Brak dostępu do sieci LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 lip 2012, o 21:28
Brak dostępu do sieci LTE
Witam, posiadam abonament w plushu. Pare miesięcy temu wyjechałem do Norwegii i zaczął mi sie moj problem z zasięgiem. Sygnał był tam bardzo słaby, posiadałem tam jedynie dostęp do sieci 2G, co było dziwne, ponieważ moi koledzy którzy mieli z plusa mieli pełny zasięg LTE. Po powrocie do ojczyzny problem nadal występuje, ponieważ nie mam dostępu do sieci LTE, tylko 3G. Zgłaszałem ten problem wielokrotnie, natomiast do tej pory zadnego rozwiązania nie dostałem. Za miesiąc znowu wyjezdzam za granicę i jesli tego problemu nie da sie rozwiąć to po prostu wole przenieść numer do innej sieci. Tydzień temu po raz kolejny zgłosiłem problem i od tego czasu cisza. Numer zgłoszenia C00000001814705
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak dostępu do sieci LTE
Witaj sigmej,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.sigmej pisze:Numer zgłoszenia C00000001814705
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak dostępu do sieci LTE
Dostałem SMS, ze zgloszenie zostało zamkniete xD No i co dalej? problem nierozwiazany, nikt sie ze mna nie kontaktowal ani nic...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak dostępu do sieci LTE
sigmej,
czy z pozycji telefonu LTE jest włączone?
czy z pozycji telefonu LTE jest włączone?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ