Joanna_Plus pisze:
Przekazanie środków na inny numer, wiąże się z wysłaniem płatnego SMS-a.
Racja! 2 razy po 5 groszy się płaci - zapomniałem!!
Dziękuję za przypomnienie
Co do opłaty za brak aktywności...
Jak mówiłem wcześniej, 7.01 dostałem wiadomość, że za 3 dni pobrana będzie opłata. Dzisiaj (9.01), też o 9 z minutami, dostałem wiadomość że jutro pobrana będzie opłata. Zgadzałoby się to jeśli dzień (kończący się o północy) uznajemy za koniec okresu rozliczeniowego. Jeśli podchodzić do sprawy jak to Plus ma w tradycji - że liczy się co do minuty, to dzisiaj opłata powinna być pobrana - po minucie kończącej 30 dni. Ale dzisiaj to nie jutro
A może, dlatego, że w cenniku gdzie są zasady naliczania tej opłaty nie ma mowy o 720 godzinach, dlatego nie liczycie co do minuty? A może liczycie, tylko opłatę pobieracie dopiero następnego dnia kalendarzowego - co już totalnie nieuczciwe by było, bo wprowadzałoby w błąd klienta i raczej na skargę materiał by to był?
A co z opłatą za zmianę taryfy? Rozumiem, że to jest aktywność - usługa odpłatna wszak to jest?