handlowego nie jest wiążące... a harmonogram, którego nie widziałem - bo na fakturze jest tylko info "zgodnie z harmonogramem" i jakiś tajemniczy kod promocji są już wiążące...
Jak widzę, wizerunek Plusa spada straszliwie - takie rzeczy nie powinny się dziać, albo korekty być załatwiane od ręki... tym bardziej, że w tym przypadku mniejsza ilość rat jest chyba bardziej korzystna dla Plusa niż dla mnie :)
To już trzecia wtopa wynikająca z niekompetencji/niewiedzy/nierzetelności przedstawicieli Plusa, która mnie spotkała przy trzech ostatnich spotkaniach - czyli za każdym razem coś jest nie tak jak miało być.
Jestem klientem, który pamięta czasy salonów firmowych... ale ta jakość obsługi już nie wróci, może lepsze byłyby kioski samoobsługowe, a personel wydawałby tylko sprzęt z magazynu !!!
Napisano do mnie:
(...)
Termin płatności każdej z rat oraz ich wysokość podany jest w Harmonogramie, który Abonent otrzymuje przy zawarciu Umowy lub z pierwszym rachunkiem za usługi telekomunikacyjne po dniu zawarcia Umowy.
Umowa oraz faktura ratalna są dla nas dokumentem wiążącym i świadczą o akceptacji warunków w nich zawartych.
Wyjaśniam, że nie ma możliwości zmiany Harmonogramu spłaty rat.
Biorąc pod uwagę powyższe Pana roszczenie zostało odrzucone.
(...)
Zatem... ustne oświadczenie przedstawiciela handlowego nie jest wiążące... a harmonogram, którego nie widziałem - bo na fakturze jest tylko info "zgodnie z harmonogramem" i jakiś tajemniczy kod promocji są już wiążące...
Jak widzę, wizerunek Plusa spada straszliwie - takie rzeczy nie powinny się dziać, albo korekty być załatwiane od ręki... tym bardziej, że w tym przypadku mniejsza ilość rat jest chyba bardziej korzystna dla Plusa niż dla mnie :)
To już trzecia wtopa wynikająca z niekompetencji/niewiedzy/nierzetelności przedstawicieli Plusa, która mnie spotkała przy trzech ostatnich spotkaniach - czyli za każdym razem coś jest nie tak jak miało być.
Jestem klientem, który pamięta czasy salonów firmowych... ale ta jakość obsługi już nie wróci, może lepsze byłyby kioski samoobsługowe, a personel wydawałby tylko sprzęt z magazynu !!!
Andrzej.K
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zmiana ilości rat
Andrzej.K,
przykro mi z powodu decyzji, którą podjął Departament Reklamacji.
przykro mi z powodu decyzji, którą podjął Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ