Problemy techniczne
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 lut 2014, o 14:00
Problemy techniczne
Hej.
Jedno pytanie. Jak długo będą trwały jeszcze problemy w Plusie odnośnie zgody na podpisanie umowy? Chodzi mi o przejście z Plus na kartę do Mix Plus. 2 lutego byłam w salonie plusa i miałam czekać 20 minut na odpowiedź, została mi zmieniona taryfa z Plus na kartę na Mix plus, jednak okazało się że status odnośnie umowy to "w toku" następnego dnia taryfa wróciła do Plus na Kartę, a w dodatku pobraliście mi 1.50 za nielimitowane rozmowy w plusie, które tak naprawdę miałam włączone wcześniej i zapłaciłam za nie 5 zł. Wczoraj znów byłam w salonie, bo zadzwonił do mnie pracownik z informacją, że umowy już przechodzą, ale nastąpiła powtórka z rozrywki. Znów mam taryfę Mix Plus, ale nie mam ani podpisanej umowy (bo jest "w toku" ) ani telefonu i pewnie znów pobierzecie opłatę. Coś tu nie halo.
Jedno pytanie. Jak długo będą trwały jeszcze problemy w Plusie odnośnie zgody na podpisanie umowy? Chodzi mi o przejście z Plus na kartę do Mix Plus. 2 lutego byłam w salonie plusa i miałam czekać 20 minut na odpowiedź, została mi zmieniona taryfa z Plus na kartę na Mix plus, jednak okazało się że status odnośnie umowy to "w toku" następnego dnia taryfa wróciła do Plus na Kartę, a w dodatku pobraliście mi 1.50 za nielimitowane rozmowy w plusie, które tak naprawdę miałam włączone wcześniej i zapłaciłam za nie 5 zł. Wczoraj znów byłam w salonie, bo zadzwonił do mnie pracownik z informacją, że umowy już przechodzą, ale nastąpiła powtórka z rozrywki. Znów mam taryfę Mix Plus, ale nie mam ani podpisanej umowy (bo jest "w toku" ) ani telefonu i pewnie znów pobierzecie opłatę. Coś tu nie halo.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problemy techniczne
Witaj Kumeika,
prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Sprawdzę wówczas czy uda się ten proces przyspieszyć.
prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Sprawdzę wówczas czy uda się ten proces przyspieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy techniczne
Nie wierzę. Jaja sobie robicie z tym włączaniem i wyłączaniem taryfy Mix Plus... znów opłata za nielimitowane rozmowy w plusie. Jeszcze tak parę razy z kilkoma osobami i macie trochę na plusie...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problemy techniczne
Kumeika,
najmocniej przepraszam za tę sytuację. Proszę, aby obecny właściciel numeru wysłał w wiadomości do mnie swoje dane (imię i nazwisko + dokładny adres zamieszkania, zgodny z posiadanymi przez nas danymi). Po zakończeniu procesu konwersji przekaże sprawę do Departamentu Reklamacji z prośbą o zwrot naliczonych opłat.
najmocniej przepraszam za tę sytuację. Proszę, aby obecny właściciel numeru wysłał w wiadomości do mnie swoje dane (imię i nazwisko + dokładny adres zamieszkania, zgodny z posiadanymi przez nas danymi). Po zakończeniu procesu konwersji przekaże sprawę do Departamentu Reklamacji z prośbą o zwrot naliczonych opłat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy techniczne
Witam, 01.05 mialo nastapic przeniesienie mojego numeru do Plusha z firmy Multimedia a ja caly czas korzystam z numeru zastepczego bo przeniesienie nie nastapilo. Nie mogę korzystać z uslug Banku. Zglaszalam sprawe na infolinii ale Pani tylko przyjela zgłoszenie. Jutro jest Święto a mi jest pilnie potrzebny moj numer.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy techniczne
Witaj Betty,
z pozycji forum nie posiadamy wglądu na konto numeru. Możemy przyśpieszyć rozwiązanie zgłoszenia, jeśli dysponujesz jego numerem.
z pozycji forum nie posiadamy wglądu na konto numeru. Możemy przyśpieszyć rozwiązanie zgłoszenia, jeśli dysponujesz jego numerem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy techniczne
Czy mogę gdzieś podac swój numer telefonu albo ten zastepczy? Niestety nie podano mi numeru zgłoszenia na infolinii :(
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy techniczne
Betty,
prześlij te informacje pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
prześlij te informacje pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ