W przypadku braku możliwości odnowienia się jednego z wariantów pakietów cyklicznych opisanych w § 2 pkt.1 lit c lub ich zawieszenia na okres dłuższy niż 3 dni, niniejsza Promocja zostanie dezaktywowana, dodanie kolejnego Pakietu 100 GB oraz możliwość korzystania z dotychczas niewykorzystanych bonusowych GB zostanie wyłączona. Abonent może ponownie aktywować Promocję, pod warunkiem, iż będzie ona nadal dostępna. Po ponownej aktywacji Promocji Abonent, zostaną przyznane pakiety w ilości wcześniej nie przyznanej ale w każdym przypadku Abonentowi nie zostanie przyznane więcej niż 12 pakietów po 100 GB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
W przypadku braku możliwości odnowienia się jednego z wariantów pakietów cyklicznych opisanych w § 2 pkt.1 lit c lub ich zawieszenia na okres dłuższy niż 3 dni, niniejsza Promocja zostanie dezaktywowana, dodanie kolejnego Pakietu 100 GB oraz możliwość korzystania z dotychczas niewykorzystanych bonusowych GB zostanie wyłączona. Abonent może ponownie aktywować Promocję, pod warunkiem, iż będzie ona nadal dostępna. Po ponownej aktywacji Promocji Abonent, zostaną przyznane pakiety w ilości wcześniej nie przyznanej ale w każdym przypadku Abonentowi nie zostanie przyznane więcej niż 12 pakietów po 100 GB.
Ok, dziękuję za odpowiedź. A co z pakietem 200 GB za zgody?
I gigabajtami z tytułu rekompensaty za reklamację, które są ważne 90 dni?
będą ważne do momentu wyczerpania jednostek lub do upływu terminu ważności.
ok, czyli dobrze rozumiem, że jeżeli nie doładuję konta i promocja wygaśnie, to zostaną GB spoza promocji 1500 GB na lata i za doładowanie?
I jeszcze jedna sprawa 17.06. o 00:00 przeniesie się nr do Plusha - ile mam czasu, aby po przeniesieniu go nie utracić? Czy jak doładuję i kupię RWK to mogę poczekać z uruchomieniem rabatu 100% na przeniesienie przez 3 m-ce, czy trzeba to zrobić w jakimś konkretnym czasie i wybrać stosowny pakiet?
będzie można korzystać z pakietów, które nie wymagają promocji uprawniającej.
sedzia20 pisze: ↑16 cze 2023, o 14:06
I jeszcze jedna sprawa 17.06. o 00:00 przeniesie się nr do Plusha - ile mam czasu, aby po przeniesieniu go nie utracić? Czy jak doładuję i kupię RWK to mogę poczekać z uruchomieniem rabatu 100% na przeniesienie przez 3 m-ce, czy trzeba to zrobić w jakimś konkretnym czasie i wybrać stosowny pakiet?
Okres karencji upływa w 730 dniu od chwili zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących.
4. Rabat przyznawany jest 3 razy i może zostać udzielony w ciągu 97 dni od chwili aktywacji numeru w sieci Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
będzie można korzystać z pakietów, które nie wymagają promocji uprawniającej.
sedzia20 pisze: ↑16 cze 2023, o 14:06
I jeszcze jedna sprawa 17.06. o 00:00 przeniesie się nr do Plusha - ile mam czasu, aby po przeniesieniu go nie utracić? Czy jak doładuję i kupię RWK to mogę poczekać z uruchomieniem rabatu 100% na przeniesienie przez 3 m-ce, czy trzeba to zrobić w jakimś konkretnym czasie i wybrać stosowny pakiet?
Okres karencji upływa w 730 dniu od chwili zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących.
4. Rabat przyznawany jest 3 razy i może zostać udzielony w ciągu 97 dni od chwili aktywacji numeru w sieci Plus.
Czyli najpóźniej w 97 dniu od przeniesienia mogę wpisać kod i aktywować promocję, czy mam 97 dni od dnia przeniesienia na wykorzystanie tych 3 darmowych miesięcy?
Czyli gdy jutro włączę RWK to numer będzie działał do 17.07.24r. plus 730 dni - dobrze rozumuję?